Inmiddels is de groep gegroeid naar 12 personen en zal er dus een 2e auto zijn. Als er nog meer bijkomen hebben we 2 damherten nodig, of we vangen een Eland ππ
Inmiddels is de groep gegroeid naar 12 personen en zal er dus een 2e auto zijn. Als er nog meer bijkomen hebben we 2 damherten nodig, of we vangen een Eland ππ
Mag ik hem dan zelf schieten? Staat nog op mijn lijst naar zelfstandig kunnen bestaan en een test daarvan.
π Johan vertelde dat de jacht op elanden sterk gereguleerd is, als er een wordt geschoten moet je hem delen met iedereen binnen de jagersvereniging uit die regio. Als we een eland zouden kunnen regelen zal het een gekweekte zijn ben ik bang. We hebben er overigens wel een gezien in het wild.
Ik heb zojuist gehoord dat de groep die met ons meegaat bestaat uit een club afkomstig vanΒ http://woestegoesting.be/
Mensen die houden van goed eten dus, nu maar hopen dat ze ook van Whisky houden π ik heb het vermoeden dat er een hoop culinair gespreksstof zal zijn, gaat leuk worden ππ
Hoy,
ik had er er dolgraag willen bijzijn, maar het gaat helaas niet lukken.
het zal voor n’en volgende keer zijn.
amuseer jullie.
grts.
Dumo
Β
Β
Ik weet het niet precies, ik denk dat het al wel iets milder zal zijn hoor. Ik ga het in ieder geval goed in de gaten houden. Voor de komende week is het overdag al boven nul zo te zien:Β https://www.google.nl/search?q=weer+in+edsleskog&oq=weer+in+edsleskog&aqs=chrome..69i57j0.3980j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Β
We gaan trouwens daar de T500 van Johan de eerste keer gebruiken. Hij heeft alleen een refluxkolom dus geen koperen helm. Wel heeft hij een 12 liter ketel met kolom staan. Ik zal voor de zekerheid een Gin basket meenemen, dan kunnen wel desnoods met een lege kolom gin stoken π
Ik heb vandaag met DPD wat gist, kool en klaringsmiddel naar johan gestuurd en een gin basket, kan hij nog snel even wat extra stookwijn klaarmaken.Β
Β
Nog een weekje en dan vertrekken!
Β
Ik zal trouwens wel vaak de BOB moeten zijn want we hebben niet genoeg aan de bus van Johan, ik zal dus moeten chaufeuren…. Maar ik heb de proeverij bij Macmyra al een keer gedaan dus geen probleem πΒ
Maar met dagtemperaturen van 12 graden zitten we wel erg goed π
Waar spreken we donderdag af? Of heb jij alle telefoonnummers en maak je een appgroep Jan?
Hey Raymond, gewoon pinpas en visa hoor, de vorige keer heb ik geen kroon gezien. Zelfs bijna niet de mogelijkheid gehad iets uit te geven π
Ijsvogel, mijn nummer is 0643404154. Voeg me maar toe aan whatsapp, dan kunnen jullie mij bereiken. We zien elkaar anders gewoon bij de terminal, ik weet nog wel een beetje hoe jullie er uit zien hoor π
Ik heb er zin in!
Jongens heel veel plezier in Zweden! Ik weet uit ervaring dat dat wel gaal lukken:-)
Β
Ik hoop dat het weer net zo gezellig gaat worden Erik π De foto’s zullen je straks allemaal wel heel bekend voorkomen π
Heb mijn nummer aan Jan door gegeven zodat jan app groep kan aanmaken maar we zien elkaar wel bij de terminal, wij gaan in ieder geval stevig ontbijten op schiphol bier en vette worst π
Haha Chis dat zou een mooie oplossing zijn idd!
Raymond, als ik er ben app ik je wel. Ik slaap vanavond in amsterdam en neem dan een taxi naar Schiphol. Vertrekhal 1, ik ben al ingchecked π
Tot morgen mannen!
Stokers, geniet er van.
De fotos volgen later als we weer terug zijn. Raymond maakt goede fotos dus dat laat ik aan hem over π
Β
We hebben het erg gezellig! Het Damhert is alweer bijna op. Stoofpot op open vuur gemaakt, hertenburgers gegeten, bierbrouwerij en stokerij bezocht,Β T500 gestookt, Gin staat al te macereren. Diverse whisky en cider tastings gehad. Nu straks naar het plaatsje Smogen aan de kust om Mackmyra whisky te gaan proeven!
Β
Het is hier echt heel gezellig! Dinsdag ga ik weer aan de slag! tot snel!
We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc.
Β
Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft aan dat ze er morgen zijn.
Β
Het was wederom een supergezellige reis met een heel leuke groep. Deze groep komt waarschijnlijk ook naar de bbq π
Β
Een minpuntje was dat Johan niet goed heeft ingeschat hoeveel wij drinken, waardoor we op de laatste avond alle kastjes open hebben getrokken om nog bier en wijn te kunnen vinden….. jammer voor ons en voor Johan z’n omzet.
Β
Maar ik heb geen spijt dat ik nu 2 keer ben geweest. Raymond maakt eerdaags een nieuw topic aan voor de foto’s.
Weer veilig geland en weer een mooie herinnering erbij!Β
Had mij maar ge-appt, ik weet waar Johan zijn beste whisky’s (en andere dranken) bewaart π
Β
De chiller komt eraan…. YESSSS!!
Toch maar eens tijd zoeken om wat lekkers te gaan brouwen (maar ik heb het nog zo druk π )Β
Ben ook benieuwd naar de foto’s Raymond.
Ik dacht al, voor de tastings kwam hij aan met de whisky maar die had hij nog niet in zn hand van zijn huis naar het hotel. Lag het in het kantoortje achter de balie soms? We hebben zelfs nog blikjes amstel gevonden die over datum waren en een literblik Tuborg…..Β
Β
Had ik geweten dat jij het wist had ik je zeker geapt!
Waardevolle informatie achterhouden wanneer het van levensbelang kan zijn….. Β hummmmmm.
Β
Goed om ook de rovers mentaliteit van de groep te ontdekken, en de vrees voor bepaalde ruimtes. Het was een avontuur met een top groep. De BBQ wordt er ook leuker van (ik dacht dat dat niet mogelijk zou zijn).
Β
Morgen neem ik de tijd en maak ik een nieuw topic aan met een hoop foto’s.
Dit was een trip om nooit te vergeten, de groep die bij elkaar is gekomen zijn zoveel herinneringen rijker dat we daar de komende tijd op kunnen teren, deze groep gaan elkaar zeker nog zien en afspraken maken met elkaar het was echt een top weekend.
We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc.
Β
Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft aan dat ze er morgen zijn.
Β
Het was wederom een supergezellige reis met een heel leuke groep. Deze groep komt waarschijnlijk ook naar de bbq π
Β
Een minpuntje was dat Johan niet goed heeft ingeschat hoeveel wij drinken, waardoor we op de laatste avond alle kastjes open hebben getrokken om nog bier en wijn te kunnen vinden….. jammer voor ons en voor Johan z’n omzet.
Β
Maar ik heb geen spijt dat ik nu 2 keer ben geweest. Raymond maakt eerdaags een nieuw topic aan voor de foto’s.
Jan wordt mijn bestelling ook deze week uitgeleverd dan ga ik vandaag de kamer maar eens opruimen en wat dingen bestellen zoals een waterfilter.Β