De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS!

Geupdate 4 dagen geleden in Stookforum
2 op 24 maart 2019

24-03-2019
Geachte mede drankbewonderaars en in het bijzonder Jan en Troet.
Natuurlijk zal ik bij de jaarlijkse BBQ aanwezig zijn. Na wat er van vorig jaar in mijn herinnering is blijven hangen van dit geweldige evenement, heb ik gezworen: dit was ééns maar altijd weer!
Heb de laatste tijd weinig op het stookforum gekeken, daar ik nogal veel te doen had. Maar dit wordt dus weer volop genieten.
Er werd nog gevraagd voor ene “Robert uit de omgeving van Leeuwarden”, om eventueel mee te mogen rijden, van mijn kant geen probleem. Ik woon in Gaasterland-Balk. Laat hij maar contact met mij opnemen.
Noteer mij maar voor 2 personen voor de BBQ 2019. Ik neem hoogst waarschijnlijk iemand mee, een oud horeca man. Hij stelde voor om de BBQ zoveel mogelijk voor ons te bedienen, hij is nl. kok.
Dus Jan 2 personen.
M.v.g.
Lamleggertje.

Forum Lid
op 24 maart 2019

Meld zich aan Chris Adriana en Marcel (balkencrosser) blijven niet slapen.hoop dat er dit jr.niets tussen komt,ze gaan maar na het treffen dood als het toch moet.😂😂😂hebben mij het vorige al verpest..🤢

Admin
op 24 maart 2019

Lamleggertje, je staat er op voor 2 personen, Chris, super dat je dit jaar wel kan komen! Je staat er op voor 3 personen!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
12 op 24 maart 2019

Kijk nu gaat het leuk worden. Zal ik de olie verzorgen?  ( Nimrax lees je mee) morgen nieuwe uitslag maar dit is de absolute 10. Een gram of 2 door de absint van Robbert en we zijn klaar. Hahaha zie de oren al liggen op het grasveld naast de tenten.

Forum Lid
op 24 maart 2019

lummel kan jij wat voor mij mee brengen voor naar huis te nemen en als er iemand wat afval voor mijn speurhonden heeft om te zoeken altijd welkom

Forum Lid
op 24 maart 2019

Ja hoor ik neem wat mee en wie het nog meer wil proberen die mag. Zeg het maar wie wil

Maar let op, wat ik weggeef is niet van mij. Je zal het bij een ander moeten halen ( Ronald). Maar weggeven, daar doet mijn vriend niet moeilijk over. Zo is tie dan ook. 

Forum Lid
op 24 maart 2019

Zo te lezen word het gezellig,maar dat is het steeds,zal wat alc.vrije drank mee nemen,bv vodca😂😂😂😂smaakt naar water.🤢

Forum Lid
op 24 maart 2019

tx lummel ik moet ook niet veel hebben is om de honden wat anders te laten zoeken

gr erik

Forum Lid
op 25 maart 2019

Lummel hoe is het met de appelsap die je gepest hebt met Jan ? Is het nog wat geworden . Bewaar wat voor 22 juni .

Forum Lid
op 25 maart 2019

Hoi Troet, eerlijk?

Nee de smaak was wrang en het werd niet beter. Heb het uiteindelijk met wodkagist van Stookforum en suiker gemixt en opgezopen. Granny Smith zijn niet geschikt in mijn ogen. Ik blijf kirsch in gedachte houden. Heb nog 4 flessen en dan is het weer op. Ik had dit jaar 100 liter kersensap denk dat ik er maar 150 liter van ga maken dit jaar en anders 200 liter hahaha. Geld moet rollen toch? Kirsch blijft mijn favoriet. 

Forum Lid
op 25 maart 2019

Heb ik overigens verteld dat Lummelientje de slijter ( die hier bezorgd) jajaja zulke alcoholisten zijn we wel, een fles kirsch had meegegeven. Je gelooft het niet. Wijven……

Maar ze vonden hem heerlijk. Gekker mot het niet worden toch? 

Forum Lid
op 25 maart 2019

Zeker niet ,  maar ik had ook veel pech . Na de tweede stook melasse van Pino is er een fles van 15 lieter uit mijn handen geglipt en heb maar een beetje van de grond af kunnen slurpen . Erg jammer maar volgende keer deter . 😩

Forum Lid
op 25 maart 2019

En dat was wel alles wat gestookt was , je werd nog lang tuut van de lucht die nol lang bleef hangen . 🤪🤪

Forum Lid
op 25 maart 2019

Hahaha, het leven van een stoker gaat niet over rozen Troet, zover is wel duidelijk. Lummelientje is naar de slager en ik ga de wijn maar klaar zetten. De vijf zit in de klok. 

Forum Lid
op 25 maart 2019

Nee hoefd ook niet allemaal perfect te gaan ik heb er een van mais gestookt dat is echt vuurwater💥

Forum Lid
op 31 maart 2019

Dus de echte oud franse absint maar proberen Lummel ? Daarin zit Valeriaan , kinine en alsem al ruim aanwezig . Jou

olie erbij iedereen op rose wolkjes .

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 28 maart 2019

Het is rustig op het forum, er moeten natuurlijk wel leden gaan inschrijven om er een mooi feestje van te maken 😜

Forum Lid
op 31 maart 2019

Is het niet handig om dit item boven in de rubriek vast te zetten ?

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
9 op 28 maart 2019

allemaal druk met een heel lekkere borrel te maken . 🥃🥃🥃🥃 👍

Forum Lid
op 31 maart 2019

Ja 1358 leden waar blijft de rest voor de bbq.ik heb er helaas vorige jaar niet bij kunnen zijn om dat er in mijn omgeving een hoop mensen dood gingen (niet van mijn drank hoor)toen vond het iedereen jammer dat ze mij niet in het wild zagen dus nu komen, en geen smoezen.dan krijg je de gelegenheid om een gestoorde stoker in levende lijve te zien,want alleen voor de bbq laten ze mij uit de kooi en zonder halsband los.🤪🤪🤪

Forum Lid
op 31 maart 2019

chris

hopelijk melden er nog velen aan ik moet ook 350 km rijden en kan onderweg iemand meenemen die geen vervoer heeft laat ons zeggen van af luik

Forum Lid
op 31 maart 2019

Duiker wil graag met 1 persoon komen.

Forum Lid
op 31 maart 2019

Aha ze worden wakker.goed zo.waar blijft de rest???

Forum Lid
op 31 maart 2019

Iedereen komt, net als ik, langzaam uit de winterslaap Chris.
Maar er is dus nog wat ruimte voor extra leden op de bbq, begrijp ik?
Dan zeg ik: Kom er maar in en sla je slag! We maken het deze keer echt ouderwets gezellig!

Forum Lid
op 31 maart 2019

Niet persoonlijk worden ik ben niet ouderwets.😂😂😂

Forum Lid
op 1 april 2019

Ruimschoots half antiek, dan beschrijven we het zo 😉

Forum Lid
op 1 april 2019

Art Brocante geeft het cachette.

(Brocante kan je via google vertalen.)

Forum Lid
op 1 april 2019

Ok ik slik het maar.geen wonder dat ik drink,zo vergeet je het zonder dement te zijn😂😂😂heb jaren met antiek gehandeld,

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 april 2019

Duiker, ook jij staat er bij!

@Gompie, goed idee! Bij deze vastgepind!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 1 april 2019

Jan zet ons er ook bij 2 personen

Admin
op 1 april 2019

Ook jij staat op de lijst 🙂

Forum Lid
op 1 april 2019

29 leden van de 1385 hebben zich tot nu toe opgegeven? Waar is de rest? iedereen vind het een te gek forum,dus laat je dan ook op de bbq zien,het is voor sommige mensen mischien wat ver rijden maar het is zeker de moeite waard,en zeker leuk om elkaars drankje te proeven,de meeste kennen zich alleen van het forum en hebben elkaar nog nooit gezien dit is de gelegenheid om samen gezellig een borrel van elkaar te drinken.en elkaar in levende lijve te zien.

Forum Lid
op 2 april 2019

Chris, de die-hards komen uit zichzelf wel. Prachtig dat de Vlamingen onder ons nu eens in het voordeel zijn voor wat betreft de afstanden. Voor die genen die voornemens zijn om langs te komen wapperen, weet en weest gewaarschuwd: Het wordt echt…echt echt echt echt heel erg gezellig! 

Forum Lid
op 2 april 2019

nimrax

het gaat heel leuk worden

en de eigenaar van dat pand die is ook ok

Forum Lid
op 2 april 2019

Echt heel veel zin in. Vannacht nog liggen dromen, een rit van 222km. Checkte ik vanmorgen routenet :221.7km. Dus ik rij er eerst voorbij, U-turn en dan: Hoppa, feels like home!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
18 op 2 april 2019

Hallo Allemaal,

een leuk initiatief de BBQ maar geen vervoer en op een matje slapen gaat het hem niet worden voor mij, dus vrees het wederom over te moeten laten gaan.

Heel veel plezier daar !

mvg,Patrick

Forum Lid
op 2 april 2019

Fiets en luchtbed.kom je de volgende dag fietsend op de terugweg weer een beetje bij,dus dat geen vervoer klopt niet.dus probleem opgelost.heb anders nog een oude rolater over.

Forum Lid
op 2 april 2019

patrick

van waar ben jij ik heb nog een plaats over

Forum Lid
op 2 april 2019

Boomer, dat is te fixen allemaal toch… We halen je anders wel op hoor.

Forum Lid
op 2 april 2019

Voor drie tientjes heb je al een zelfoppomend luchtbed en ik heb je vorig jaar ook al aangeboden je te komen halen maar je moet niet weer afhaken . 😉

Forum Lid
op 2 april 2019

Feest is niet compleet als Boomer niet is geweest…ik wil niet stoken hoor///whaha

Forum Lid
op 2 april 2019

Ik rij in het weekeinde eenzame mensen van rond de 80 jr.die zouden heel blij zijn om bij de bbq te zijn ik zal ze vragen (voordeel ze drinken niet ) nadeel stoken niet en hun gebit is niet voor vlees vd bbq maar de dames hebben nog honger.😂😂😂😂

Forum Lid
op 3 april 2019
hun gebit is niet voor vlees vd bbq maar de dames hebben nog honger.Van ChrisV

Nu snap ik het wel dat je het in je rug hebt, Chris. Zware taak man! Respect!!!

Forum Lid
op 4 april 2019

zal ff heel eerlijk met jullie zijn, omdat jullie dat verdienen!

Ik heb een beroerte gehad en kan ook nog geen vlees eten ( meerendeel sondevoeding en dikvloeibaar om te eten zoals gepureerde groentesoep ) verder doe ik erg rustig aan met de alcohol , maar 2 p/d werkt prima. en ja ik zou er erg graag bij zijn om jullie allemaal beter te leren kennen, maar wil echt in mijn eigen bed kunnen slapen voorlopig. ik zie dat 1,2,3 niet veranderen binnen 1,5 maand. Voor zo’n lange afstand zal er niemand heen en weer gaan op dezelfde dag, want dat was dan de enige optie geweest … sorry guys 

Forum Lid
op 4 april 2019

Dat je dan niet kunt komen begrijp ik,maar 1300 leden ziek geloof ik niet,ik wens je van harte beterschap,doe rustig aan,dan ben je er het volgende jaar wel bij.gr.Chris.

Forum Lid
op 4 april 2019

Sorry . FF verkeerd ingeschat .

sterkte met alles. 🤝

Forum Lid
op 5 april 2019

Tjonge, beterschap Boomer

Forum Lid
op 5 april 2019

Boomer! Echt van Harte Beterschap man! Hou je taai.

Forum Lid
op 5 april 2019

Boomer! Echt van Harte Beterschap man!

Forum Lid
op 5 april 2019

het gaat hier op zich prima en elke week beter. als er iemand in de buurt komt van amstelveen dan is hij van harte welkom hoor !

Forum Lid
op 5 april 2019

Fijn om te horen. Doet de magische olie ook nog wat voor je? 

Forum Lid
op 9 april 2019

Fijn om te horen. Doet de magische olie ook nog wat voor je? 

Van Lummel

ja qua bloeddruk is die redelijk en ik slaap er beter door. Als ik elke 4 uur neem dan zakt de bloeddruk iets en alleen voor de nacht zorgt dat ik iets beter slaap. Nu ben ik af en toe duizelig geweest dus ik neem even niet om de 4 uur. Het zal er niet aan liggen maar wellicht de bloeddruk wel te laag. Heb een niet zo goeie bloeddruk meter…

Forum Lid
op 9 april 2019

heel wat magische olie geprobeerd ivm mijn makke. Suver Nuver ( medical social club Nederland) heeft veel know How hierover. Heb er zeer goede ervaringen mee. En….goedkoop 👍.

ik ben een tijdje het land uit maar tegen de tijd misschien eens afspreken Boomer. Woon een Half uurtje bij je vandaan.

Forum Lid
op 9 april 2019

heel wat magische olie geprobeerd ivm mijn makke. Suver Nuver ( medical social club Nederland) heeft veel know How hierover. Heb er zeer goede ervaringen mee. En….goedkoop 👍.

ik ben een tijdje het land uit maar tegen de tijd misschien eens afspreken Boomer. Woon een Half uurtje bij je vandaan.

Van Paolo

PB Paolo !

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
7 op 3 april 2019

Als het in loosdrecht weer was had ik ook gekomen.

Admin
op 3 april 2019

Die gaan er mee stoppen Ton, dus die locatie is niet meer mogelijk 😑

Forum Lid
op 4 april 2019

Onbegijpelijk meer als 1300 leden,en nog geen 50 aangemeld,of verlegen of mensenschuw.ik weet het niet,Jan rent overal achteraan om een lokatie te vinden neemt de kosten op zich,en dan is er van de leden zo’n flauwe reactie,ik had vorige jaar in die tijd 4 sterfgevallenom mij heen dat was mijn reden om niet te komen,er zijn leden waarvan ik zeker weet dat ze graag zouden willen komen zij doen er ook alles aan.maar de ander 1300? Kom jongens waar zijn jullie.?🤔

Forum Lid
op 4 april 2019

Zoooo…dat werkt Chris, bijna stookforum plat …HOOOOOOOOO hooo hoooo…een voor 1…niet allemaal tegelijk!!!
Heel eerlijk: liever 30 echte dan 300 neppe.

Maar kan nog ingeschreven worden, klikt u maar!!!

Forum Lid
op 4 april 2019

Ja Nim een serieuze stoker zou het niet willen missen,welk forum geeft je deze kans.?

Forum Lid
op 9 april 2019

Ik hoop oprecht dat het mij lukt te komen maar Eeuuh deze bbq kost toch een hoop euri, wordt dit door één (Jan) betaald 🤔??

Forum Lid
op 9 april 2019

we kunnen zelf ook iets mee brengen en dan wordt het nog plezanter

Admin
op 9 april 2019

Ik hoop oprecht dat het mij lukt te komen maar Eeuuh deze bbq kost toch een hoop euri, wordt dit door één (Jan) betaald 🤔??

Van Paolo

Hey Paolo,

De bbq is helemaal gratis! Het enige dat ik vraag is dat ik geen borrels bij de slijter hoef in te kopen 😉 we zijn een stookforum, dus proeven van elkaar is leuk! Mocht je nog niets hebben is dat geen probleem hoor. Dan proef je alsnog van anderen. De ervaring leert dat er genoeg is. Fris, bier en eten wordt door Stookwinkel geregeld. Als je komt kost het je dus helemaal niets 😎

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
7 op 6 april 2019

Helaas, ik kan pas begin juni beslissen maar probeer te komen naar de Bbq. 

Zodra ik het tegen de tijd weet laat ik het horen. Wij nemen wel een hotelletje in de buurt, geen zin om anderhalf uur weer terug te rijden.

Admin
op 7 april 2019

Hoi Paolo, dat zij leuk zijn!

Je kunt ook ter plaatse overnachten als je een matje en slaapzak meeneemt, een tent mag ook. Dan hoef je ook geen rekening mee te houden dat je nog moet rijden.

Forum Lid
op 9 april 2019

🤔

Forum Lid
op 9 april 2019

paolo als jullie komen kan ik wel eens vragen aan de eigenaar van dat pand waar er ergens een hotel is

Forum Lid
op 9 april 2019

Dank je evds3, helaas weten wij het dus pas begin juni of we kunnen komen. Moeten helaas wel in een hotelletje want mijn rug is naar de knoppe en helaas nog meer makke. Als we komen zijn we er dan ook niet langer dan max een paar uurtjes maar lijkt me super leuk 👍. 

Forum Lid
op 9 april 2019

paolo heb er al 3 door gekregen zelf op minder dan 5 km is wel maar 2 sterren maar om te slapen is dat ok  laat maar iets weten dan stuur ik u dat adres van dat hotel wel door !!!! alles om forum leden te helpen

Forum Lid
op 10 april 2019

Je bent geweldig.

Laat ik eerst maar even zien of het dan lukt te komen dan zou het super zijn!

Forum Lid
op 13 april 2019

Ok dat Belgen niet direct op gratis happen snap ik want als een hollander gratis zegt dan zit er meestal een adder onder het gras,maar geloof mij dat is niet zo.dat hollanders niet op iets wat gratis is komen snap ik al helemaal niet.dus niet bang zijn er komt geen naheffing of prijsverhoging van Jan zijn spullen,🙄

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 4 dagen geleden

Op de achtergrond hebben nog wel meer mensen toegezegd te komen hoor, ook nog een groepje van de laatste stookreis naar zweden, ik denk dat het al met al tegen die tijd nog een behoorlijke lijst gaat worden.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 4 dagen geleden

Tis ook zo gaaf dat je/jullie dit organiseren 👍

Forum Lid
4 dagen geleden

Niet jullie maar onze Jan.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren