-
PaulG antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@theresa Dank je wel.
-
PaulG posted a new topic "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
Hallo Iedereen, Even voorstellen. Nieuw lid, Paul. En met dank voor de acceptatie. Met grote liefde voor GIN en na het proeven en beoordelen van zowat alles wat ooit in de Gin rayons te vinden was, nu eindelijk beslist om… Meer lezen»