Even Voorstellen

Geupdate op 3 februari 2019 in Stookforum
4 op 2 februari 2019

He, hallo allemaal 🙂

Ik ben net lid geworden en nog bezig met het lezen van de algemene informatie maar las en (vond het zelf ook leuk) om sowieso alvast contact te maken :).

Ik ben sinds een kleine 1,5 jaar erg ge-enthousiasmeert geworden in gin&tonic en nu lijkt het mij fantastisch om zelf eens een gin te stoken. Het is allemaal nog erg onbekend voor mij dus ik ben erg blij dat een forum als dit bestaat :). Het avontuur van het stoken en (hopelijk) het creeeren van een mooie gin lijkt me te gek dus alle tips en suggesties zijn dan ook meer dan welkom.

Mijn kennis over zelf stoken is echt nog 0 (ga zo weer verder lezen in de welkomstinformatie) en een eigen installatie is er nog niet maar daar komt hopelijk snel verandering in :).

Nogmaals, schiet gerust, alle info is welkom.

Groeten

Gep

• Geliked door
Antwoord
3 op 2 februari 2019

https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/12-04-2018/KN_1698290

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, doe het beter  dan de meeste , van deze uitzending  (Url gepikt van Nimrax, aangedragen door Koen777)

Welkom Gep, je gaat hier veel meer nog lezen, en leren, dan alleen Gin produceren.

Forum Lid
op 2 februari 2019

Top! Ga m zo kijken!

Forum Lid
op 3 februari 2019

Gepsjors,welkom alle info krijg je hier alle leden zijn erg behulpzaam,dus als je vragen heb ,alle info word hier met veel plzier gedeeld.gr.Chris.

Forum Lid
op 3 februari 2019

Gep, welkom! Check vooral even in de zoekbalk (bijvoorbeeld) – “gin” en je vind van alles wat voor jou interessant is. Stook ze, Cheers man 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren