De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op!

Geupdate op 17 juli 2019 in Stookforum
0 op 25 juni 2019

Het was weer een gezellige avond waarbij we genoeg geproefd hebben. Nu ben ik niet van de ellen langen verhalen uittypen want de meeste van jullie waren er gewoon bij. Kortom, ik wil iedereen bedanken!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
9 op 29 juni 2019

Vrienden en vriendin(nen), lang verwacht, nu toch gekomen
de stookforum BBQ3 video…DEEL 1

Deel 2 volgt zo spoedig mogelijk…

Crew member
op 29 juni 2019

Admin
op 29 juni 2019

Weer hartstikke leuk gedaan Nim! Leuk gepresenteerd! 

Benieuwd naar deel 2 🤣

Forum Lid
op 29 juni 2019

Leuk filmpje, ik ben al aan het wachten , op deel 2, en nu is iedereen natuurlijk nieuwsgierig naar de Prinses , achter de camera. Beeldje voor beeldje is niet duidelijk. Of was ze op de BBQ , en daar al in beeld?

Sköll William

Forum Lid
op 29 juni 2019

geweldig nimrax

Forum Lid
op 29 juni 2019

Erg leuk gedaan👏👏👏👏

Crew member
op 29 juni 2019

Leuk! net alsof ik er toch bij was 🙂

Forum Lid
op 29 juni 2019

Was er helaas niet bij maar nu toch nog een beetje. Top gedaan Nimrax 👏. Kijk uit naar deel 2 👍

Crew member
op 29 juni 2019

wie is de Prinses , achter de camera?Van william

Ehh…ikzelf William. De meeste content komt van de bodycam die ik bij me had.
Verder iedereen hartelijk dank voor de leuke reacties en ik ga nu weer verder ploeteren op deel 2. Warme dag vandaag, veel drinken dus Cheers mannen 😉

Forum Lid
op 29 juni 2019

Super cool nim!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 29 juni 2019

Doe lekker rustig aan Nim, ga ik ook doen. Straks kamperen. 1 nachtje, gewoon in Deventer langs de ijssel. Vader en zoon uitje. Net echt 🤣. Fles tomaten eau de vie ligt al in de vriezer 😉

Forum Lid
op 29 juni 2019

ach jan jou lekkere tomaten eau de vie  zalig

Admin
op 29 juni 2019

Thanks 😀

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
12 op 29 juni 2019

Groetjes uit Deventer 🤣

Crew member
op 29 juni 2019

Niets meer aan doen zou ik zeggen 🙂

Veel plezier in Deventer!

Forum Lid
op 29 juni 2019

geniet ervan jan

Forum Lid
op 29 juni 2019

Enjoy jan en zoon.

Forum Lid
op 29 juni 2019

Hoe hou je het vol,zonder bier,ik weet het al is op,heb ik bij het treffen gedronken.😂😂😂was trouwens lekker,👍🍺geniet van je welverdiende rust.

Forum Lid
op 30 juni 2019

Ge Jan wat is dat geen bio 🍺

Admin
op 30 juni 2019
he Jan wat is dat geen bio 🍺 Van Zozaat

Klopt, die stonden niet koud. En ik had geen koeling op de camping, dus heb ze koud gekocht 😀 wel minder lekker natuurlijk….

Crew member
op 30 juni 2019

Soms is het behelpen 🙂

Forum Lid
op 30 juni 2019

Dus ik had ze niet allemaal op,?

Admin
op 30 juni 2019

Ik heb er nog 50, dus we gaan weer nieuwe maken.

Crew member
op 30 juni 2019

Jan, dat had allang klaar kunnen zijn hé? Maar nog even over je biertjes: Ik heb ze beiden gecheckt (zoals in de BBQ3Vid.)en mijn complimenten). Zalig, beter dan commercieel en gedeeld compliment eigenlijk, want waren waarschijnlijk Munckerik zijn bio brouw grondstoffen…duss jaa… dikke duim!

Forum Lid
op 30 juni 2019

Dat is echt behelpen,dat vieze blikbier tegen heug en meug naar binnen vrotten afzien neem n.m petje af Jan jij hebt veel over on te gaan camperen!

Forum Lid
op 30 juni 2019

Volgende jaar verstop je het bier maar met de koelkast in de trailer maar niet tegen die anderen zeggen ik weet dan waar het staat. Twee kratjes zijn dan denk ik genoeg of doe maar drie voor de zekerheid om als jij er een wil drinken😂😂😂 afgesproken he Jan.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2019

en stookforum 

als mijn gezondheid het toelaat ben ik er volgend jaar weer bij !!!

zo’n gezellige bende en echt vrienden onder elkaar zalig en mss weer bij kris waar alles kan en mag 

gr erik

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
6 op 29 juni 2019

Crew member
op 29 juni 2019

Hierbij de BBQ3 video deel 2.

Crew member
op 29 juni 2019

Crew member
op 29 juni 2019

Tja, als het grappig is…why not? Have fun! Cheers mannen! 😉

Admin
op 29 juni 2019

Geweldig Nim, onze vaste Stookreporter. Hier kunnen ze weer een jaar op teren. Superleuk gedaan!

Forum Lid
op 29 juni 2019

Super tof weer thnx en +je

Crew member
op 29 juni 2019

Topper..krijg jij er een terug van mij, pak aan! Cheers man! 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
8 op 29 juni 2019

Mn zoon Stijn vind de muziek zo relaxed. Het doet hem aan de stedentrip Athene denken. Heerlijk vakantiegevoel zo. Ik ben zo blij met jullie, het forum, het mooie weer…. alles super🎉😁

Crew member
op 29 juni 2019

Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken om te zeggen: Jan, we zijn ook blij met jou!

Forum Lid
op 29 juni 2019

Wijze woorden waar niks tegenin te brengen is…zo ik ben ook weer wakker…

Admin
op 29 juni 2019

@ponypark. Iedereen teert nog na op dit top weekend! P.s. check je email

Forum Lid
op 29 juni 2019

Erg leuk gedaan.is leuker als foto’s zo krijgen de ander leden een beetje een idee.👏👏👏👍je hebt weer twee flesjes van mij te goed.

Forum Lid
op 30 juni 2019

Nimrax, ontzettend leuk gedaan die filmpjes. Uiteraard je even geliked op YouTube 👍

Crew member
op 30 juni 2019

Allemaal dank voor de complimenten! Graag gedaan.

Forum Lid
op 30 juni 2019

jan en ponypark en alle aanwezigen bedankt dat het zo prettig en lekker was ik zat daar tussen onbekende vrienden en het was heerlijk ja jongen en meisjes bedankt  en ook voor Heiko en de band

gr erik

Crew member
op 30 juni 2019

Tot slot, over bloopers gesproken, mijn statief brak af na opnames deel 1.
Dus lost Nim dat op zijn “stookforums”op…

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 1 juli 2019

hallo allen 

daarstraks nog een mail van kris uit brecht gehad 

er wordt daar nog dagelijks van de bende van het stookforum gepraat en natuurlijk positief zo goed is alles over gekomen en jan ik denk dat jij daar nog veel kan organiseren en elk jaar zal het er beter en mooier worden kris kennende ik zal hem deze week wel nog eens aan het lulapparaat hebben denk ik 

gr erik

Crew member
op 1 juli 2019

Leuk Erik! Wie weet vind Kris de BBQ3 video’s ook leuk. Doe hem de hartelijke groeten van ons!

Forum Lid
op 1 juli 2019

ik heb hem de filmpjes door gemaild ben eens benieuwd

maar het is daar een eeuwige baustelle die kris is wel altijd iets aan het verbouwen maar als daar niemand zich aan stoort ja verder doen

gr eik

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
29 op 2 juli 2019

Zag vandaag het BBQ 3 filmpje voorbij komen op youtube. Zag er gezellig uit 👍leuk met band en al, zag ook nog een mooi Amerikaans pick-up op de achtergrond staan.  Top haha

Crew member
op 14 juli 2019

Beelden van BBQ3 van Heikos. Zijn allerlaatste optreden gaf hij op onze BBQ.
Heiko en zijn muzikameraad Ed, Cheers mannen! Jullie waren fantastisch! 😉

Crew member
op 14 juli 2019

Forum Lid
op 14 juli 2019

Heel leuk👍👍👍👏👏👏

Forum Lid
op 14 juli 2019

Ps.die lelijke vent met die hoed,moest die nu echt gefilmd worden?kon je hem er echt niet uit knippen😂😂😂😂

Crew member
op 14 juli 2019

Niet te doen, Chris. Je was nu eenmaal beeldvullend. Als we zo’n menneke in een pakkie (mascotte) hadden moeten inhuren… weet je.. dit was beter zo. 😉

Forum Lid
op 14 juli 2019

Gelukkig dat ik door de censuur kwam dan.🙄

Crew member
op 14 juli 2019

Die was(en is) op vakantie. Dus je mag lekker los 🙂

Forum Lid
op 14 juli 2019

Gelukkig.maar zit nu aan de koffie met chocolaatjes,geen zin in drank,na vier pijpjes geen zin meer.maar zo hou ik de krat en de kelder wel vol.😉laatste tijd zo wie zo geen zin in drank,zal wel de leefdtijd zijn,word verstandig.🤔

Forum Lid
op 14 juli 2019

Chris V. Wat is dit? Moeten wij ons zorgen maken.?

Forum Lid
op 14 juli 2019

Nou dat moment was van korte duur zit nu aan de Turkse raky.ik zal wel een moment hebben gehad dat mijn hersens uit vielen.🙄

Forum Lid
op 14 juli 2019

Moet je niet te vaak hebben! Geen zin in drank kan gevaarlijk uitpakken! 

Forum Lid
op 14 juli 2019

Jaja zal de docter er na laten kijken als het nog eens gebeurd🙄want drinken is belangrijk,de meeste mensen gaan in de woestijn dood om dat ze niets te drinken hebben,zouden ze een cafee moeten beginnen dan gebeurt dat ook niet meer.🤔

Forum Lid
op 14 juli 2019

Kijk! Het stookforum gerust dat je de doctor er na laat kijken en gelijkertijd blij met het idee voor een nieuwe onderneming! Slogan voor het cafe in de woestijn: kom hier, krijgt u geen zand in uw bier 

Forum Lid
op 14 juli 2019

Moet eerst kijken voor een verlengkabel voor de koeling.de woestijn is groot.🤔maar het idee is best goed als iemand wil mee investeren kan dat.dan hebben we de eerste kroeg daar en gaan er geen mensen meer dood vd.dorst.

Forum Lid
op 14 juli 2019

Ik zorg wel voor een aggregaat! Mijn deel van investering voor de kroeg? Ooh en ik kan nog zo’n zelfde bar bouwen! 😂

Forum Lid
op 14 juli 2019

Heb net begrepen dat het moslims zijn daar in die woestijn,die drinken niet,dus geen wonder dat die dood gaan vd dorst.dus geen klanten😏

Forum Lid
op 15 juli 2019

Aaah crap… naja dan wacht ik op het volgende briljante idee om daar bij in te springen 😂

Forum Lid
op 15 juli 2019

Nimrax bedankt voor het plaatsen van mijn filmpje op deze site ! Hij is wel openbaar op Youtube, dus als iemand bezwaar heeft, hoor ik het wel en blokkeer dan het filmpje. 

Forum Lid
op 15 juli 2019

is toch ok heikos en mooi fimpje heb het naar kris door gestuurt

Forum Lid
op 15 juli 2019

@Rick

er waren 2 pick ups een Volvo p544 en een citroen maar geen ami

gr erik

Forum Lid
op 15 juli 2019

Bedankt Erik, Kris en zijn familie zijn gouden vrienden !

Crew member
op 15 juli 2019

Ohh yeahhh!! Erg leuk Heikos, je “vroeg in de morgen”report… Ligt Lummel daar in die ligstoel, deken over hem heen, had al duizenden eikenprosessierups haartjes gescoord op de ellenlange fietstocht en dan VOL onder de eikenbomen gaan snurken… arme kerel… Jan erbij op zijn “voordeligst”.. hahaha Leuk man, dankjewel voor je tijd en zin erin. Cheers 😉
Ps. Lummelientje wilde Lummel bij thuiskomst meteen weer buiten zetten omdat ze dacht dat ie onder de vlooien zat. Gelukkig kon ik nog net bemiddelen en heb erger weten te voorkomen. Toestanden met die shit rupsen…

Forum Lid
op 15 juli 2019

@Erik

Mooi wagenpark was er dus! zo’n Volvo katterug is een prachtige auto. Misschien dat ik dan volgend jaar de benzinesluper er wel naast zet haha

Forum Lid
op 15 juli 2019

@rick er moet nog een mooie bak op de Volvo geplaatst worden deze is zo uit zweden gekomen echt een mooi ding

Forum Lid
op 15 juli 2019

Ik ben heel benieuwd! Blijven tijdloze modellen. 

Forum Lid
op 15 juli 2019

@rick ik ben ook benieuwd zal volgend jaar wel ok zijn de bezitter gaat volgend jaar op pensioen zo alle tijd 

Forum Lid
op 15 juli 2019

@Erik, dan heeft hij een mooie auto om met pensioen in te genieten van het leven! Ben zelf nog lange niet  toe aan pensioen maar zal dan proberen tijd te maken daarvoor haha 

Forum Lid
op 16 juli 2019

Het is dat het net samen viel met iets dat ik niet kon cancelen 

Dus probeer er volgend jaar bij te zijn 

Gewoon als jonkie is dat over 10 jaar ouwe koek

Crew member
op 17 juli 2019

Gaan we weer filmen! Beware of Nim’s bodycam,,,, 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren