12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Geupdate op 17 april 2018 in Stookforum
93 op 15 december 2017

Ik denk dat iedereen hier het wel mee heeft gekregen. We zijn onlangs met een groepje afgereist naar het mooie Zweden voor een weekend vol gezelligheid, vlees en Whisky. Dit gaan we nog eens overdoen!

Het programma is in grote lijnen hetzelfde, maar dan weet je ook wat je kunt verwachten als je alle foto’s bekeken hebt!

Onderstaand programma is wat Johan gemaakt heeft. Johan is de nederlandse eigenaar van hotel/herberg www.edsleskogswardshus.se

Donderdag 12 april Aankomst op Gardermoen / Oslo rond 9.30 uur.

Vertrek naar Nordmarken Destilleri in Zweden waar we een rondleiding krijgen door de micro distilleerderij en waar we allerlei likeuren en een whisky kunnen proeven.

Na vertrek rijden we door naar een jager waar we een Damhert kunnen halen die we gedurende de rest van het weekend verwerken en eten. Het hert wordt door ons zelf geslacht, uitgebeend en verwerkt.

In de avond genieten van een goed glas lokaal bier en natuurlijk Mackmyra Whisky!

Vrijdag 13 april

We verwerken het hert zodat we gedurende de rest van het weekend voldoende te eten hebben uit eigen omgeving; We maken worst, stoofpot, burgers en gaan de mooie delen roken in de rookkast.

De rest van de dag gaan we vooral stoken; Johan zorgt voor vergist suikerwater en voor cider zodat we oa Gin, Limoncello en Calvados kunnen maken. Johan heeft een mooie koperen alambiek en natuurlijk de T500 staan waar we mee aan de slag kunnen.

De lunch en avondmaaltijd zullen zoveel als mogelijk bestaan uit het verwerkte hert. ´s Avonds twee gangen maaltijd met koffie.

De avond heerlijk bij de open haard met een Whisky Tasting.

Zaterdag 14 april

Vandaag bezoeken we een micro bierbrouwerij onder in de kelder van de bewoners. We zien verschillende tanks en een hele productielijn tot en met de bottelarij en etikettering. Hier proeven we  vier verschillende bieren; Lager, Pils, Ipa en Stout.

De rest van de dag gebruiken we om te stoken. Er moet immers wel een productie gedraaid worden omdat iedereen een flesje van al het gemaakte mee naar huis moeten kunnen nemen.

De lunch en avondmaaltijd zullen zoveel als mogelijk bestaan uit het verwerkte hert. ´s Avonds twee gangen maaltijd met koffie.

Ook deze avond kunnen we natuurlijk weer eindigen met Whisky en sterke verhalen bij de open haard van het hotel!

Zondag 15 april

Vandaag reizen we af naar Smögen waar we een magazijn bezoeken van MackMyra, Zwedens eerste en tot nu toe grootste single malt whisky distilleerderij. We proeven daar 4 tot 6 verschillende whiskys waaronder een die nog niet in de winkel verkrijgbaar is.

Voor wie het wil kan buiten de hottub aan de rand van het meer worden aangestoken, dat gaat met een echt houtvuur. We moeten dus met zijn allen even helpen de tub goed warm te stoken. 

Maandag 16 april

Na het ontbijt is er eventueel nog wat tijd voor jezelf of voor een mooie wandeling in de natuur. Daarna brengt Johan ons weer naar Oslo voor de huisreis.

Uitgaande van een groepsgrootte van 8 personen komt de prijs op 599,00 PP

Verblijf in een tweepersoonskamer met douche en toilet, prachtig uitzicht over het meer. Incl ontbijt, alle boven beschrevene en maaltijden. Incl alle maaltijden. Excl vlucht Amsterdam Oslo en persoonlijke uitgaven.

Vluchtgegevens: (een retourvlucht met KLM kost ongeveer 100,00)

Heenreis: 

Vanaf Schiphol naar Oslo Gardermoen KL1141

12 April 07.00

Terugreis vanaf Oslo Gardermoen naar Schiphol KL1148

16 April 17.20

Meld je aan met een mailtje naar info@wemaxtrading.nl en laat het hieronder ook even weten 🙂

• Geliked door
Antwoord
10 op 20 december 2017

Vandaag binnengekomen 🙂

Speciaal voor de wintersport met de jongens. (dus die gaat weer terug naar Zweden)

Admin
op 20 december 2017

Haha geweldig! Ik krijg er alweer dorst van 😀 Waar heb je hem besteld? Zwolle?

Forum Lid
op 20 december 2017

Deze komt van drankdozijn.nl 

https://drankdozijn.nl/zoeken?zoekterm=Mackmyra+Vinterdr%F6m

Dat scheelt echt wel een stuk met bv G&G.

Vinterdrom is gerijpt op rumvaten, ik ben benieuwd hoe hij is. En als hij op is…. de Systembolaget is om de hoek daar 😉

Admin
op 20 december 2017

Ik ben jaloers! Ik kan niet wachten tot de volgende proeverij in Smögen 😁

Forum Lid
op 20 december 2017

Je kunt je tussendoor (laten) verwennen met een flesje. Het is bijna kerst 🙂

Ze hebben daar best wel een leuk aanbod Mackmyra whisky’s, zelfs Vit Hund.

Admin
op 20 december 2017

Ik denk dat ik hem zelf zal moeten bestellen haha. Maar goed idee! Ga ik doen 😎

Forum Lid
op 20 december 2017

Jan, als je jezelf niet kietelt….. 

Lekker met een stukje zelfgemaakte hertenworst een beetje weg mijmeren naar zweden en de kerst kan niet meer stuk. Je kunt hem nog mooi voor de kerst in huis hebben.

Forum Lid
op 21 december 2017

Ik heb er heel veel zin in. Hoe het er nu uitziet ben ik er zeker bij!

Admin
op 21 december 2017

Leuk dat je meegaat Ijsvogel! Het is echt heel leuk!

@munckerik ik heb ook de Winterdroom besteld hoor 🙂

Forum Lid
op 21 december 2017

Soms moet je jezelf eens goed verwennen Jan 🙂

Proost alvast!

Forum Lid
op 2 januari 2018

Ik ben mee geweest naar Zweden. Wat een ervaring en wat een leuke groep mensen! Ik ga nu niet meer mee (de zakcenten zijn op) maar ik raadt een ieder aan om dat wel te doen!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 21 december 2017

Jan je kan mij er ook bij schrijven voor 2 personen, Ik kom met een vriend ( oud collega)

wil dit dolgraag een keer mee maken 

Admin
op 21 december 2017

Leuk Raymond! Ik zet je erbij!

Top!

Forum Lid
op 21 december 2017

Mooi zo Jan 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
6 op 22 december 2017

@munckerik ik heb hem ook binnen, en meteen even proeven natuurlijk 😉

Wat kan ik er van zeggen? Hij is een beetje rokerig en je proeft niet dat het alcoholgehalte best fors is. ik vind hem erg zacht. Knap dat jullie hem kunnen bewaren tot de wintersport trouwens!

Forum Lid
op 22 december 2017

Haha je bent er al aan begonnen 🙂

Gelijk heb je.

In mijn kerstpakket zat een mooie fles (ook op rumvaten gerijpt). Dat maakt het wat makkelijker om deze te bewaren voor de wintersport.

Admin
op 22 december 2017

1tje maar hoor, om te proeven. Ik heb eigenlijk een alcoholvrije week nu.

Mooie fles, lekker dat je die in je kerstpakket aantreft! Wellicht het laatste kerstpakket voor jou. Als toekomstig ondernemer zal je hem voortaaan zelf moeten aanschaffen 😉

Forum Lid
op 22 december 2017

Dan zal het wel bij eigen stook blijven hahaha.

Gisteren even mijn volgraan whisky geproefd, zit nu 4 maanden in het vat. Begint mooi te kleuren en is al erg smaakvol en ondanks de 62% is hij erg zacht.

Admin
op 22 december 2017

Klinkt goed, nog even volhouden en hopen dat de engelen er dit keer niet teveel uit snoepen. 3 jaar is wel lang he 😉

Forum Lid
op 22 december 2017

Na 1 jaar is hij voor mij al klaar hoor. En de engelen…..die moeten maar ergens anders gaan snoepen dit keer.

Forum Lid
op 23 december 2017

Helaas heb ik nooit vrij ik heb vrij als ik dood ben(duurt heeeeeel lang) maar ik rij kinderen met beperkigen naar school en die kunnen die klootzak niet missen.ik ben papa 2 gr.🎩Chris.V.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 26 december 2017

Er zijn nog maar 3 plaatsen vrij, wie gaat er mee?

We kunnen wel met meer personen mee, maar dan moeten we een Bob hebben omdat er dan een 2e busje gehuurd zal moeten worden 😁

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 januari 2018

Jan hoe staan we er voor  ? en wie gaan er allemaal tot nu toe.

Kleine update graag.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 januari 2018

Hoi Raymond,

Jij met je collega, ijsvogel, ik en ik had vandeweek nog een aanmelding van iemand die nog niet op het forum staat voorzover ik kan zien. Daarnaast hebben 2 mensen die eerder hebben aangemeld afgezegd omdat het niet in het rooster van het werk bleek te passen.

Er is dus nog ruimte voor zeker 3 personen. Komt vast wel goed, de vorige keer moest er op het laatste moment nog een auto bij omdat er meer aanmeldingen kwamen op het laatste moment.

Ik hoop dat we net zo’n groep kunnen krijgen als de laatste keer. Anders vul ik het aan met wat bekenden van mij 🙂 Maar we gaan natuurlijk in eerste instantie voor een groep stokers!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 4 februari 2018

wie willen er nog meer mee? er zijn nog drie plekken vrij dan kunnen we de tickets gaan boeken.

Het wordt een mooi tripje naar zweden met alles er op en er aan.

Forum Lid
op 9 februari 2018

Het is een super trip, dat weet ik zeker.

Forum Lid
op 9 februari 2018

Wanneer Kunnen we de tickets gaan boeken ?

Admin
op 9 februari 2018

Dat kan nu hoor, het gaat sowieso door 😁😎

Forum Lid
op 9 februari 2018

Mooi zo dan gaan wij van het weekend even boeken , #reuze zin in#

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 10 februari 2018

Done 😁

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 10 februari 2018

Nog een kleine 2 maanden en dan gaan we weer een ree of damhert zijn jas uittrekken 😁😎

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
6 op 10 februari 2018

Wij Hebben vandaag ook geboekt Jan. en inderdaad nog twee maandjes

Forum Lid
op 12 februari 2018

Ik heb geboekt! Met bagage dus net iets duurder, maar ruimte voor spullen mee terug :-).
Heel veel zin in!!!!
Nog inpak adviezen?

Forum Lid
op 14 februari 2018

wij hebben ook met bagage samen een koffer net voor de extra spulletjes.

Er lig daar nu veel sneeuw Heren,

https://www.facebook.com/johanpostma.edsleskogswardshus

Forum Lid
op 15 februari 2018

behoorlijk veel zelfs!

Forum Lid
op 15 februari 2018

WoW prachtig!!

Forum Lid
op 15 februari 2018

Vandaag even een uitstapje naar grootste watervallen van Zweden gemaakt.

Admin
op 15 februari 2018

Supermooi zeg! Hoeveel graden onder nul is het nu bij jullie?

Fijn dat jullie ongeveer nu weer aan het opwarmen zijn met een goed glas Whisky he!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 15 februari 2018

gaaf mooi om te zien Erik

Forum Lid
op 15 februari 2018

Het is nu net rond het vriespunt Jan. Hopelijk trekt de bewolking vanavond weg want er is een verhoogde kans op noorderlicht activiteit. Morgen zelfs KP5 en dan kun je het tot in Oslo zien (maar dan moeten minstens de wolken weg zijn).

Nu een lekker biertje en een Jaegermaistertje en vanavond maken we de whisky op.

Raymond jullie gaan genieten in april, jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Nog een mooi plaatje omdat het kan 😁

Onder de waterval.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 21 februari 2018

Wanneer en aan wie moeten we de reis betalen?
Had ik al gezegd dat ik er heel veel zin in heb?

Admin
op 21 februari 2018

Je krijgt de factuur binnenkort van Johan toegemaild, ik geef hem jullie mailadres.

Ik heb er ook heel veel zin in 😁

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 21 februari 2018

Met hoeveel Pers gaan we Jan ?

Admin
op 21 februari 2018

Op dit moment zijn er pas 4 + Johan, dat zijn er 5. In de bus kunnen in totaal 9 personen. Maar dat ging de vorige keer net zo, toen kwamen we op het laatst op 11 personen en moest er nog een auto bij 🙂 En als er niets bijkomt neem ik gewoon nog wat familie mee 🙂 Of ik plaats een berichtje op de facebook pagina…. Maar het liefst heb ik mensen van het forum natuurlijk!

Dus voor alle lezers, we hebben nog plek voor 3 personen!!!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 9 maart 2018

Om jullie over te halen mee te gaan heb ik hier nog wat extra fotootjes van de laatste stookreis in november 😉

Zie eerste post in dit topic voor het programma.

Forum Lid
op 9 maart 2018

Sweet memories 🙂

Admin
op 10 maart 2018

Mooi he, ik heb er ook echt weer zin in. Ik probeer nog wat mensen mee te krijgen want hier is het een beetje stilletjes 😉 Heb vooral weer zin in de whisky tasting bij Mackmyra in Smögen 🙂

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 14 maart 2018

De reis is nu in principe volgeboekt, er gaan nog wat mensen van een andere groep mee met dezelfde interesses. Mochten er toch nog meer mensen meewillen dan kan dat met een huurauto erbij, net als in november. Slaapplaatsen zijn er genoeg.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 15 maart 2018

Ijsvogel, ik geef Johan het mailadres door dat bekend is in je forumaccount. Ik weet even niet zeker welk winkelaccount bij jou hoort en of het hetzelfde mailadres is.

Van Raymond heb ik nog even de naam en het mailadres nodig van zijn reisgenoot. 

Geven jullie dat even door op info@wemaxtrading.nl ?

Dan ontvangen jullie de factuur van Johan en zit ik er verder niet tussen.

Het is nu aftellen! 

Forum Lid
op 15 maart 2018

Hoop dat we niet insneeuwen en ze genoeg whiskey in huis hebben om warm te blijven, foto is van 21 uur geleden.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 15 maart 2018

Johan heeft een goede tracktor en onder zijn bus heeft hij banden met spikes 😁. Ook in november hadden we sneeuw, het is ongelofelijk hoe die zweden de wegen schoon houden. Niet te vergelijken met het gepruts in nederland als er eens sneeuw valt

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 15 maart 2018

Inmiddels is de groep gegroeid naar 12 personen en zal er dus een 2e auto zijn. Als er nog meer bijkomen hebben we 2 damherten nodig, of we vangen een Eland 🍖🍗

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 15 maart 2018

Mag ik hem dan zelf schieten? Staat nog op mijn lijst naar zelfstandig kunnen bestaan en een test daarvan.

Admin
op 15 maart 2018

😁 Johan vertelde dat de jacht op elanden sterk gereguleerd is, als er een wordt geschoten moet je hem delen met iedereen binnen de jagersvereniging uit die regio. Als we een eland zouden kunnen regelen zal het een gekweekte zijn ben ik bang. We hebben er overigens wel een gezien in het wild.

Forum Lid
op 19 maart 2018

Ok top 🙂

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 15 maart 2018

Ik heb zojuist gehoord dat de groep die met ons meegaat bestaat uit een club afkomstig van http://woestegoesting.be/

Mensen die houden van goed eten dus, nu maar hopen dat ze ook van Whisky houden 😎 ik heb het vermoeden dat er een hoop culinair gespreksstof zal zijn, gaat leuk worden 😁😎

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 17 maart 2018

Net de rekening betaald, Ben er bijna klaar voor nog wat lange onderbroeken kopen hahahaha.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
7 op 18 maart 2018

Hoy,

ik had er er dolgraag willen bijzijn, maar het gaat helaas niet lukken.

het zal voor n’en volgende keer zijn.

amuseer jullie.

grts.

Dumo

Forum Lid
op 19 maart 2018

Betaald. Ik kijk er erg naar uit. Is het inpakadvies gericht op bittere koude, dus ski kleren aan of is naar verwachting de temperatuur al wat hoger volgende maand?

Admin
op 19 maart 2018

Ik weet het niet precies, ik denk dat het al wel iets milder zal zijn hoor. Ik ga het in ieder geval goed in de gaten houden. Voor de komende week is het overdag al boven nul zo te zien: https://www.google.nl/search?q=weer+in+edsleskog&oq=weer+in+edsleskog&aqs=chrome..69i57j0.3980j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Admin
op 19 maart 2018

We gaan trouwens daar de T500 van Johan de eerste keer gebruiken. Hij heeft alleen een refluxkolom dus geen koperen helm. Wel heeft hij een 12 liter ketel met kolom staan. Ik zal voor de zekerheid een Gin basket meenemen, dan kunnen wel desnoods met een lege kolom gin stoken 🙂

Forum Lid
op 4 april 2018

Strak plan Jan Nog een Weekje schiet op nu.

Admin
op 4 april 2018

Ik heb vandaag met DPD wat gist, kool en klaringsmiddel naar johan gestuurd en een gin basket, kan hij nog snel even wat extra stookwijn klaarmaken. 

Nog een weekje en dan vertrekken!

Ik zal trouwens wel vaak de BOB moeten zijn want we hebben niet genoeg aan de bus van Johan, ik zal dus moeten chaufeuren…. Maar ik heb de proeverij bij Macmyra al een keer gedaan dus geen probleem 😉 

Admin
op 4 april 2018

Maar met dagtemperaturen van 12 graden zitten we wel erg goed 🙂

Forum Lid
op 5 april 2018

We zullen jouw verminderde consumptie proberen te compenseren. 😉 Mooi weer ben ik trouwens ook niet vies van. Bijna Bijna mogen we…….

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 7 april 2018

Jan hoe kunnen we het beste betalen daar kronen pin visa ?

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 10 april 2018

Waar spreken we donderdag af? Of heb jij alle telefoonnummers en maak je een appgroep Jan?

Admin
op 10 april 2018

Hey Raymond, gewoon pinpas en visa hoor, de vorige keer heb ik geen kroon gezien. Zelfs bijna niet de mogelijkheid gehad iets uit te geven 😉

Ijsvogel, mijn nummer is 0643404154. Voeg me maar toe aan whatsapp, dan kunnen jullie mij bereiken. We zien elkaar anders gewoon bij de terminal, ik weet nog wel een beetje hoe jullie er uit zien hoor 🙂

Ik heb er zin in!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 10 april 2018

Jongens heel veel plezier in Zweden! Ik weet uit ervaring dat dat wel gaal lukken:-)

Admin
op 11 april 2018

Ik hoop dat het weer net zo gezellig gaat worden Erik 🙂 De foto’s zullen je straks allemaal wel heel bekend voorkomen 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 10 april 2018

Heb mijn nummer aan Jan door gegeven zodat jan app groep kan aanmaken maar we zien elkaar wel bij de terminal, wij gaan in ieder geval stevig ontbijten op schiphol bier en vette worst 😉

Forum Lid
op 10 april 2018

Heel veel plezier en laat het smaken daar Jan jammer dat je de bob moet zijn,in Roemenie ga ik dan met paard en kar,vang een rendier en het probleem is opgelost.kom gezond terug.gr.🎩Chris.V.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 11 april 2018

Haha Chis dat zou een mooie oplossing zijn idd!

Raymond, als ik er ben app ik je wel. Ik slaap vanavond in amsterdam en neem dan een taxi naar Schiphol. Vertrekhal 1, ik ben al ingchecked 🙂

Tot morgen mannen!

Forum Lid
op 11 april 2018

Is goed Jan wij zijn er om 5 uur op de parkeerplek en dan is het 5 min met busje.als de bus op tijd is wij zijn ook al ingchecked seat 17D

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 11 april 2018

Stokers,

een hele goede tijd daar !

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
17 op 11 april 2018

Stokers, geniet er van.

Forum Lid
op 12 april 2018

Veel plezier allemaal,

Groet, @ndré

Forum Lid
op 12 april 2018

Die zitten vast al aan de borrel. Cheers en geniet ervan!

Forum Lid
op 12 april 2018

Nee, die zijn hun avondeten nog aan het vangen 🙂

Forum Lid
op 12 april 2018

Run, Bambi runnnn !!!……..

Forum Lid
op 13 april 2018

He Nimrax maken ze daar zo’n lief dier dood,hahahaha,is een goeie.ik hoop dat ze mooi weer hebben en een leuke tijd.gr.🎩🍻😋Chris.V.

Admin
op 14 april 2018

De fotos volgen later als we weer terug zijn. Raymond maakt goede fotos dus dat laat ik aan hem over 😁

We hebben het erg gezellig! Het Damhert is alweer bijna op. Stoofpot op open vuur gemaakt, hertenburgers gegeten, bierbrouwerij en stokerij bezocht,  T500 gestookt, Gin staat al te macereren. Diverse whisky en cider tastings gehad. Nu straks naar het plaatsje Smogen aan de kust om Mackmyra whisky te gaan proeven!

Het is hier echt heel gezellig! Dinsdag ga ik weer aan de slag! tot snel!

Forum Lid
op 14 april 2018

Amuseer jullie

Forum Lid
op 14 april 2018

Jullie hebben het hele programma al afgewerkt. Morgen niets meer te doen?

Admin
op 16 april 2018

We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc.

Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft aan dat ze er morgen zijn.

Het was wederom een supergezellige reis met een heel leuke groep. Deze groep komt waarschijnlijk ook naar de bbq 😁

Een minpuntje was dat Johan niet goed heeft ingeschat hoeveel wij drinken, waardoor we op de laatste avond alle kastjes open hebben getrokken om nog bier en wijn te kunnen vinden….. jammer voor ons en voor Johan z’n omzet.

Maar ik heb geen spijt dat ik nu 2 keer ben geweest. Raymond maakt eerdaags een nieuw topic aan voor de foto’s.

Forum Lid
op 16 april 2018

Weer veilig geland en weer een mooie herinnering erbij! 

Had mij maar ge-appt, ik weet waar Johan zijn beste whisky’s (en andere dranken) bewaart 😉

De chiller komt eraan…. YESSSS!!

Toch maar eens tijd zoeken om wat lekkers te gaan brouwen (maar ik heb het nog zo druk 🙁 ) 

Ben ook benieuwd naar de foto’s Raymond.

Admin
op 16 april 2018

Ik dacht al, voor de tastings kwam hij aan met de whisky maar die had hij nog niet in zn hand van zijn huis naar het hotel. Lag het in het kantoortje achter de balie soms? We hebben zelfs nog blikjes amstel gevonden die over datum waren en een literblik Tuborg….. 

Had ik geweten dat jij het wist had ik je zeker geapt!

Forum Lid
op 16 april 2018

Op een andere plaats Jan maar als je nog een keer gaat fluister ik het je wel in 😉

Forum Lid
op 16 april 2018

Waardevolle informatie achterhouden wanneer het van levensbelang kan zijn…..   hummmmmm.

Goed om ook de rovers mentaliteit van de groep te ontdekken, en de vrees voor bepaalde ruimtes. Het was een avontuur met een top groep. De BBQ wordt er ook leuker van (ik dacht dat dat niet mogelijk zou zijn).

Forum Lid
op 17 april 2018

Morgen neem ik de tijd en maak ik een nieuw topic aan met een hoop foto’s.

Dit was een trip om nooit te vergeten, de groep die bij elkaar is gekomen zijn zoveel herinneringen rijker dat we daar de komende tijd op kunnen teren, deze groep gaan elkaar zeker nog zien en afspraken maken met elkaar het was echt een top weekend.

Forum Lid
op 17 april 2018

Heel mooi dat julie hebben genoten,en weer gezond thuis zijn,jammer dat de drank op was,lijkt mij verschrikelijk,heb er vanacht niet van kunnen slapen,dan maar vlug aan het infuus 🍻gr.🎩Chris.V.

Forum Lid
op 17 april 2018

Haha het zal toch niet waar zijn, zonder drank naar bed. Is mij sinds mijn jeugd niet meer gebeurd  

Forum Lid
op 17 april 2018

We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc.

Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft aan dat ze er morgen zijn.

Het was wederom een supergezellige reis met een heel leuke groep. Deze groep komt waarschijnlijk ook naar de bbq 😁

Een minpuntje was dat Johan niet goed heeft ingeschat hoeveel wij drinken, waardoor we op de laatste avond alle kastjes open hebben getrokken om nog bier en wijn te kunnen vinden….. jammer voor ons en voor Johan z’n omzet.

Maar ik heb geen spijt dat ik nu 2 keer ben geweest. Raymond maakt eerdaags een nieuw topic aan voor de foto’s.

Van Stookforum

Jan wordt mijn bestelling ook deze week uitgeleverd dan ga ik vandaag de kamer maar eens opruimen en wat dingen bestellen zoals een waterfilter. 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren