Rietsuiker melasse behoefte 2020, nog slechts 9 cans beschikbaar!

Geupdate 6 uur geleden in Spirits
0 op 14 juni 2020

Ik zou ook graag 20 liter af willen nemen. Ben nieuw hier en weet nog niet alle procedures.
Groet Frans

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 28 juni 2020

IK wil dit jaar ook wel eens een Rum Run doen , ik heb momenteel 90liter aan lege vaten deze zou ik eventueel kunnen gebruiken om te vervoeren naar Belgie ( regio Oost Vlaanderen).

Ik zou dus eventueel personen in midden belgie kunnen bevoorraden ( ophalen te Ninove)

Hopelijk gaat dit door….

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
13 op 29 juni 2020

Ik verwacht binnen 2 a 3 weken alles klaar te hebben staan voor afhaal in Deventer. Details volgen. Prijs zal ook om en nabij de 21,50 liggen per 10 liter inclusief jerrycan.  Dit is afhankelijk van de prijs van de IBC tank die niet retour mag, de afvoer ervan, het vrachttransport etc.  Een liter melasse weegt ongeveer 1,3 a 1,4 kilo, ik lees soms dat men een lage kiloprijs heeft gevonden maar bedenk dat 1 kilo melasse maar 0,7 liter is. Wij praten dus over literprijzen. Handig, want de jerrycans zijn precies 10 liter. En vol weegt dat dus ongeveer 13 a 14 kilo.

Let op, er wordt niet verzonden, ook niet in combinatie met stookwinkel bestellingen. Naast dat het om grote gewichten gaat en er stevige en dus heel dure dozen voor nodig zijn wil ik het financieel niet mixen met mijn bedrijf. Ik host enkel de ibc’s en de jerrycans maar ik ben niet de verkoper. 

We gaan het project gewoon laten slagen! En wie weet kan Pino het volgend jaar weer overnemen 😁

Reserveren hoeft voorlopig niet, er zijn 2 ibc’s van elk 1000 liter besteld. Er komen een paar afhaaldagen en dan mag je zoveel inladen als je auto kan hebben 😎

Laten we er het mooiste rumjaar in de geschiedenis van het forum van maken!

Forum Lid
op 29 juni 2020

een tripje heen en terug is zo’n 600km … wordt een echte Rum RUN

Admin
op 29 juni 2020

Het zou mooi zijn als zoveel mogelijk mensen het voor elkaar willen meenemen. Dat is andere jaren ook goed gelukt. Als een Brabander het vast voor een Belg een eind op weg helpt dan scheelt dat weer behoorlijk.

Forum Lid
op 29 juni 2020

Kunnen we niet ergens een overzicht maken met wie voor welke regio kan meenemen of ophaalpunt wil spelen?

Crew member
op 29 juni 2020

Goed idee, ik wil wel een overzicht maken op pagina 1 meteen boven aan en dat steeds updaten. Geef een Like op deze post as jij dat een goed idee vind.

Forum Lid
op 29 juni 2020

Jan zou ik een lege ibc kunnen overnemen?
Zou graag willen weten wat kosten is
Zender

Crew member
op 29 juni 2020

Perfect, de ruimte is klaar gemaakt voor updates. Top!

Admin
op 29 juni 2020
Jan zou ik een lege ibc kunnen overnemen? Zou graag willen weten wat kosten is ZenderVan Zender

Zender, ik denk dat hij gratis weg mag als je hem kunt vervoeren. Het afvoeren kost ook geld. Ik laat het je weten als ik meer weet!

Forum Lid
op 29 juni 2020

Ok ja dan hoor ik het wel. Voor vervoer heb ik eem aanhanger dat is geen probleem. Ik zie je bij ophalen vsaatjes melasse.

Forum Lid
op 30 juni 2020

Perfect, de ruimte is klaar gemaakt voor updates. Top!

Van Nimrax

Nimrax, je mag mij opschrijven voor levering/afhaling Antwerpen en omstreken (Antwerpen stad, Antwerpen noord en omgeving voorkempen). Ik kan komen afhalen in Deventer of als er een stookcollega dichter in de buurt van de grens woont en voldoende kan meenemen, daar. Moeten we wel weten hoeveel natuurlijk.

Crew member
op 30 juni 2020

Gaat goed komen HansJ, dank voor jouw inbreng en inzet!

Forum Lid
op 5 juli 2020

Nimrax, ff update, de melasse voor Ikkenie, Nathan2020 en Peterke wordt door mij leegenomen. Zou allemaal op voorhand betaald zijn.

Admin
op 5 juli 2020

Van Peterke is nog niet binnen, kwam uit Belgie toch? Dan zie ik dat maandag👍

Forum Lid
op 5 juli 2020

mijn oprechte dank aan iedereen die aan dit leuk project heeft meegewerkt !fijn om te weten dat er collega’s hobbyisten zijn die spontaan elkaar helpen .hopelijk lukt het me om een lekker resultaat te bekomen , ik kijk er alvast naar uit !

@ hansJ => MUCHAS GRACIAS  

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2020

Top!!!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2020

Deventer is wel top. Mijn schoonouders wonen in Olst, dus dan is Deventer goed te doen en kan ik of zelf een keer langskomen of mijn schoonpa langs sturen 😃.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2020

Mohct iemand uit de regio apeldoorn emst, epe beekbergen vaassen wapenveld en zeg een km of 15 rond Apeldoorn niet kunnen halen..

Dan neem ik het rustig mee en breng ik het.

Ik ga niet richting Arnhem maar loenen en lieren doen gewoon mee.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 29 juni 2020

En bij wie moeten we zijn voor de bestellingen en de betalingen?

Admin
op 29 juni 2020

Gewoon terplaatse kontant. Als mensen voor elkaar meenemen dan sturen we een tikkie zodat je vooraf met iDeal kunt betalen. 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 29 juni 2020

Als ik iets mee moet nemen voor stokers die het bij mij in Zoetermeer op willen halen doe ik dat graag. Ik kom regelmatig in Gorssel bij mijn familie, enkele kilometers van de Koekstad. 

Forum Lid
op 29 juni 2020

Hallo Bewust, ik wil graag 20 liter die ik dan in Zoetermeer op kan halen. Als ik tegen de tijd dat je gaat een PB van je krijg, dan kunnen we gegevens uitwisselen en even kijken hoe we het regelen met vooruit betalen.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2020

Super 👍

Mocht er iemand uit de buurt van Almere/Gooi/Amsterdam tegen de tijd 20 liter mee kunnen nemen voor me zou dat geweldig zijn. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
7 op 29 juni 2020

Ik zou mee kunnen nemen voor de wieringermeer. Hoe wordt dat geregeld? Bij bestelling betalen en late meenemen?

Admin
op 29 juni 2020

Iedereen die voor zichzelf afhaalt hoeft niet vooraf te betalen, dat mag terplaatse contant betaalt worden. Maar neem je mee voor een ander is het niet handig als je dat zou moeten voorschieten. Dan kan dat vooraf overgemaakt worden, dan kan ik het vervolgens gewoon meegeven.

Forum Lid
op 30 juni 2020

Voor Den Helder ook. Voorschieten doe ik niet.

Crew member
op 30 juni 2020

Hoeft ook niet, want er is Ideal…en tikkie troep.;-)

Forum Lid
op 30 juni 2020

Goede avond Zender, zou jij voor mij 30 liter mee willen nemen? Zo ja dan spreken we het goed af.,.. hoe en wat en dat ik je geld stuur enzo. Alvast bedankt.

Admin
op 30 juni 2020
Goede avond Zender, zou jij voor mij 30 liter mee willen nemen? Zo ja dan spreken we het goed af.,.. hoe en wat en dat ik je geld stuur enzo. Alvast bedankt.Van Andy

Betaling mag je overmaken o.v.v van je forum naam, dan geef ik het mee aan zender. De rekeninggegevens vind je aan het begin van het tooic.

Forum Lid
op 30 juni 2020

Begrepen ik stort morgen € 60,- wil totaal 30 liter. En hoop dat zender het meeneemt naar Wieringerwaard. Wanneer denk je dat het aankomt? Gr. Andy

Admin
op 30 juni 2020
Begrepen ik stort morgen € 60,- wil totaal 30 liter. En hoop dat zender het meeneemt naar Wieringerwaard. Wanneer denk je dat het aankomt? Gr. AndyVan Andy

Niet dit weekend maar volgend weekend, zaterdag en zondag ophalen in deventer

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 29 juni 2020

McCorner dat is prima. Als er een datum voor afhalen bekend wordt breng ik het voor je mee.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Ik woon in de buurt van Rotterdam Zuid, en ik wil net als de vorige keer wel wat voor andere meenemen. Ik zelf heb aan 20 liter genoeg voor RumRun 20.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Hier ook interesse in 40l! (regio antwerpen)

Wat is de kostprijs ervan?

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

De prijs hopen we morgen definitief te hebben, maar ga maar uit van om en nabij de 21,00 per jerrycan van 10 liter. Als het iets goedkoper lukt dan laat ik dat ook weten. we hebben 3 offertes lopen dus de beste prijs kwaliteit verhouding gaan we voor. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Op pagina 1 van dit topic bovenaan is een overzicht aangemaakt.
Wijzigingen kun je in dit topic doorgeven.

At your service 😉

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 30 juni 2020

Hoe met de melasse om te gaan kan hier worden besproken: https://www.stookforum.nl/thread/rum-van-melasse-stoken/

Admin
op 30 juni 2020

De prijs is inmiddels bekend. Een mooie ronde prijs van 20,00 per 10 liter (14 kg) inclusief jerrycan.

Voor wie vooruit wil betalen, of het door iemand anders mee wil laten nemen kan dat op rekeninnummer NL55RABO0310664942 t.n.v. J. Wammes.

Vermeld je forumnaam bij de betaling, zodat ik weet voor wie het is. Alleen per 10 liter, dus in hele bedragen van 20,00

Voor wie zelf komt halen mag het ook terplekke contant of met tikkie betaald worden.

Ik denk dat we het weekend van 11 en 12 juli kunnen beginnen met afhalen. Het vullen neemt ook wat tijd in beslag. Iets met dikke stront door een trechter 😄

Forum Lid
op 1 juli 2020

Wat zijn de tijden van afhalen.
Omdat ik dat weekend moet werken wil ik kijken of ik na mijn werk nog langs kan komen.
Als ik voor iemand wat mee moet nemen geen probleem.
Ik woon in Emmeloord

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

He jammer, we zijn zondag nog een ochtendje in Olst voor we weer richting Tsjechië rijden 🙂 . Net een weekje te laat, anders had ik alvast aan de rum wash kunnen beginnen hier 🙂 .

Zal morgen mijn schoonpa eens polsen of die het op wil halen in Deventer als het er is. Ik wil dan graag 30 liter. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Ik zou graag 40 liter ophalen in Deventer

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

40 liter Rotterdam zuid

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 30 juni 2020

zou graag 40 liter willen afnemen en zag dat rumo ook uit Rotterdam komt misschien combineren?
Ten slotte de vraag hoe af te rekenen.
Bij voorbaat bedankt mede stoker.s

Admin
op 30 juni 2020
zou graag 40 liter willen afnemen en zag dat rumo ook uit Rotterdam komt misschien combineren? Ten slotte de vraag hoe af te rekenen. Bij voorbaat bedankt mede stoker.sVan Shiva010

Voor wie vooruit wil betalen, of het door iemand anders mee wil laten nemen kan dat op rekeninnummer NL55RABO0310664942 t.n.v. J. Wammes.

Vermeld je forumnaam bij de betaling, zodat ik weet voor wie het is. Alleen per 10 liter, dus in hele bedragen van 20,00

Forum Lid
op 1 juli 2020

Dat kan. Als het helemaal definitief is kunnen we met de agenda er bij concrete afspraken maken.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Kom me 10l ophalen in deventer, 👍
Voor mensen uit buurt van nunspeet met logistieke problemen laat maar weten. 😄

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 30 juni 2020

Voor mij graag 20 liter. Geld is overgemaakt. Bestellingen uit Arnhem wil ik wel meenemen. Bedankt voor al het werk!

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
2 op 30 juni 2020

Heb je misschien een bankrekening waar het geld voor de melasse op gestort kan worden. En wat is definitieve prijs?

Admin
op 30 juni 2020

Hoi Zender, de definitieve prijs is 20,00 voor 10 liter incl jerrycan.

Voor wie vooruit wil betalen, of het door iemand anders mee wil laten nemen kan dat op rekeningnummer NL55RABO0310664942 t.n.v. J. Wammes.

Forum Lid
op 30 juni 2020

Andy als betaald is aan Jan dan neem ik je vaatjes mee.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 30 juni 2020

Ik kijk op mijn telefoon. Wanneer is dit op te halen?

Admin
op 30 juni 2020

11 en 12 juli in Deventer

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 juli 2020

Soms gaan dingen veel sneller dan verwacht. Ze stonden vanmorgen al voor de de deur.

Nu nog wachten op de levering van de jerrycans.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 juli 2020

Jullie staan erbij in de lijst. Cheers Nim

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 juli 2020

Ik ga op 11 of 12 juli naar Deventer en zou eventueel enige vaatjes mee kunnen nemen voor personen uit de omgeving Hoofddorp. 

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 1 juli 2020

De afhaaltijden hangt nog een beetje af van hoeveel mensen er willen komen. Als het druk is blijf ik de hele dag. Maar ik begin graag vroeg en ga ook graag op tijd naar huis. Dus liever niet savonds. Als het niet anders kan dan kan ik wel een paar vaatjes mee naar huis nemen zodat jullie het bij mij thuis kunnen ophalen. Ik ben een ochtendmens dus je kunt gerust om 07.00 komen 😁

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 1 juli 2020

Waar is het af te halenin Deventer de 11e?

Admin
op 1 juli 2020

Bij Stookwinkel. Westfalenstraat 14a, 7418DB, Deventer

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 1 juli 2020

Mochten de jerrycans heel toevallig deze week ook binnenkomen hou ik me aanbevolen hoor😁.

Ik weet dat het lang houdbaar is, maar geen idee wanneer we mijn schoonouders anders weer zien 😁, en deze hobby vraagt al zoveel van dat kleine beetje geduld wat ik doorgaans heb 😂.

Admin
op 1 juli 2020

Dag Stephan, als ze eerder komen laat ik het weten. Ik heb er net achteraan gemaild en zij denken dat ik ze vrijdag of maandag in huis zal hebben. Tot welke datum is haalbaar voor jou?

Forum Lid
op 1 juli 2020

Hoi hoi, 

We zijn net aangekomen in Olst, gaan morgenochtend naar Rotterdam, komen hier zaterdagmiddag weer terug in Olst om zondagochtend weer terug naar huis te rijden. Dus als ze er zijn en je bijvoorbeeld zaterdagmiddag of zondagochtend vroeg zou kunnen zou dat geweldig zijn.

Het is een uurtje of 10 rijden naar huis, dus meestal gaan we rond 9 uur rijden vanuit Olst 😃. 

Admin
op 1 juli 2020

Ok, mochten ze er vrijdag zijn dan ga ik het voor je regelen! Maar het kan dus ook maandag worden helaas 😐

Forum Lid
op 1 juli 2020

Als het zou lukken zou dat geweldig zijn natuurlijk 🙂 !

Zou het niet lukken vind ik het alsnog geweldig dat je je best er voor doet 🙂 !

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren