Rietsuiker melasse behoefte 2020, nog slechts enkele cans beschikbaar! op=op

Geupdate op 24 juli 2020 in Spirits
1 op 11 juli 2020

Jan maar ook het vervoer van Snorkelaar

heel hartelijk bedankt voor de service!

De buit is binnen 👍

Admin
op 11 juli 2020

Heel veel succes ermee Paolo!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 11 juli 2020

Jan heb je contact gehad met Alkaar?
Ik heb hem niet gezien en ik ben niet steeds thuis.
Ik heb ook geen naam.

Admin
op 11 juli 2020

Hoi Zender, nee nog niet. Ik zal je gegevens nog even doorgeven! Ik zorg dat hij je mailt!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 12 juli 2020

Als ook onderstaande leden nog komen afhalen dan zijn we 100% uitverkocht! Mocht ik niets van Patricia, Jer0N0 en Wesse horen vandaag dan komt dit weer beschikbaar. Daarna kunnen we mischien nog wat melasse regelen via Kusleon, maar de grote berg is inmiddels helemaal verdampt 🙂

De gereserveerde melasse voor onderstaande leden loopt het risico te worden verkocht aan anderen.

Patricia 60 liter.
Jer0n0 10liter.
Wesse 40 liter.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 12 juli 2020

super dat het allemaal zo vlot verlopen is. Zonnetje erbij, top. 

Crew member
op 12 juli 2020

Goed gegaan, Jan! Best een klus geweest. Goed geregeld!!

Admin
op 12 juli 2020

Zeker een beste klus. Tussen de werkzaamheden door een week bezig geweest met vullen, en een heel weekend aanwezig voor de afhalers. Maar het was erg leuk! Veel mensen weer eens in het echt gezien. Leuk om alle verschillen te zien, tussen de stokers. Van boer op klompen tot operazanger in net pak, echt heel leuk!

Forum Lid
op 12 juli 2020

🙂

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 op 12 juli 2020

Dit blijft voor dit seizoen een besteltopic.
Voor vragen over melasse vergistingen en dergelijke
is er het topic: Melasse vragen en antwoorden <klik>

• Geliked door
Antwoord
Annuleren
9 op 12 juli 2020

Mocht er nog over zijn (ik lees namelijk dat er wel wat gereserveerd is, maar  niet opgehaald) dan wil ik ook graag 10 of 20 liter. Bij bevestiging dat ik nog kan bestellen maak ik direct het geld over. 

Afhalen geen probleem.

Groeten “Sems”

Crew member
op 12 juli 2020

Sems, Ik heb je op pagina 1 op de lijst gezet. 🙂

Forum Lid
op 12 juli 2020

Jan bedankt voor de melasse, ik ga een poging doen om er iets lekkers van te stoken.

Cheers alvast, groet @ndré🥃😎

Admin
op 12 juli 2020

Mocht er nog over zijn (ik lees namelijk dat er wel wat gereserveerd is, maar  niet opgehaald) dan wil ik ook graag 10 of 20 liter. Bij bevestiging dat ik nog kan bestellen maak ik direct het geld over. 

Afhalen geen probleem.

Groeten “Sems”

Van Sems

Sems, goed nieuws! De 60 liter van Patricia zou door een misverstand op de lijst zijn gekomen, ze heeft het niet nodig. Je kunt dus nog melasse kopen. Hoeveel heb je nodig? 

Forum Lid
op 13 juli 2020

Dan wil ik ook toch wel 20 liter. Wanneer ik die ophaal, kan ik dan ook een reguliere bestelling eraan toevoegen?

Admin
op 13 juli 2020

Hoi Donq,

Dan reserveer ik nu 20,0 liter. De melasse is niet aan een website bestelling toe te voegen. Dat kan cash of met een tikkie bij afhalen, of vooraf overmaken als je dat makkelijker vind. De betaalgegevens staan op de 1e pagina van dit topic.

Als je nou Nog wat kleine dingetjes uit de shop nodig hebt en die wil je dan meteen meenemen dan kun je die wel online bestellen en kortingscode “afhalen” gebruiken.dan krijg je de verzendkosten weer terug als korting

Voor afhalen, ik ben er van maandag tm vrijdag van 8.00 tot 13.00

Forum Lid
op 13 juli 2020

Mooi, dan zal ik de code “afhalen” bij mijn bestelling gebruiken en geef ik genoeg tijd om deze voor te bereiden, en uiteraard zal ik zodadelijk €40 overmaken naar het rekeningnummer vermeld in de eerste post voor de melasse.

Forum Lid
op 14 juli 2020

Een duo, kijken wat het word.

Groet, @ndré😎🥃

Forum Lid
op 14 juli 2020

Sems, goed nieuws! De 60 liter van Patricia zou door een misverstand op de lijst zijn gekomen, ze heeft het niet nodig. Je kunt dus nog melasse kopen. Hoeveel heb je nodig? 

Van Stookforum

Dat is mooi.

Ik wil het eerst wel met 1 vaatje proberen, maar 2 kan ook als er niet meer gegadigden zijn.. Wat spreken we af qua afhalen en betalen? Ik kan deze week eventueel donderdag nog naar Deventer rijden, anders ben ik na 1 augustus weer beschikbaar. Dan heb ik alle tijd.

groeten “Sems”

Admin
op 16 juli 2020

Hoi Sems, 

Zoals afgesproken houd ik 1 vaatje voor je achter! Betaling kan gewoon contant bij afhalen.

Groetjes,

Jan

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
3 op 16 juli 2020

Mijn tonnen met melasse vergisten als een gek, het knettert in de kamer😎👌

Admin
op 16 juli 2020

Hier gaat mijn vaatje heel kalm. Het vaatje dat ik zaterdagmorgen heb neergezet bubbelt al die tijd op een zelfde snelheid, maar wel heel rustig. Komt zeker goed!

Forum Lid
op 17 juli 2020

Kan het zijn dat de melasse na 3 dagen al is uit gegist?
eerste 2 dagen ontzettend hard gegaan, nu af en toe nog een bubbeltje.

Groet, @ndré

Admin
op 17 juli 2020

Op de achtergrond is hij nog niet helemaal uitvergist maar het heftige gedeelte is voorbij. Alle vergistingen verlopen anders. Bij jou 3 dagen heftig, bij mij een week heel sloom en nog bezig. Laat het nog een week of 2 staan voor je het afstookt. Dan is het echt uitvergist.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 19 juli 2020

Hallo medestokers.

Ik zou graag een 10 liter verpakking melasse willen hebben.
Is verzenden eventueel een mogelijkheid?

Groet, Manus

Admin
op 19 juli 2020

Dag Manus, die is er nog wel hoor. Zie je kans hem op te halen in Deventer? Opsturen is vrij zwaar. Maar zou voor 1 Can wel kunnen. Binnen nederland 7,00 naar Belgie 10,00 verzenden.

Forum Lid
op 20 juli 2020

Hallo Stookforum,

Ophalen zie ik niet zitten ivm de afstand. Ik woon in Zeeland.
Ik zou graag 1 can laten opsturen.
Deze zal ik vooruit betalen.

Kunt u mij een privebericht sturen met een betaalverzoek?

Bedankt alvast!

Admin
op 20 juli 2020

Bij deze is het afgerond, bedankt voor de bestelling Manus!

Forum Lid
op 22 juli 2020

Ontvangen. Dank voor de snelle reactie en levering.

Admin
op 22 juli 2020

Ontvangen. Dank voor de snelle reactie en levering.

Van Manus

Heel veel succes met de rumstook!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
4 op 20 juli 2020

Wou even informeren of ik nog 10 Liter kan bestellen ? Indien nog voorradig kan ik er vandaag dan omkomen ?

Groeten

Koen Daemers

Crew member
op 20 juli 2020

Koen,10liter staat voor jou gereserveerd.

Admin
op 20 juli 2020

Staat idd voor je klaar Koen, we zijn er sowieso tot 13.00. Laat maar even weten!

Forum Lid
op 22 juli 2020

Ik wil ook wel een can opgestuurd krijgen…

Admin
op 22 juli 2020

Ik wil ook wel een can opgestuurd krijgen…

Van gompie

Hey Gompie, stuur mij maar even een mailtje, dan gaan we het regelen.

Gr, Jan

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren