Ketel te koop

Geupdate op 23 april 2019 in Vraag en aanbod
23 op 2 februari 2019

Hallo.
Bij deze bied ik mijn ketel aan.
Kijk als gast wel langer hier op het forum.

Was een beetje uit de hand gelopen project.
Mooi om te bouwen maar ik heb er geen plek voor haha. Gezien ik liefst bier drink mag hij weg.

Ketel heeft zo’n 50/60 liter inhoud. Koper is alles gelast.
Tafel waar alles ingebouwd is gepoedercoat. En rvs blad.
Ketel is elektrisch doormiddel een 2000watt bandheater. Werkt toppie. Ook kun je eventueel nog met gasbrander van onder verhitten. Zit een pid vermogens regelaar bij. Dus temp instellen en de rest gaat vanzelf.

Rvs parrot zit erbij. Rvs mandje voor kruiden.
Heb nog 2 60liter vaten erbij.

Koelwater is via circulatie pompje. Met regelaar. Gewoon een vat water en pompje erin. Ff afstellen dat het mooi loopt en je hebt koeling.

Vraagprijs is 700euro. Maar is nog wel wat mogelijk. Ik wil er ook graag vanaf.

• Geliked door
  • Snurrebreut
Antwoord
0 op 2 februari 2019

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 2 februari 2019

Forum Lid
op 15 februari 2019

Mooi ding!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 2 februari 2019

Zo, sjiek ding!

Forum Lid
op 4 februari 2019

Mooi gemaakt,daar zou ik zelf mee stoken,die nam ik mee het graf in.mijn vrouw kinderen ketel en honden doe ik geen afstand van.

Forum Lid
op 4 februari 2019

Dat deden ze vroeger toch: als er iemand doodging, moesten zijn vrouw en paard mee het graf in. Is een beetje in onbruik geraakt, maar oude tradities kunnen natuurlijk herleven.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 15 februari 2019
Hallo.
Bij deze bied ik mijn ketel aan.
Kijk als gast wel langer hier op het forum.
Was een beetje uit de hand gelopen project.
Mooi om te bouwen maar ik heb er geen plek voor haha. Gezien ik liefst bier drink mag hij weg.
Ketel heeft zo’n 50/60 liter inhoud. Koper is alles gelast.
Tafel waar alles ingebouwd is gepoedercoat. En rvs blad.
Ketel is elektrisch doormiddel een 2000watt bandheater. Werkt toppie. Ook kun je eventueel nog met gasbrander van onder verhitten. Zit een pid vermogens regelaar bij. Dus temp instellen en de rest gaat vanzelf.
Rvs parrot zit erbij. Rvs mandje voor kruiden.
Heb nog 2 60liter vaten erbij.
Koelwater is via circulatie pompje. Met regelaar. Gewoon een vat water en pompje erin. Ff afstellen dat het mooi loopt en je hebt koeling.
Vraagprijs is 700euro. Maar is nog wel wat mogelijk. Ik wil er ook graag vanaf.Van Guzzi
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 22 februari 2019

Deze staat nog te koop.

Gezien de vragen. Hij staat in de kop van Overijssel/Drenthe.

Mocht de prijs niet passen, er is nog wat ruimte om te onderhandelen

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 30 maart 2019

Ik heb em nog staan.
Zak wel wat in de prijs. 500 mag die weg.

Forum Lid
op 30 maart 2019

Ik kom een deze dagen bij je langs om te kijken. Woon denk ik in de buurt.
Pm Ff

Gr Beasley

Forum Lid
op 31 maart 2019

Prima. Geen idee hoe zo pm doet haha

Forum Lid
op 1 april 2019

Nee ik eigenlijk ook niet hahaha
Wat nu

Forum Lid
op 1 april 2019

klik op Guzzi zijn naam, druk op blauwe vakje (contakt mij) , maak je tekst en verzend.

Forum Lid
op 2 april 2019

Aha. Weten we dat ook weer;)

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 maart 2019

Dat is echt hartstikke goedkoop!

Je kunt ook eens op Marktplaats proberen. Daar is wel een redelijke handel in ketels.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 31 maart 2019

Ja dat mp vertrouw ik niet haha. Daar kijkt alles op mee 😀

Forum Lid
op 31 maart 2019

Ik vind eigenlijk,je kinderen ter adoptie aanbieden je vrouw op straat zeten ok maar je ketel verkopen,vind ik echt schande.waar gaat het met deze wereld naar toe.?? Mijn hele vertrouwe in de mensheid word zo beschadigd.😩😩😩

Forum Lid
op 31 maart 2019

Daar heb je een punt. Maar ik geloof niet dat dat een probleem hoeft te zijn, althans niet wat betreft de overheid. Er staat af en toe iemand op die als hobby ketels bouwt en er staan ook commerciële verkopers op.

Anders zou je iemand kunnen vinden die als stroman voor jou de ketel verkoopt. Hij is best meer waard dan EUR 500, lijkt me.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 4 april 2019

Ik verbaas me ook nog steeds dat deze ketel nog niet weg is, zelf al genoeg staan. Maar dit voor de beginnende stoker helemaal voor dit geld is perfect.

Forum Lid
op 4 april 2019

Guzzi,denk je niet dat op dit forum niet iedereen kan mee kijken,zeker om dat het over stoken gaat?onze overheid is echt niet zo dom,maar voor dat beetje wat wij stoken maken ze zich niet druk,als je een ketel van 2000 ltr.op mp plaatst dan wek je hun interessen.ik stook zo’n 16 jr.mijn hele buurt weet dat.ik heb nooit bezoek gehad het intreseerd hun niet zo lang je maar niets verkoopt van je drank.

Forum Lid
op 4 april 2019

En zoals Lucifertje zegt: op mp komen ook beginnende stokers kijken, die van niks weten. Dat is hier ook wel zo, maar ik vermoed dat hier de meesten zin hebben om zelf te gaan knutselen en frutten. En de meesten hebben al genoeg ketels, vermoed ik. Ik wel, tenminste, anders had ik er wel oren naar gehad.

Kijk, in de jaren 70 en 80 werd er op stokers gejaagd, maar dan ging het ook om grote hoeveelheden, zoals duizenden liters. Een beetje zoals nu met drugs. Daarbij vergeleken zijn wij de moeite helemaal niet waard: kost meer dan het oplevert.

Forum Lid
op 4 april 2019

Als het de moeite waard was waren ze allang bij me geweest,iedereen in de buurt weet al jaren dat ik stook.😎

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 23 april 2019

Hallo, is deze nog te koop?

• Geliked door
Antwoord
Annuleren