Toch even delen : Arsegan EasyBrew 50 Alleen vandaag voor € 435,-

Geupdate op 15 april 2018 in Vraag en aanbod
26 op 22 maart 2018

Zag deze vandaag als dag aanbieding bij de Brouwmarkt ..

Is dan wel geen Grainfather, maar wel 50 Liter.

Zet de link niet neer, je moet zelf maar even naar hun site gaan 😉

• Geliked door
Antwoord
2 op 22 maart 2018

Die is besteld :). ik krijg hem van mn ouwe voor als slagingscadeau. moet alleen nog ff mn diploma halen vd zomer hahah

Forum Lid
op 22 maart 2018

En anders betaal je hem toch af met drank 😉

Forum Lid
op 22 maart 2018

Dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 22 maart 2018

en wat is het verbruik van z’n apparaat ? kwa ellentriek .

Forum Lid
op 22 maart 2018

Regelbaar tot 2500 watt meen ik. Maar dat staat wel op brouwmarkt

Forum Lid
op 22 maart 2018

Hij is regelbaar tot 3000W…

Forum Lid
op 15 april 2018

En hoe werkt ie Hobbyman? beetje tevreden?

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 22 maart 2018

Werkt perfect zo’n automaat….. Ik heb zelf met een Actie een bulldog gekocht voor 275 Euro…… Super apparaat

Forum Lid
op 22 maart 2018

Is natuurlijk een mooie ketel en 50 Liter en 300W vermogen….

Moet alleen wel een refluxkolom op kunnen worden geplaatst om het pakket compleet te maken 😉

Forum Lid
op 22 maart 2018

Meen dat de diameter 360mm is en de T500 en de  grainfather 320mm 🙁

Forum Lid
op 22 maart 2018

Govda…… Weet je….. Je kan m ook gebruiken om bier mee te brouwen…….. 😉 😉 😉

Forum Lid
op 22 maart 2018

Oh echt ???? Hahahaaa, ja dat weet ik, maar lijkt mij handig om whisky mashes mee te maken, waar ik hem dan ook vooral voor zou gebruiken ?

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 23 maart 2018

Mooi spul hoor, perfect voor de whisky mashes en bier! Je moet alleen nog een ketel hebben om je spoelwater op te warmen. Dit zou met de stook ketel kunnen als die groot genoeg is. Ook moet je voldoende electrisch vermogen hebben als je wil mashen en spoelwater wil opwarmen.

Forum Lid
op 23 maart 2018

Is zeker mooi spul, maar ik heb al genoeg mooi spul staan, ga nu eerst aan de slag met de koelboxmethode en strippen en stoken doe ik met de Boka 😉

Mischien voor de toekomst, is wel een mooi apparaat en de 50L ketel spreekt me wel aan….

Forum Lid
op 23 maart 2018

Is ook een beetje overkill. Je kunt er de wort ook mee koken, maar dat hoeft voor de whisky niet. Ook kun je met de koelbox tijdens het maischen, het spoelwater met de stook ketel opwarmen. Voor het verschil in de prijs koop je heel wat zakken mout!

Forum Lid
op 23 maart 2018

En daar kunnen we wat mee 😉 !

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 23 maart 2018

Ik vind het wel vrij brutaal om op dit forum een product van een concurrent aan te prijzen.

Forum Lid
op 23 maart 2018

Nou ja moet ik hier nou werkelijk op antwoorden ?
Welke concurent, Jan heeft Arsegan niet in zijn assortimentl en het lijkt mij toch ok dat medestokers een mooie aanbieding kunnen krijgen of moeten ze dan verplicht omdat ze op dit forum zitten een Grainfather aanschaffen ?

Dat zou wel erg kort door de bocht zijn, denk jij werkelijk dat iedereen alles bij de stookwinkel kopen ?

Raar verhaal dit …

Forum Lid
op 23 maart 2018

Wat mij is opgevallen is dat Jan er een vrij forum van heeft gemaakt, ook niet iedereen heeft geld om bv een Grainfather te kopen, ik denk dat jij Jantje buiten je boekje gaat, als er iemand recht op zo’n opmerking te maken is het Jan Een excuus zou wel op z’n plaats zijn naar Govda.

Forum Lid
op 24 maart 2018

Gompie,

inderdaad is Jan degenen die beslist wat wel en niet kan op het Forum.

Maar ik hoef geen excuses van Jantje hoor 😉

Forum Lid
op 24 maart 2018

Denk Jan heel goed tegen zijn concurrentie kan. Wel jammer van struisvogelpolitiek van sommige handelaren. 

Wat ik weer geleerd heb is dat de diameters niet compatibel zijn waardoor je de spullen niet kan uitwisselen .Dus oppassen en kijken voor welk doel je hem koopt. En iedereen koopt naar zijn budget.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 24 maart 2018

Het is idd een vrij forum, Arsegan is het eigen merk van brouwmarkt en heb ik inderdaad niet in het assortiment. Er zijn winkels die het merk voeren, maar is mij niet gelukt. brouwmarkt heeft mijn berichten nog nooit beantwoord, zelfs niet toen iMake, de fabrikant van Grainfather probeerde om mij de spullen via brouwmarkt te laten kopen hebben ze niet gereageerd. Een Arsegan ketel zal je dus inderdaad bij brouwmarkt zelf moeten kopen.

Forum Lid
op 24 maart 2018

Beste Jan,

Dit topic mag van mij worden gesloten, de aanbieding is voorbij of zelfs verwijderd worden omdat dit voor sommige aanstootgevend is.

Alsnog, het leek mij ok dat medestokers van deze aanbieding gebruik konden maken.

Tuurlijk promoten we Stookwinkel, maar dat doen we ook voor onder andere Desylandia 😉

Nou, allemaal een goed weekend toegewenst …

Admin
op 24 maart 2018

Hey Govda,

Geen probleem hoor! Destylandia is voor velen inmiddels een handige site geworden, en ik vind het geen probleem. Tenzij voor alles een alternatief wordt geboden dan grijp ik wel in hoor haha. Zonder gekheid, ik vind het best en heb net zelf in het kirsch topic de link naar het sap geplaatst. Die beste man is in principe ook een concurent maar ik zie het meer als een collega. Zo gunnen we elkaar allemaal wat toch.

Forum Lid
op 15 april 2018

Was met mijn handel vroeger ook als ik het niet had stuurde ik ze naar een colega,als hij het niet had stuurde hij ze naar mij,zo verdiende we beide.gr.?Chris.V.

Forum Lid
op 15 april 2018

Er zijn in Polen tal van (kleine) bedrijven die toestellen à la destylandia / Aabratek fabriceren. Alleen communicatie is niet altijd zo eenvoudig.  Een lokale NE-BE verdeler zou volgens mij gouden zaken doen.  Want als je voor hun systeem valt, hun toestellen zijn doorgaans prima.  

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren