De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen!

Geupdate 2 uur geleden in Stookforum
91 op 5 juni 2019

Na een Cruise van ruim 5 weken over zee zijn de Stookwinkel 30 liter fermenters eindelijk gearriveerd

Klik hier

. Voedsel veilig kunststof
. Semi Transparant
. Sluit perfect luchtdicht af
. Langdurig bestand tot 100 graden en kortstondig tot 130 graden
. Emmer kan gevuld gedragen worden zonder kans op scheuren
. Degelijke kraan met schroefdraad, dus geen binnenring!
. Waterslot met stofdop
. Gradering in het kunststof gegoten, dus geen sticker

. Siliconen stop om Mangrove Jacks Vulpijpje te monteren
. Filterzak/kookzak op maat verkrijgbaar  

Wemax Trading, groothandel in emmers 🙂

• Geliked door
  • Keitje
Antwoord
0 op 5 juni 2019

Heel mooi spul.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019

Zien er goed uit Jan!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 5 juni 2019

Ja boven verwachting goed, trots op!

Forum Lid
op 5 juni 2019

Kwaliteit zo te lezen ook heel goed,is iets om jaren plezier van te hebben.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
10 op 5 juni 2019

€ 17,95 voor een “handcrafted” vat, goede prijs! 😉

Crew member
op 5 juni 2019

Heb je ook ze in “stookforum” print? Maar best wel kicken, eigen huismerk fermenters!

Admin
op 5 juni 2019

Helaas maar 1 type. Ik moest er ook 1000 nemen, anders werden ze onbetaalbaar. Naast de btw die ik vooraf natuurlijk wel wist en ook weer terugkrijg kwam er ook nog een flinke berg invoerrechten op. Ik zal niet snel nog een keer 1000 stuks gaan neerzetten. Je moet het wel allemaal op tafel leggen, best wel een dingetje….

Ik ga er van uit dat ik nu toch zeker voor een jaar genoeg emmers heb.

Wel heel gaaf dit en  ze zijn beter en groter dan die van de concurrenten. Dat durf ik met een gerust hart te zeggen.

Crew member
op 5 juni 2019

Je hebt het hem geflikt, nette prijs, ongeveer wat een slijterij rekent voor een flessie hoofdpijn azijn.
Je tonnetjes zijn nu al een collectors item. Ook nog!

Forum Lid
op 5 juni 2019

Helaas maar 1 type. Ik moest er ook 1000 nemen, anders werden ze onbetaalbaar. Naast de btw die ik vooraf natuurlijk wel wist en ook weer terugkrijg kwam er ook nog een flinke berg invoerrechten op. Ik zal niet snel nog een keer 1000 stuks gaan neerzetten. Je moet het wel allemaal op tafel leggen, best wel een dingetje….

Ik ga er van uit dat ik nu toch zeker voor een jaar genoeg emmers heb.

Wel heel gaaf dit en  ze zijn beter en groter dan die van de concurrenten. Dat durf ik met een gerust hart te zeggen.

Van Stookforum

En goedkoper ik heb destijds meer dan 30 betaald

Forum Lid
op 5 juni 2019

Ik heb ook even in je winkel gekeken en je schreef dat er een schaalverdeling opzit dat   Vind ik een gemis van de mijne. Ik ga ze er niet voor inruilen maar handig is het zeker.

Zou je daar geen duidelijke foto van kunnen maken want ik zie de verdeling niet. Logisch want je bent veel te trots op het logo hahah. Het is maar een tip. 

Crew member
op 5 juni 2019

Zelfs Fred EMMER vind het wat!

Admin
op 5 juni 2019

Het is moeilijk te zien op de foto omdat het in het kunststof is gegoten en dus gewoon de kleur van de emmer heeft.  Als je goed kijkt kun je het rechts van het logo zien staan op de 2e foto van boven. Ik zal morgen proberen een  iets duidelijkere te maken

Forum Lid
op 5 juni 2019

Ik haal er moeilijk uit. Ik zeg altijd maar, laat zien je wat je hebt. Dat heb ik bij de mijne altijd jammer gevonden dat ik die niet heb. Kan je zelf streepjes met een stift zetten natuurlijk maar is lelijk en schuurt er toch weer af. 

Admin
op 5 juni 2019

Haha Nimrax, zie hem nu pas 😂😂😂😂

Forum Lid
op 5 juni 2019

Haha Nimrax, zie hem nu pas 😂😂😂😂

Van Stookforum

Hahaha ik ook. 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 5 juni 2019

In een gevulde emmer is het iets duidelijker.

Forum Lid
op 5 juni 2019

Heel mooi dat bedoelde ik. Lekker handig voor een beginner ik heb in het verleden daardoor vaak telfouten gemaakt  en we beginnen allemaal met een gistemmer toch? 

Admin
op 5 juni 2019

Juist! Ik zal proberen morgen een goede foto te maken voor bij het product in de shop. Bedankt voor de tip!

Forum Lid
op 5 juni 2019

graag gedaan. En ik wil niet bemoeien maar nu staat nu op je site voor ruim 25 liter. Snap je natuurlijk maar datis verwarrinng voor beginners en dan heb ik het over het woord “ruim”.

We beginnen allemaal met turbogist toch? Ik zou zeggen: met name ideaal voor turbogist van Still, meet 21 liter af en gooi er 8 kilo Still gist door en je bent klaar. Kan  niet mislukken. De mens is lui en misschien heb je ze zo van de alcotec af. 

5 liter alcohol perfect toch? En zelfs met de gist erbij ben je nog goedkoper dan anderen concurrenten. En dan moeten ze 5 dagen hoopvol tegen je  stookwinklelogo aankijken. En als dan het wonder is gebeurd heb je verkering. 

maar jij bent de ondernemer en iedereen doet het op zijn eigen manier maar onderschat mensen niet. Elk hikje doet ze twijfelen, zeker als je begint en daar heb je natuurlijk stookforum voor en ze kunnen alles vragen maar toch ze zijn wel even je winkel uit. 

Admin
op 5 juni 2019

Klopt, ik zal het morgen nog eens even nalopen allemaal. Maar ik wil ook geen 1000 woorden bij een eenvoudig product. Mensen zijn ook te lui om alles te lezen. Dus duidelijke tekst, veel info, weinig woorden  😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 5 juni 2019

Ik ben op dit moment bezig met de site van Lummelientje die naar België wordt gekopieerd, Duitsland (bijna klaar) gaat naar Oostenrijk en Zwitserland gekopieerd worden dus het moet perfect worden anders moet je elke fout 5 keer herstellen ben nu al 6 weken bezig met 2 iT jongens elk hikje uit de afsluitmodule te slopen. En je verwacht het niet, denk je klaar te zijn en logisch alles opgebouwd krijg je vragen (vanuit nu nog de Nederlandse site ) waarvan je denkt, nou die zag ik niet aankomen. 

Vandaar dat het me opviel. 

Admin
op 5 juni 2019

En dat blijf je houden hoor. Zodra alles voor jou perfect is en de sites zijn allemaal live dan zie je weer iets dat je anders wilt.

Forum Lid
op 5 juni 2019

En dat is nu juist wat ik deze keer wilde voorkomen. Zeker omdat mijn Duits niet zo geweldig is. Maar de Nederlandse site draait al een jaartje of 7 daar zijn de fouten uit. Het kan dus wel, nu alleen problemen met de afsluitmodule en terugkoppeling. Jij hebt je winkel goed voor elkaar maar zal niet zonder slag of stoot gegaan zijn. 

Admin
op 5 juni 2019

Klopt, maar er blijven dingetjes die je aan wilt passen. Maar het functioneert allemaal goed en daar gaat het vooral om.

Forum Lid
op 5 juni 2019

Nog niet dus helaas. Maar dat komt goed voor de BBQ 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019
Langdurig bestand tot 100 graden en kortstondig tot 130 gradenVan Stookforum

In theorie zou je ze dan zelfs als pan kunnen gebruiken boven een gaspit 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019

Mooie vaatjes Jannes.. leuk dat het logo er op staat.. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019

Handcrafted betekent gemaakt met de hand, toch?? Zijn daar drie Chineesjes voor nodig? Een aan de binnenkant, een aan de buitenkant en een voor het deksel? Die laatste is eerst opgeleid als pizzabakker. Dat is net zo iets als handroasted chips en zo.

Los daarvan: ze lijken me handig. 30 Liter voor mijn 10 liter ketels is precies goed.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019

Vraagje nog: zijn ze makkelijk te openen? Bij een emmer Brouwland zat er een stukje in de buitenrand dat omhoog gehaald kon worden om de deksel los te maken. Heel handig!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 5 juni 2019

Handcrafted sloeg van oorsprong op de koperen ketels waar ik ooit mee ben begonnen. Nu kun je het zien dat Stookwinkel staat voor het zelf maken van alle drankjes die hier op het forum besproken worden. Het is maar hoe je het invult 😉

Het deksel is goed te openen, een stuk fijner dan de vorige emmers die we hadden. Geen hulpmiddelen nodig en ook geen zere handen. Al hebben we wel een dekselopener in de shop maar heb je bij deze emmers niet echt nodig.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 7 juni 2019

De eerste emmers zijn de deur al weer uit. Ik ben benieuwd naar feedback over de kwaliteit.

Ik merk dat er meer kracht voor nodig is om het deksel er op te klikken dan om hem er af te halen. Als hij rondom goed zit zit hij ook echt heel goed! 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 8 juni 2019

Jan ,

Kan je de kraan vervangen door een stop ? Ik lees hier niets over , ik heb zelf 3 emmers/ketels maar ik gebruik die kraantjes onderaan eigenlijk niet . Ik hevel altijd af van boven.

Grtz

Admin
op 8 juni 2019

Ja hoor, dan zou je een stop met dezelfde diameter moeten kopen. Die liggen wel bij de bouwmarkt. En anders kun je de kraan gewoon dicht laten en niet gebruiken 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 27 juni 2019

Drie gekocht, vlot geleverd, uitstekende kwaliteit!

Forum Lid
op 27 juni 2019

Ook ik wilde nog even een review geven. Het zijn enorme fijne emmers. Groot voordeel is dat de kraan vlak is en gelijk qua afmeting met de onderkant van de emmer. De eerdere emmers was de kraan wat groter en moest je hiermee rekening houden als je hem op het aanrecht zet. De deksel is misschien stug maar sluit echt top af. Zelfs met een kookzak erin. Gewoon er met mijn 85kg op gaan staan. En zegt netjes klik. Wat ik ook fijn vind is de liter aanduiding die ingegoten is. Kortom fijn product.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 3 juli 2019

Heb drie van deze emmers besteld. Deze ochtend na reinigen probeerde ik het deksel erop te zetten maar dat lukte aan geen kanten.

Werden misschien de verkeerde deksels meegeleverd?

Qua diameter lijkt het echter ok, ook qua fitting tussen de rand van de emmer en de sleuf in het deksel. Zonet drie kwartier geprobeerd het deksel te doen vastklikken, zonder succes.

Advies?

Admin
op 3 juli 2019

Hoi Brice,

Deksels gaan de eerste keer inderdaad moeizaam. Van 2 kanten rond werken met de hand en de rand van de emmer iets naar binnen drukken. Laatste stukje trapje met de voet en hij zit goed. Daarna gaan ze een stuk soepeler. Als er 1 emmer is besteld sluit ik hem vast voor de klant zodat hij daarna makkelijker gaat maar als ze gestapeld moeten worden lukt dat niet. Het is even gedoe maar daarna sluiten ze echt perfect.

Forum Lid
op 3 juli 2019

Hoi Jan, ik had zonet opnieuw geprobeerd, ditmaal nadat ik de rand van de emmer met een doek had bevochtigd en dan lukt het maar het is zwoegen die eerste keer.

Eraf halen lukt goed door de handgreep op de emmer.

Ik vermoed/hoop ook dat na verloop van tijd de rand zich zal “zetten” naar het deksel. Voor de rest alles prima!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 4 juli 2019

Kraantje lekt. Gisteren een eerste van de drie vaten gevuld met frambozenfermentatie. Na enkele uren ontdek ik echter een lekkend kraantje, slechts een druppel of zo per uur, op zich niet zo erg, maar wel vervelend als er donkerrode zoete smurrie uitloopt: trekt ongedierte aan en vervuilt de vloer.

Ik heb dan de andere twee vaten getest en daar is er geen probleem. Ik heb het kraantje wat weg en weer gedraaid maar het betert niet. Voor de ingebruikname heb ik alles grondig met Oxi gereinigd, geen schuurmiddel of spons gebruikt, enkel zachte doek.

Wat best te doen hiermee?

Admin
op 4 juli 2019

Het kraantje bestaat uit 2 delen. Je kunt het binnenste deel de volgende keer even insmeren met zuurvrije vaseline. Kan geen kwaad, kraanrje opent soepeler en dluit goed af. Voor nu helpt het als je het kraantje overdwars draait. Dus onderkant naar links. 

Forum Lid
op 4 juli 2019

ah ok, het is dus demonteerbaar in die twee delen?

Admin
op 4 juli 2019

Klopt, het kraanje kun je er naar boven uittrekken. Nu niet doen, maar volgende keer bij het schoonmaken 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
10 op 26 juli 2019

zal er zo eentje bestellen. Vanmorgen stroomde er (alweer) zo’n 25 liter whisky mash tussen de motoren.Om onverklaarbare wijze was het kraantje afgebroken (ingescheurd) Is nu de tweede keer met die vaten met binnenring

Forum Lid
op 27 juli 2019

Bedoel je die vaten waar je het kraantje moet vast schroeven van buiten en binnen? (Die oude zeg maar.) Die nieuwe vaten van Jan zijn echt top. Bij mij lekt er niks en is heel stevig. 

Forum Lid
op 27 juli 2019

Ja die bedoel ik. Heb inmiddels eentje bij Jan besteld, hoop hem dinsdag binnen te hebben.

Forum Lid
op 27 juli 2019

Word je blij van

Forum Lid
op 27 juli 2019

Wat voor vaten en kraantje had je gebruikt Lespaul? 

Is misschien voor de rest een goede tip om die links te laten liggen dan.

Forum Lid
op 27 juli 2019
Forum Lid
op 27 juli 2019

[imgwidth=”height=”]https://www.stookforum.nl/wp-content/uploads/thumbnail_20190727_121636-2.jpg[/img]

Forum Lid
op 27 juli 2019

Forum Lid
op 27 juli 2019

Apart, kan de foto wel zien als ik de link uit je eerder bericht kopieer.

Forum Lid
op 27 juli 2019

snap het niet….kan ze zelf ook niet zien.

Crew member
op 27 juli 2019

Even zichtbaar maken 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 27 juli 2019

dankjewel.. wat ging er fout?

Crew member
op 27 juli 2019

Hij was te groot, ik heb hem verkleind.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 27 juli 2019

ok dankjewel…

Het was het originele kraantje wat bij de vaten geleverd wordt. Ook zijn de flensjes aan de kraan met de afdichtingsringen te klein zodat ze bij het minste of geringste door het gat van het vat schiet..

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 27 juli 2019
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 27 juli 2019

had deze verkleind tot 68kB.. nog te groot?

Edit: foto zichtbaar gemaakt. Was png formaat en te groot 😉

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 27 juli 2019

Ik heb die plastic kraantjes vervangen voor een RVS oplossing. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 27 juli 2019

RVS is natuurlijk mooi…. ik kijk eerst het nieuwe vat van Jan nog ff an…

Forum Lid
op 27 juli 2019

Die stelt je niet teleur! ik heb hem nu al vaak gebruikt en ben er erg blij mee. 

Admin
op 27 juli 2019

Ik denk dat je de kraan van Erik er ook zo in kunt draaien. Zal eens een kraantje meenemen naar de bouwmarkt. Staat wel stoer 😎

Crew member
op 27 juli 2019

Klopt Jan maar je moet wel goede rubber ringen hebben anders lekt het ook snel. En het “vlees” van deze emmer is redelijk slap dus “handle with care”.

Je kunt er wel makkelijk een slang op vastzetten. Het RVS knietje zorgt ervoor dat je hem goed als bottelemmer kunt gebruiken (maar ik bottel tegenwoordig rechtstreeks vanuit de conical fermenter).

Ik denk dat ik het kraantje in de spargewater ketel ga monteren, dan kan ik automatisch gaan spargen met de B40pro.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 27 juli 2019

een kraantje is wel te regelen dat is het probleem niet… wel zonde van die 25 liter whisky mash die klaar was om te stoken.

Crew member
op 27 juli 2019

Ja Paul, en de enorme klerezooi om op te ruimen. Heb het gehad met melasse van Pino. Ik trapte er ook met 2 benen in dat je denkt dat de vergisting al klaar is na 2,5 dag.Gooi ik er met mijn duffe kop een halve kilo suiker in…Woeiii vette melasse vulkaan in de keuken,,,Het suikerklontje in de cola effect. Nou, de fruitvliegjes waren dol enthousiast, de rest hier in huis iets minder … En ja, doodzonde van de shine. Maar dan hebben de engelen wat meer dus brengt geluk…zo troost ik mij dan.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
16 op 30 juli 2019

Yeah… vat is binnen….ziet er goed uit Jan… top…!

Admin
op 30 juli 2019

😎 daar ga je veel plezier van hebben!

Kraantje bestaat uit 2 delen, vet de binnenkant een beetje in met vaseline. Draait fijn en komen er geen druppels door.

Crew member
op 30 juli 2019

Jan, klinkt goed allemaal. Heb jij toevallig nog beschadigde tonnen? ( mooiste plantenbakken ooit )?

Admin
op 30 juli 2019

En wat dacht je van prullenbakken 😎 nog een stuk of 80 😄

Crew member
op 30 juli 2019

Hahaha 1001 dingen tonnekes… Reserveer er een paar voor me als je wil.

Admin
op 30 juli 2019

Ik kan ze inclusief doos en verzenden doen op euro 9,99

Onkosten meegerekend zijn ze dan zo goed als gratis.
Gebruik de 1 euro betaallink om 6,00 af te rekenen. Er komt vanzelf 3,99 verzendkosten bij.

Dan heb jij een Stookwinkel prullenbak of bloempot 😄

Admin
op 30 juli 2019
Crew member
op 30 juli 2019

Hahaha leuk! Doen we na je vakantie.

Crew member
op 30 juli 2019
😎 daar ga je veel plezier van hebben! Kraantje bestaat uit 2 delen, vet de binnenkant een beetje in met vaseline. Draait fijn en komen er geen druppels door. Van Stookforum

Jan vaseline is doorgaans niet food grade. Je kunt veel beter siliconenvet gebruiken. Bijkomend voordeel is dat het nog makkelijker draait 😉 

Admin
op 30 juli 2019

Zuurvrije vaseline is het advies van de fabrikant. Maar ik zal jou advies opvolgen! Thx!

Crew member
op 30 juli 2019

Bij mijn koffiemachine zit een tubetje siliconenvet en iedere keer als hij voor onderhoud is weggeweest zit er een nieuw tubetje bij. Ik heb het idee dat het iets prettiger werkt dan vaseline. Vaseline zal niet verkeerd zijn maar als je toch iets moet kopen zou ik voor siliconenvet gaan.

Forum Lid
op 6 augustus 2019

Silicone is vies spul: nog minder afbreekbaar dan plastic. Daar gaan we dus nog veel last van krijgen!!

Overigens vraag ik me wel af, waar dat tubetje siliconenvet in jouw koffiemachine dan voor gebruikt wordt.

Crew member
op 6 augustus 2019

Dat is om de bewegende delen en O-ringen mee in te vetten, het is food grade en zeker niet viezer dan vaseline. 

Siliconenvet

Delen die bewegen, bijvoorbeeld in de zetgroep van een koffiemachine, kun je het beste smeren met siliconenvet. Dit hecht goed en is waterafstotend. Voor draaiende delen in een waterkraan / afsluiter is siliconenvet ook goed. Een kraanleertje kan soms tegenstribbelen met het monteren. Smeer hem in met siliconenvet, dan gaat het vaak een stuk gemakkelijker.

Vaselinevet / spray

Vaseline wordt gebruikt als smeermiddel en om metalen onderdelen te beschermen tegen corrosie. Bij kunststof scharnierende onderdelen kan het worden gebruikt als smeermiddel omdat (witte) vaseline, in tegenstelling tot veel andere oliën en vetten, zuurvrij is, en daardoor deze niet aantast.

Forum Lid
op 6 augustus 2019

Oh, ik bedoelde niet vies in de zin van onsmakelijk. Maar in de zin van ongewenst in het milieu. Het is nog lastiger afbreekbaar dan plastic en je komt er dus nooit meer vanaf. Het zal best wel goed werken, maar dat doen zo veel stoffen die we liever niet (meer) gebruiken.

Crew member
op 6 augustus 2019

Dat begreep ik Kees en daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar wat zijn de alternatieven? Vaseline heeft een petroleum basis…. hmmm.

Ik denk dat je het beste RVS kraantjes kunt gebruiken. Makkelijk schoon te maken omdat ze demontabel zijn verder zijn ze ook stevig en kunnen tegen veel stoffen.

Forum Lid
op 6 augustus 2019

OK, het is hier niet helemaal de plaats om daar een discussie over te beginnen. Ik kom er zo snel niet achter wat vaseline is, behalve een mengsel van vooral alifatische koolwaterstoffen, geïsoleerd uit aardolie. Die moeten toch redelijk afbreekbaar zijn. Vetzuurketens zijn ook gewoon lange koolstofketens. Nou ja: wel met een zuurgroep aan een kant.

Ik moet de gistvaten nog in gebruik nemen, maar denk dat ik de kranen eigenlijk amper ga gebruiken.

Crew member
op 7 augustus 2019

Het zal qua gebruik elkaar niet veel ontlopen denk ik. Mijn idee is dat siliconenvet wat langer blijft zitten en daardoor ook minder snel in het milieu komt. Het werkt ook iets prettiger m.i. en alle koffiemachinefabrikanten gebruiken het.

Zelf gebruik ik de kraantjes ook niet, sterker ik ben sinds ik overgestapt ben op een RVS fermenter helemaal van de plastic emmers af om te vergisten. 

Voorheen gebruikte ik de emmer (met RVS kraantje) nog als bottelemmer maar ik bottel nu ook rechtstreeks vanuit de fermenter. Nu doet de emmer enkel nog dienst als uitlek emmer voor de moutpijp.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 5 augustus 2019

Pfff wat een klote deksel dacht ik…. na een paar keer open en dicht ging het iets minder moeizaam… grr heb zere handen nu.. kraantje voorzien van wat ooievaarskuitenvet en het vat gevuld met 21 liter pruimen..staat nu als een gek te gisten…

Forum Lid
op 5 augustus 2019

De deksel is een dingetje, maar na 1 of 2 keer gaat hij zeer gemakkelijk. Fijne emmers.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 5 augustus 2019

Pffff nog 2 weken wachten tot ik mijn emmers binnen heb 🙁

Forum Lid
op 5 augustus 2019

Je zult blij zijn!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 6 augustus 2019

Ik heb ze nog niet gebruikt. Bij het monteren heb ik een van de kranen wel al te veel doorgedraaid, ben ik bang. Ik ga eerst maar eens proefvullen!

Die vaseline zal ik nog doen.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 6 augustus 2019

Vanmiddag bestelling gedaan. Vol spanning wachten tot hij binnen komt.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 7 augustus 2019

het deksel is de eerste paar keren een crime…. daarna gaat het uitstekend… net mijn eerste vriendinnetje.. maar dat is een ander verhaal…… fijne vaten dus….

Forum Lid
op 7 augustus 2019

Klopt word echt beter. Heb er nu 1 met een lekkend kraantje. Die moet ik even Uit elkaar halen. Maar komt goed.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren