Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019, Video, TIP!

Geupdate op 8 januari 2019 in Het Café (praathuis)
53 op 15 december 2018

Nimrax wenst je een fijne kerst en een happy 2019!

luisteren met hoofdtelefoon/oortjes aanbevolen.
Vanaf 3min.gaat het over het stookforum,

Have fun! Cheers 😉

• Geliked door
  • smokerstoker
  • Troet
  • Lummel
  • bartje
  • Arak
  • +4
Antwoord
1 op 15 december 2018

Mooi gemaakt Nimrax, ik sluit me hierbij aan; alle stokers/brouwers een prettige kerst en een mooi en gezond 2019.

Crew member
op 15 december 2018

Thankx man!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 15 december 2018

Van mij ook. Alle 1231 leden, kijk effe op horloge 19.16 uur zat 15 dec en alle leden die er nog bij komen dit jaar,  

Kerstwenst voor 2019 mag het aub snel januari zijn! 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 15 december 2018

Mooi gemaakt Nimrax, ik wens jou en alle overige 1229 leden, een geweldig 2019 en fijne eindejaarsfeesten. 15 dec. 19.25 uur (waarom? ik weet het niet, maar Lummel/ schuld/ goed geweten dus tijd en datum)

Forum Lid
op 15 december 2018

Nou heel simpel William. Ik heb me ergens begin dit jaar verbaasd of het mogelijk was om 1000 leden te halen op dit forum. Kan het niet terug vinden maar het staat er. En dat gebeurde. Ik sta nergens meer van te kijken m.b.tvdeze hobby maar gebruik het forum ook als geheugen, vandaar akte. 

Admin
op 15 december 2018

Nou heel simpel William. Ik heb me ergens begin dit jaar verbaasd of het mogelijk was om 1000 leden te halen op dit forum. Kan het niet terug vinden maar het staat er. En dat gebeurde. Ik sta nergens meer van te kijken m.b.tvdeze hobby maar gebruik het forum ook als geheugen, vandaar akte. 

Van Lummel

Dat staat in het voostel topic op pagina 15 🙂

https://www.stookforum.nl/thread/stel-je-even-voor/15/

Admin
op 15 december 2018

Dat staat in het voorstel topic op pagina 15 🙂

https://www.stookforum.nl/thread/stel-je-even-voor/15/

Van Stookforum

Forum Lid
op 22 december 2018

Hoe heb je het gevonden hahaha. Ik wist dat ik het geschreven had maar vinden is een andere tak van sport

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 15 december 2018

Fantastische productie Nimrax, thanks!!!

Crew member
op 15 december 2018

Graag gedaan mannen! Cheers! 😉

Forum Lid
op 24 december 2018

Nimrax, fantastisch gedaan. Ik ben nog niet op dit forum maar voel me er thuis. Ik wens ook iedereen een fantastisch nieuw (stook)jaar toe !

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 15 december 2018

Vastgepind op de hoofdpagina Nimrax, top!

Crew member
op 15 december 2018

Wauw, leuk! Je beloond mijn woeste montage arbeid, thanks!

Admin
op 15 december 2018

Natuurlijk! Jouw woeste arbeid gaat iedereen toch aan! Die laten we dus zeker tot het nieuwe jaar bovenaan staan!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 15 december 2018

wauw wauw Nimrax petje af .Ook van hier wens ik iedereen een hele fijne kerst .

Cheers ! proost . good health to You all !

Forum Lid
op 16 december 2018

Dat we al met zo veel leden zijn verbaast mij niet,we zijn een grote familie,we helpen elkaar en dollen met elkaar zo is het ook mooi,serieus met stoken maar elkaar ook voor de gek kunnen houden.zo hoort het ook.en zo moet het ook blijven.ik en mijn fam.wenst iedereen hele mooie feestdagen,veel gezondheid geluk en een mooi stookjaar,maar blijf de baas over je fles.en Nimrax mooie vertaling van hoe het op het forum is,je hebt een paar flessen tegoed van mij.als we jou niet hadden konden we niet jennen en geen filmjes kijken,je hebt het dit jaar weer top gedaan.👍👍👍👏👏👏ik zelf ben mischien te vaak op het forum,maar door mijn stom comentaar en domme grappen probeer ik het levendig te houden,met behulp van Nimrax en Lummel.en nog een paar leden die actief zijn.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 16 december 2018

Netjes hoor Nimrax

Crew member
op 16 december 2018

Thanks Lucifertje!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 16 december 2018

Ondanks het gegeven dat ik niet zo’n beste schrijver, maar wel een goede lezer ben, wil ik graag iedereen hele prettige feestdagen wensen en een voorspoedig nieuwjaar.

A votre santé.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 17 december 2018
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 17 december 2018

Prettige feestdagen voor de ganse stookfamilie

Forum Lid
op 17 december 2018

en mooi gemaakt nimrax

Forum Lid
op 17 december 2018

voor iedereen fijne feesten gewenst

Forum Lid
op 17 december 2018

Dat feesten zal bij mij wel lukken komt fam.uit Roemenie over.🤪🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃gelukkig 200 flessen op vooraad.😜

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 18 december 2018

Mooi nimrax , origineel 👍
Bij deze ook iedereen de beste wensen en een goede gezondheid toegewenst ,
Cheers

Forum Lid
op 20 december 2018

Happy Solstice en slainte to all

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 22 december 2018

Mooi Nimrax!! Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe stookjaar!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 22 december 2018

Nimrax jij bent echt geniaal.  

Forum Lid
op 22 december 2018

Hè Marnix, nog een keer gekeken en echt, echt echt heel knap gemaakt. 

Crew member
op 22 december 2018

Ja, het gaat best diep he? Thankx man! 😉

Forum Lid
op 22 december 2018

Diep is voor jou een fluitje van een cent. Ben je kunstenaar voor. 

Maar ben je nog wakker? Ik ook en verveel me.

Kut sativa. Niet echt hoor. 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 december 2018

Gemberbier versus mandarijnen-tsipouro likeur.

In 2016 zaten wij voor een tijdje in Griekenland. Homemade Gemberbier is altijd lekker als je als het warm is. Ik had de nodige liters gemaakt en had een litertje bij me om weg te geven toen mijn vrouw en ik een klooster gingen bezoeken. De lieve nonnen die wij ontmoetten gaf ik de fles met de door Google-vertaal vertaalde mededeling (ze spraken alleen maar Grieks) dat er beslist Geen alcohol in zat. Ik wilde ze natuurlijk niet voor het hoofd stoten.

Ze proefden het allemaal en vonden het echt heerlijk. Ondertussen kwam één van de dames aan met een fles met ‘iets’. Een paar glaasjes werden ingeschonken en……. WoW ….!! 

Na, wederom de Google-vertaling erbij gehaald te hebben en de dames het Grieks-Engelse woordenboek kwamen we er achter dat het mandarijnen likeur was gemaakt van Tsipouro, jawel alles door de dames zelf gebrouwd. Oh, ik vergeet te vertellen, de likeur, een 45% en dat om 11 uur in de ochtend. En het was nog lang gezellig, laten we het daar maar op houden.

Ik heb mijn gemberbier recept aan hun gegeven en de ingrediënten die de dames niet kenden (champagne/ cola essence en citroenzuur) opgestuurd vanuit Nederland. Ondertussen zijn het haast vriendinnen van ons geworden en hebben wij ze al vele malen bezocht waarbij we altijd een flesje van hun recept mee krijgen. 

Hun recept:

Peel 12 mandarins (remove the inner white meat which is thick because bitter drink), 1 lit. Tsipouro, 600 grams of sugar, The first week shake three times a day, the second week shake 2 times a day (must be sugar) melt, and then by completing three months shaken one time per week. All the time we leave the bottle inside the house. In the second week, the sugar must be dissolved. Shake well each time. 

We wish success in preparing your drink.

Met dank aan:

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 december 2018

Fijne stookdagen en een gelukkig moonshine year.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 december 2018

nimrax , erg goed gedaan , erg leuk om zo iedereen de beste wensen te kunnen overbrengen .

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 december 2018

Voor iedere stoker: een heel fijn , gezond en vooral stokerig 2019!
Met veel daden
en nog meer raden
voor beginners als ikzelf !
Ik zeg yo pease en denk aan jezelf!(en andere)

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 24 december 2018

hoort in jukebox maar nu hier . fijne kerst allemaal

Forum Lid
op 25 december 2018

Geliked door William. (weet die knop nog steeds niet te vinden.)

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 december 2018

Fijne dagen toegewenst. De mooiste tijd om al het lekkers op de tafel te stallen en iedereen omver te blazen met de lekkerheid van het ambacht.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 december 2018

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen met veel liefde en geluk. Maak er een mooi jaar van met elkaar. Groetjes uit Ommen.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 25 december 2018

frohe Weihnachten

Crew member
op 25 december 2018

Vrolijk kerstfeest !

Forum Lid
op 25 december 2018

Heel veel geluk,en gezondheid respect en mooi stookjaar wensen jullie Adriana En Chris.en blijf de baas over de fles.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 december 2018

Hahaha de eerste kerstdag is al bijna voorbij. Heerlijk nu morgen nog maar dan zijn de winkels weer open en is Lummelientje weer op pad. 

Geniet ervan, zo aan de lamsrack en Lummelientje ossenhaas en nog meer lekkers. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het januari.

Proost keteltje kan bijna uit, staat al uren te pruttelen met appels, dus we kunnen aan tafel. Eet smakelijk allemaal. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 25 december 2018

1e kerstdag in het Stookwinkel magazijn 😂

Fijne kerstdagen iedereen!

Forum Lid
op 26 december 2018

Jan ik wens je met familie hele mooie feestdagen,heelveel gezondheid,geluk,en hele goede zaken,maar vergeet nooit je gezin die achter je staat en die je vaak moeten missen voor je werk,en voor je vrouwtje en kids,papa moet werken om jullie een goed leven te bieden,heb daar begrip voor,dan leef je in harmonie.groetjes uit Limburg van Adriana en Chris.💏

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 30 december 2018
Forum Lid
op 31 december 2018

Weer mooi gemaakt👏👏👏👏

Crew member
op 1 januari 2019

Thankx man! 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 1 januari 2019

Iedereen een fantastisch 2019 en een geweldige  borrel en bier tijd.

Crew member
op 1 januari 2019

Skoll Erik! 😉

Forum Lid
op 2 januari 2019

Het is weer voorbij,het nieuwe jaar is begonnnen,de vlam kan weer onder de ketel.weer veel nieuwe leden er bij gekomen,welkom allemaal,stook met plezier en veilig.en blijf de baas over de fles.gr.Chris.🥃

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 7 januari 2019

hoy,

de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het moge een vreugdevol jaar worden, een goede gezondheid wens ik iedereen, de rest daar kunnen we zelf voor zorgen als we dat willen.

groetjes

Crew member
op 8 januari 2019

Dumo, ik heb je echt gemist man! Fijn dat je er weer bent. Cheers op een vreugdevol jaar! 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren