Rietsuiker melasse behoefte 2020

Geupdate 2 uur geleden in Spirits
48 op 24 april 2020

Forum Lid

0

Ik zat er vd week aan te denken en kijk naar de topic en ik wil jullie mededelen met tegenzin dat we het voor dit jaar maar overslaan vanwege corona en dit schrijf ik met tegenzin. Ik ben geen angsthaas en ik had het gewoon gedaan ,stop de lockdown en de beuk er in maar ik ben ook van andere afhankelijk en daar pas ik mij maar naar aan. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben. Gr Pino

•  
  •  
  •  
  •  

Admin

0

Pino, van mijn kant alle begrip. Maar jammer is het natuurlijk wel, er zijn veel mensen die zin hebben om te gaan knallen met de rum dit jaar.

Als iemand het project op zich wil nemen will ik de ruimte gratis beschikbaar stellen. Ik zelf wil er niet financieel in betrokken zijn, ik wil alleen faciliteren.  Ik vind het gewoon mooi als het project doorgaat. Natuurlijk wel volgens de nieuwe 1,5 meter economie.

Wie dit wil kan bij Pino terecht voor info hoe dit te regelen. (Inkoopadressen van de jerrycans en de melasse) Dan maak ik een hoekje vrij voor dit project. Ik wil dus van de inkoop, tot het vullen en de verkoop niet betrokken zijn zodat het niet vermengt met mijn zakelijke activiteiten.

Kom op en laat dit project voor het 4e jaar slagen!

• Geliked door
Antwoord
0 op 25 april 2020

Mannen, wie wil dit oppakken?

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 25 april 2020

Volgend jaar maar het dubbele 

Forum Lid
op 25 april 2020

Ik had van de RumRun19 ruim 18 liter rum en die begint nu echt goed op smaak te komen. Ik kan dus nog wel even vooruit. Maar het is ook leuk om te maken, dus ik hoop dat er iemand op staat.

Forum Lid
op 28 april 2020

Ok. Pino bedankt voor het vele werk afgelopen melasse jaren en inderdaad volgend jaar dubbel.
Jan bedankt voor je aanbod maar het is te ver van mijn huis.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 april 2020

Ik wil proberen het over te nemen, ik moet/ben nog in onderhandeling met Pino en Jan.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 30 april 2020

Het originele bericht van Kusleon is helaas verdwenen,zoals Jan hieronder ook aangeeft is verdwenen( corrupt topic).
Hij noemde Boer Pino een held omdat het een heel zwaar werk is en Pino met Hernia’s in de bloedhitte melasse heeft staan tappen voor ons. (Hiervan is een filmpje) Youtube: Nimrax

Pino heeft hiervoor zeker een medaille verdient, zoals Leon schreef.

Leon, update ons voor de belangstellende forumleden, die melasse willen kopen.

Forumleden die melasse willen kopen,
laat het hier even weten, handig om te weten voor indicatie.

KusLeon, succes man!

Forum Lid
op 30 april 2020

Pino for president.
Ik zou 3 jerrycans willen bestellen. Ik neem aan dat de prijs conform 2019zal zijn.
We horen waar we zr moeten ophalen?

Forum Lid
op 19 mei 2020

Heb ook zeker interesse in een liter of 60. Hoe zit het met de houdbaarheid? Ik ben een leek op dit gebied.

Edit Nimrax: Een half jaar houdbaar voor consumptie

en ongeveer 2 jaar houdbaar om te verstoken.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 april 2020

30 liter

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 april 2020

Heb ook zeker interesse in een liter of 60.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 mei 2020

Pre-order 20 liter melasse.

b.v.d.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 mei 2020

Ik wil nu ook wel een echte rum gaan maken en heb interesse in 30 liter.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 mei 2020

Reactie van Leon was per ongeluk verdwenen, hier is hij alsnog:

——————————————————————————————————

Hoo.. effe een plan maken. met Pino en Jannes spreken en dan de rest..

als het ei gelegd is kunnen we pas een inschrijflijst lanceren dus effe geduld..

——————————————————————————————————

Reactie van Jan:

Leon, zoals je ziet is er altijd een enorme animo voor, en ik weet dat jij zelf ook wel wat litertjes kunt gebruiken 😉 Wij komen er wel uit, je bent van harte welkom om hier Jerrycans te komen vullen! Ik hoor het wel als je contact hebt gehad met Pino!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 mei 2020

Voor de omgeving Apeldoorn kan en wil ik wel koerier zijn tzt.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 2 mei 2020

Het lijkt mij ook een goed idee om eens Rum te maken. 
Wil wel 20liter.
Als ik iets mee moet nemen vanuit Deventer voor iemand hier in de buurt (Zoetermeer) doe ik dat graag.

Lang geleden dat ik de geur van melasse heb geroken. Vroeger wel eens een tanker vol op gehaald in Mauritius. Had je weken langs die weeïge lucht aan boord. Had toen nog geen idee dat ik er ooit Rum van zou gaan stoken. 

Forum Lid
22 uur geleden

Ik wil graag mijn 20 Liter bij jou in Zoetermeer ophalen. Als dat mag.
Groet pirate

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 3 mei 2020

k wil ook wel 10L of meer 

Maar woon in Belgie onder Antwerpen.

Iemand die Taxi wil spelen ? 

Of is het vanaf 50€ gratis verzending ? 

Maar zeker interesse hier, enkel vervoer is een probleem. 

Forum Lid
op 10 mei 2020

Nathan, ik wil ook wel een liter of 20 en ben van tegen Antwerpen. Tankkaart van de firma dus ik wil wel ophalen 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 3 mei 2020

Nathan2020, ik wil  het wel voor je meenemen naar Zoetermeer maar dan blijft het nog ver.

Forum Lid
op 10 mei 2020

ik wil ook 30 liter ( afhalen omgeving antwerpen )

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 10 mei 2020

Zoals hierboven vermeld, graag 20 liter voor mij. Ik ben bereid naar Zoetermeer te rijden en daar alles voor omgeving Antwerpen op te halen en te verdelen als dat voor de stookcollega hierboven ok is.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 11 mei 2020

Hey Hans 

Ben er zeker voor te vinden, laat maar weten hoe we dit verder afhandelen.

Maar dan doe ik ook wel 20L. 😁

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 11 mei 2020

Enige indicatie wat de prijs gaat worden, b.v. per 10 liter?

Forum Lid
op 11 mei 2020

Dag HansJ, ik kom van Sint-Truiden, maar als ik bij jou 15 liter kan komen halen, ’t zou geweldig zijn.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 11 mei 2020

Nou dat wordt wel een autootje vol. Het weekend na Hemelvaart ben ik in Deventer maar dat is nog te vroeg zeker om e.e.a. op te halen. Ik wil ook best helpen tappen als bekend is wanneer de melasse beschikbaar komt. 

Forum Lid
op 12 mei 2020

Enkel als het voor jou gaat he. Want ik zit dat hier wel te verkopen zonder het eerst te overleggen…

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 11 mei 2020

Als het zover is wil ik mijn bestelde (3) jerrycans ophalen in deventer. Ik wil voor bewoners in de wieringermeer hun bestelde melasse meenemen. Ik woon nabij Pinodestoker.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 12 mei 2020

Beetje afhankelijk van de prijs (enige indicatie??) 10 tot 20 liter. Zou in Zoetermeer opgehaald kunnen worden want woon zelf omgeving Gouda.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 12 mei 2020

Ik heb eigenlijk geen idee van de prijs. Zal toch wel niet zo duur zijn van die dikke suiker stroop.  Oh , Gouda is niet ver van hier. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 12 mei 2020

Volgens mij was het vorig jaar rond de 22/23 per 10 liter incl. Jerrycan. Alles wordt ieder jaar iets duurder, maar veel zal het niet schelen. Dan hebben jullie een indicatie.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 16 mei 2020

Beste mensen, ik heb dit topic gevonden in mijn zoektocht naar een rum recept online. 

Ik weet nog niet precies hoe het in ze werk gaat maar ik zou me graag in willen schrijven voor 10 liter. 

En daarbij, leuk om dit forum gevonden te hebben!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 19 mei 2020

30 of 40 liter wil ik wel om te proberen als ik dat kan ophalen in deventer. Als het nog mogelijk is natuurlijk.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 19 mei 2020

Is wel allemaal een pre-order hé, ik hoop nog steeds dat er iemand opgaat die ons de melasse gaat leveren.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 19 mei 2020

Daar wordt aan gewerkt, alleen niet in de maand mei. Leon wil het oppakken en dan waarschijnlijk ergens in de zomervakantie. Het zal vast doorgaan maar de details moeten nog duidelijk worden.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 20 mei 2020

Yo, ik teken voor ca 25 liter

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 20 mei 2020

Vrienden.. 

ik wil rietsuiker melasse verdeling inderdaad gaan oppakken dit jaar.. maar ik wil dit in de zomermaanden gaan doen.. denk aan eind juli begin augustus.. 

ik ga aanstaande vrijdag de leverancier bellen voor info; over de kosten en leveringsvoorwaarde van de melasse enz dan de leverancier van de plastic vaatjes.

Dan weet ik meer en kan ik jullie vertellen wat een vaatje met 10ltr rietsuiker melasse moet gaan kosten dit jaar..

let op.. zoals vorige jaren.. zou ik je willen verzoeken, de bestellen vooraf te betalen.. verder moet de melasse worden opgehaald, sturen zou misschien mogelijk zijn maar.. op dan wel op jou kosten..  Jannes wil ruimte in de Stookwinkel vrijmaken dus de melasse kan worden opgehaald in Deventer.. 

ik kom snel met meer informatie.. jullie horen nog van mij.. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 5 dagen geleden

Beste stokers,
Ik heb ook interesse voor 40 liter maar ik kom uit Den Helder. Als jullie alles rond hebben zou ik het bij Pino op kunnen halen? want Wieringermeer is voor mij nog tedoen maar Deventer te ver en anders laat mij ff weten wat de kosten zijn voor het verzenden. Is het ook mogelijk wanneer jullie het binnen hebben dat jullie Contact met me opnemen? Kan niet wachten om te stoken. Ben nu bezig met whisky ook heel erg interessant.
Hoop dat jullie het snel oppakken.

Groetjes Andy

Forum Lid
5 dagen geleden

Andy, ik heb 3 vaatjes besteld. Er is een kans dat ik naar Deventer ga op familiebezoek. Ik wil voor mensen uit kop van noord holland jerrycans meenemen. Deze zijn dan af te halen in Wieringerwaard.
Pino moet ik voor jou ook meenemen?

Forum Lid
5 dagen geleden

Top.,.. bericht jij mij wanneer en waar kan ik het bestellen?

Forum Lid
5 dagen geleden

Andy blijf dit volgen. Kusleon is bezig met informeren ed. Zie zijn item hierboven.
Ik wil wel meenemen, maar meer ook niet. Geef door aan Kusleon bij betaling dat ik ze ophaal en meeneem.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 2 dagen geleden

Goedenavond, ik heb ook interesse in 40 liter melasse! Ophalen uit Deventer is geen probleem.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 1 dag geleden

Teken ook voor 20L , waar moet het ophalen. Ten minste als het allemaal lukt.

Groet Pirate

• Geliked door
Antwoord
Annuleren