Witte wijndruiven concentraat voor Brandy/Cognac/ project gaat door! Cans 2,5 liter €22,00

Geupdate 5 dagen geleden in Bieren en wijnen
0 op 20 juli 2020

De samples zijn heerlijk als fris drankje. Maar wel 10 delen water ipv 4 anders is het veel te zoet 😄

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 21 juli 2020

Jan, Ik wil nog wat meer Bestellen en zal dan de 44,00 erbij doen.
Ik begrijp eruit dat je dit wel verzend ? dan uiteraard doe ik ook de verzendkosten erbij. 

Admin
op 21 juli 2020

Bericht verwijderd 

Admin
op 21 juli 2020

Oh sorry, ik begreep het verkeerd denk ik. Je bedoelt dat je nog andere spullen erbij nodig hebt? Dan kun je dat gewoon tegelijk bestellen. Het sap staat nu ook op de site.

Forum Lid
op 21 juli 2020

Wil je dat ik het gewoon via de site bestel?
Voor mij prima maar dan moet je De andere 5 liter mij van de lijst halen.

Ik bestel van de week bij je via de site inclusief de 5 liter dan. Dank voor je antwoord 👍

Admin
op 21 juli 2020

Voor nu is dat wel het makkelijkste. Ik laat de lijst hier nog even staan als een soort administratie. Dan zie ik in een oogopslag hoeveel er eenog te gaan is 😉 

Forum Lid
op 21 juli 2020

helemaal goed. Mooie avond verder 👍👋

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 21 juli 2020

Hoi Jan
Effe een aanvulling mag het in 2x 2,5 liter verzonden worden ?

Admin
op 21 juli 2020

Hoi Ruud, prima hoor!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 22 juli 2020

Hoeveel zijn de verzendkosten (binnen Nederland) voor een 2,5l tankje? Ik wil het wel eens proberen, maar ben pas over een paar maanden weer in Nederland. Als ik het naar mijn moeder laat sturen pik ik het daar dan gewoon op.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 22 juli 2020

Hoi Stephan 5,95 als je het via de website besteld

Forum Lid
op 22 juli 2020

Super, dan gaan we zo maar eens bestellen 😃!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 22 juli 2020

Nog een vraagje. Als ik 2,5 bestel kan ik daar 12,5 liter (stook)wijn uit halen toch?

Kan ik daar dan een deel van stoken en een deel van als (droge) witte wijn gebruiken? En welke gist raadt je in dat geval aan, en hoeveel heb ik dan nodig/moet ik erbij doen?

Admin
op 22 juli 2020

Hoi Stephan, dat klopt. 

Ik heb de gisten van Mangrove Jack’s. De CL23 is populair,  je kunt de omschrijving van de verschillende gisten eens rustig doorlezen. Je hebt een gist voor droge witte wijn nodig zodat alle suikers vergist worden. Ook Champagnegist doet het ģoed. Deze is ook populair om appels te vergisten voor het maken van Calvados.

Met deze gisten kun je dan een deel als wijn gebruiken en een deel om te verstoken.

Forum Lid
op 22 juli 2020

Thanx, ik heb het besteld. Ben benieuwd, al zal het even duren voor ik het kan gebruiken 😂.

Admin
op 22 juli 2020

Dan kun je tot die tijd lezen hoe anderen het hebben gedaan 🙂 gaat vast goedkomen!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 23 juli 2020

Ik heb net ook 5 liter besteld ,ik hoop te lezen hoe anderen het doen,ik ben benieuwd.

Crew member
op 23 juli 2020

Figaro (je staat erbij, zie P 1,)
Er is nu een apart topic voor druivensap extract,
waarop iedereen de werkwijze en resultaten en ervaringen kan posten.
Zodra de eerste cans verstuurd worden gaat het topic open.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 23 juli 2020

Het is vanaf maandag de 27e te verzenden hè, maar geldt dat ook voor afhalen? Als het effe kan zou ik graag zaterdag de 25e het al af willen halen, mits mogelijk natuurlijk🙂

Admin
op 23 juli 2020

Ik denk dat dat wel kan hoor. Ik verwacht het morgen binnen maar ik weet niet hoelaat. Als het vroeg op de dag is kan ik meteen gaan vullen en verzenden. Zodra het binnen is laat ik het je weten, ik denk dat zaterdag wel lukt. Ik ben alleen even afhankelijk van de buurman met zijn heftruck om het hoog te zetten. Anders tapt het zo moeilijk 🙂

Forum Lid
op 23 juli 2020

Yes, mijn dank is weer groot Jan! Dan hoor ik het wel😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
8 op 23 juli 2020

jan ook mogelijk verzenden naar hier ? samen met nog wat andere spullen ?

Admin
op 23 juli 2020

Hoi Erik, ja moet wel lukken hoor. 

Forum Lid
op 23 juli 2020

jan 4 stuks voor mij en ik bestel nog wat erbij zal zeker boven de €100 zijn

Forum Lid
op 23 juli 2020

bestelling geplaatst 

Admin
op 23 juli 2020

Bedankt Erik! Ik zorg dat het bij jou komt 😁

Forum Lid
op 23 juli 2020

top jan en maar wat extra bij besteld maar nu kan ik weer wat verder 

gr erik

Forum Lid
op 25 juli 2020

jan als ik er iets lekker van kan maken wil ik wel regelmatig 10 l bestellen dus zet robbert maar aan het werk om lekkere recepten op het forum te zetten

gr erik

Admin
op 25 juli 2020

Erik, dat gaat wel goed komen!

Ik denk dat je je pakket rond disndag kan verwachten. Eerst ging het sneller met DPD maar mijn vervoerder heeft daar geen contract meer mee. Nu wordt duitsland doorgegeven aan GlS, ik denk dat ik je maandag het nieuwe trackingnummer kan geven.

Forum Lid
op 25 juli 2020

geen probleem jan eerst kwam het met dpd en nu met hermes maar is alles om te stokeren want mijn 5 25l vaten zitten vol fruit en wisky en de fruittijd komt eraan ! het was eigenlijk besteld om ook 10 l te hebben en mss met de tinny iets ermee te doen en ik moest toch bepaalde zaken hebben dus bingo

gr erik

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 24 juli 2020

We zijn op dit moment de cans aan het vullen! We gaan proberen zoveel mogelijk vandaag nog te sturen.

Afhalen mag morgen ook, maar liefst wel in de ochtend.

Forum Lid
op 24 juli 2020

Zag al een mailtje langskomen, goed bezig Jan!

Crew member
op 24 juli 2020

Forum Lid
op 24 juli 2020

Super!👌 ik zal morgenvroeg vertrekken

Admin
op 24 juli 2020

Laat maar even weten hoelaat je verwacht in deventer te zijn, dan zorg ik dat ik er op tijd ben 😀

Forum Lid
op 24 juli 2020

Grandioos!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 24 juli 2020

Top service maar weer😊
4:30 vertrekken ben ik daar (hopelijk) rond 8/9u👍 als het verkeer wat mee zit zou ik er om 7:30 zijn, maar zal zeker 8 zijn

Admin
op 24 juli 2020

Ik zorg dat ik er om 08.00 ben, mocht het erg voorspoedig gaan stuur me dan maar een apje, dan kom ik eerder 😀

Forum Lid
op 25 juli 2020

Zal kwart voor 9 ong zijn dat ik daar ben🙂

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 24 juli 2020

Oh ja, Nog even aan iedereen die morgen al zijn pakketje gaat ontvangen..

Als jouw zending aan de binnenkant nat is, of het vulmateriaal voelt vochtig, dan is je tankje niet lek. Het is condens.

We hebben de tankjes gevuld op slechts 1 graden Celcius. Na het sluiten liep de temperatuur op en vormde zich condens aan de buitenkant. Ik heb het meerdere malen afgedroogd maar dat had weinig zin.

Dan weten jullie dat 😉

Crew member
op 25 juli 2020

Nou, we zitten vol verwachting op je heerlijk foute, klets natte tankje te wachten hoor,hahaha

Forum Lid
op 25 juli 2020

Haha de beste doos is een natte doos😉

Crew member
op 25 juli 2020
Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 juli 2020

prima aangekomen hier ook de rietsuiker melasse ,geen natte doos.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 25 juli 2020

Hier ook net binnen, kurkdroog!! 

Forum Lid
op 25 juli 2020

Ook hier net binnen. Was nog niet verwacht, want ik had gister mijn mail niet gelezen 😉 Supermooi dit soort acties! Doos wel vochtig van binnen, maar de meegeleverde gist ritselde nog bij het schudden…

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 juli 2020

@evds3 er staat hier een liter wijnbrand 68% uit druiven concentraat klaar dus Er komt zeker wat aan .

Heer Jan W. , ik kom binnenkort bij jou de kannen sapjes ophalen
Even Deventer op werk route inplannen

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 25 juli 2020
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 26 juli 2020

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 26 juli 2020

Hoi Jan. Kan ik ook op de lijst? Vijf liter graag:-)

Admin
op 26 juli 2020

Hoi Tuinboon, de wachtlijst hoeft niet meer, het is al binnen. Op de hoofdpagina van Stookwinkel kun je het per can van 2,5 liter bestellen. Dan heb je het dinsdag in huis.

Groetjes, Jan

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 28 juli 2020

Hoi, Ik ga ook 5 liter bestellen. Mijn vader is ervaren hobby wijnmaker, dus dat ga ik lekker uitbesteden 🙂 (kijk natuurlijk wel mee, want ik leer graag bij) Weet ik zeker dat ik een goede basis krijg om te verstoken.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 29 juli 2020

Is er ook bekend welke druiven er in zitten.

Admin
op 29 juli 2020

Nee helaas. Er staat alleen Vitis Vinifera en dat is heel algemeen voor de wijnstok.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 5 dagen geleden

Als je deze week nog van start wilt met het druivensap, ik ga een paar dagen op vakantie. Je kunt vandaag nog tot 13.00 bestellen, dan kan het vandaag nog de deur uit. Anders gebeurt dat volgende week maandag.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 5 dagen geleden

Ik vond nog een filmpje wat misschien handig is .

• Geliked door
Antwoord
Annuleren