Dit topic is gesloten, u kunt alleen lezen

Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Geupdate 5 dagen geleden in Stookforum
108 op 20 februari 2019

Hoi allemaal,

Ook dit jaar is het de bedoeling weer een gezellige Stookforum BBQ te organiseren. Ik had Zaterdag 15 Juni in gedachten. Het laatste weekend van juni valt af omdat er steeds mensen zijn die dan niet kunnen, festivals, TT Assen etc.

Nu heb ik net van de gebruikelijke locatie in Loosdrecht gehoord dat er dit jaar geen plaats is voor groepen, ook niet op een andere datum.

Wie weet een leuke en betaalbare locatie? Of heeft iemand zelf een mooie locatie waar we een gezellige bijeenkomst kunnen organiseren?

Groetjes, Jan

• Geliked door
5 op 20 februari 2019

liefst in nederlands limburg of brabant !!!

Forum Lid
op 20 februari 2019

Is Roemenie ook goed?🙄😂😂😂😂

Forum Lid
op 20 februari 2019

wel een bus huren hey chris

Forum Lid
op 20 februari 2019

jan ergens een middelpunt van alle leden die komen willen?

mij niet bij rekenen want ik woon te ver weg

Forum Lid
op 20 februari 2019

Nee met paard en kar😂😂😂 hebben we geen bob nodig het paard is de bob.😜

Forum Lid
op 5 maart 2019

hmm vind Roemenie eigenlijk best een leuk idee 😉

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
0 op 20 februari 2019

Camping ’t Hofje van Hoog-Zuthem

http://www.hoog-zuthem.nl/campingzwolle.html

zijn daar met familiedag geweest. leuke locatie met overdekte kap ect.

• Geliked door
Annuleren
0 op 20 februari 2019
  • Geliked door
Annuleren
2 op 20 februari 2019

Het zou mooi zijn als er ook een plek is waar men ook zonder tent kan slapen zoals in Loosdrecht. Daar hadden we ook een klein keukentje met een koelkast. Zijn er hier mensen met bijvoorbeeld een boerderij? Dus ruimte en eventueel slaapmatjes in de schuur 🙂

Forum Lid
op 20 februari 2019

is leuk ergens in een schuur maar wil zelf een tentje kopen als de locatie ok is en naar hier is het voor allen wat te ver denk ik

Forum Lid
op 20 februari 2019

en als het centraal voor allemaal is ben ok erbij 

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
3 op 20 februari 2019

Op hoeveel mensen reken je?

Forum Lid
op 20 februari 2019

60.000😂😂😂😂maar of die komen???

Forum Lid
op 20 februari 2019

Maar die komen,hebben wel voor 60.000 dorst.😜

Admin
op 20 februari 2019

Op hoeveel mensen reken je?

Van JayJay

De andere keren was het zo,n 40 personen, waarvan er een paar naar huis gingen, een paar hebben in de blokhut overnacht en een paar tentjes. 

Ik verwacht dat het net zo iets zal zijn.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
3 op 20 februari 2019

Count me in! Zoals aangegeven ga ik wel
Vlees etc regelen…leuk! Als het kan neem
Ik graag mn brandweerauto mee, dan hebben we volgende dag ook vers afgebakken croissants en gebakken eieren….

Forum Lid
op 21 februari 2019

Ik ben net nieuw op Stookforum en moet nog een hoop leren maar het lijkt me wel erg gaaf om bij een bbq met stokers te zijn! Zijn nieuwe leden ook welkom? Ik kan vlees meenemen?

Forum Lid
op 21 februari 2019

Fonzie,natuurlijk zijn nieuwe leden welkom,graag zelfs.ook de partner en kids zijn welkom,zelfs de hond kat en papagaai.alleen die laatste in de gaten houden dat ze niet op de bbq belanden

Forum Lid
op 21 februari 2019

Hahah nou m’n kat komt niet buiten dus die laat ik wel thuis dan maar super tof iig!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
0 op 21 februari 2019

zo jammer dat het zo ver weg zal zijn .Loodrecht is al 170 km heen en s’avonds ook weer dat eind terug .
en ameland is plaats zat maar weer te ver voor de zuiderlijke collega’s 😓

• Geliked door
Annuleren
4 op 21 februari 2019

Ach, Loosdrecht was leuk maar er is zoveel meer, zolang er maar een strandje is, overnachtingsmogelijkheid, Beetje rolstoel toegankelijk, Lees: Fijn voor Nim maar prettig om letsel bij forumleden te voorkomen want het is dit jaar niet alcohol vrij 😉 Muziek en drones toegestaan en een totale ontheffing van wetten voor alles wat normaal niet mag. Wie?

Forum Lid
op 21 februari 2019

Strand bij Callantsoog nimrax! 😅

Forum Lid
op 21 februari 2019

WETTEN bestaan die dan,die maken het leuke aan het leven kapot.😎er is een wet onder stokers,GEEN alc.vrij bier.

Forum Lid
op 21 februari 2019

Strand bij CallantsoogVan Robbert

In mijn achtertuin?
En Chris, op jouw verjaardag geldt een vrijstelling van wetten, nog gefeliciteerd man!

Forum Lid
op 21 februari 2019

jou achtertuin ? daar loopt die gevaarlijke hond !

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
6 op 21 februari 2019
Forum Lid
op 21 februari 2019

Kan de BBQ niet beter bij een scouting of zoiets gehouden worden?

Meestal voordeliger dan een camping of een feestlocatie.

Groet, @ndré

Forum Lid
op 21 februari 2019

Weet niet drank en scouting?zul je dan wel even moeten vermelde zo dat je niet voor verassingen komt te staan.

Forum Lid
op 22 februari 2019
Kan de BBQ niet beter bij een scouting of zoiets gehouden worden?Van @ndré

Ik was juist het zelfde aan het denken, daar is electriciteit en sanitair, en is meestal afgelegen voor het lawaai, zouden er vorig jaar geen klachten geweest zijn, omdat ze in loosdrecht groepen mijden dit jaar, onze groep gaat er ook niet kleiner op worden..

grts.

Forum Lid
op 22 februari 2019
Weet niet drank en scouting?Van ChrisV

Daar moet een oplossing voor te vinden zijn, het is toch maar het sanitair en een eventuele slaapplek dat we samen nodig hebben.

Forum Lid
op 22 februari 2019

Ik was ook aan het denken aan een weide met een grote tent, maar dan moet je wel een sanitaire container en een generator hebben.

Forum Lid
op 22 februari 2019
FeestlocatieVan Robbert

Dat is helemaal boven aan de zee.

Gelijk het nu was midden holland was goed te doen voor de meeste leden.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
1 op 22 februari 2019

Nee dat is het niet hoor, als je kijkt op www.mijnden.nl dan staat er ook een melding dat er alleen nog voor en naseizoensplekken zijn en dat dat volgend jaar ook stopt. Het lijkt er op dat de boel wordt opgeheven daar. Wel jammer.

Forum Lid
op 22 februari 2019

Ik vond het daar wel goed, mooi en leuk

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
6 op 22 februari 2019

jan 

ik zojuist een mail naar een vriend van mij gestuurd om een prijs voor dat weekend die heefd in de buurt van hoogstraten een grote boerderij met alles erop en eraan grote schuur en gans privaat daar worden veel prive feestjes gegeven of is dit te ver voor u is net over de grens bij breda ?

Admin
op 22 februari 2019

Dat zou prima zijn, als er geen geluidsproblemen zijn en er kan overnacht worden is het perfect. Ook voor de meeste Belgische leden is het centraler dan midden nederland. 

Forum Lid
op 22 februari 2019

zodra ik antwoord heb laat ik iets weten

Forum Lid
op 22 februari 2019

jan

ik heb iet op uw 06 nr in gesproken en ik denk het is goed vanavond bekom ik de zekerheid dat de datum vrij is en hier onder de leden zou zelfs de huis dj zijn ! het is een boerderij met een stuk privaat voor ons en een schuur met alles erop en eraan die tien jaar geleden is om gebouwd naar een party schuur met alles erbij grote parking en we kunnen binnen of buiten slapen en bbq is ook geen probleem en de baas is ook een toffe kerel

Admin
op 22 februari 2019

Dag Erik, dat zou leuk zijn! Als het zeker is dat het kan, zou je dan de mogelijkheden en kosten naar mij willen mailen? [email protected]

Bedankt voor het meedenken!

Forum Lid
op 22 februari 2019

jan

ik heb je een mail gestuurd

en moest het doorgaan dan gaan we nog nieuw ideeen op zoeken de eigenaar is al in de wolken met dit projeckt als de datum nog vrij is maar hij dacht van wel (is onderweg van oostenrijk naar belgie) en we kunnen ons daar uitleven tot diep in de nacht en een brandweer auto is daar ook welkom voor het ontbijt

Forum Lid
op 22 februari 2019

Klinkt te gek!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
4 op 22 februari 2019

mooie omgeving daar . Helaas voor mij wat te ver weg . 😓

Forum Lid
op 22 februari 2019

robbert zal ik je afhalen en weer naar huis brengen ? ok zijn veel km maar graag gedaan dan maar de locatie is perfect

Forum Lid
op 22 februari 2019

Evds3 . Dat is i.d.d. een mooie omgeving maar vanaf hier ruim 270 Km .
Maar een prachtig aanbod .
zeer gewaardeerd ..
.
T is probleempje mijn ogen waardoor ik zelf geen grote afstanden rij namelijk.
We hebben hieromtrent binnenkort dan even contact .

( Ik heb nog 3 operaties te gaan voor mijn zicht weer 20/20 zal zijn )

Forum Lid
op 22 februari 2019

robbert 

jij heb voor mij ook iets mooi gemaakt

dus als ik u op;  zaterdag op haal en op zondag terug breng hoeveel km het ook is dat intresseerd mij niet en het gaat daar door wil ik u graag komen op halen maar we blijven daar  wel slapen en ik breng u op zondag terug zo dat jij niet moet rijden

Forum Lid
op 22 februari 2019

Top !
ontzettend bedankt alvast . 👍

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
1 op 22 februari 2019

he wat leuk, weer een BBQ. Dat zijn de betere berichten. 

Forum Lid
op 22 februari 2019

Is voor ons ongeveer uurtje rijden dus is goed te doen.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
2 op 23 februari 2019

sorry mensen gisteren had ik een bericht gehad dat de locatie nog vrij was op die datum  maar deze voormiddag een negatief bericht het is niet vrij op deze datum ! en dat is spijtig want het zou de ideale ligging zijn geweest op de grens tussen belgie en nederland ongeveer en een grote vrijheid voor alles binnen en buiten maar het mocht niet zijn sorry gr erik

Admin
op 23 februari 2019

Erik, we zoeken nog even verder. De datum is ook lastig, we kunnen het helaas niet voor iedereen op de perfecte dag plannen, maar er zijn een paar leden die nooit op de laatste zaterdag van juni kunnen door diverse festivals en de TT in Assen. Vroeger dan juni is er minder kans op mooi weer en later dan Juni zitten we weer met vakanties.

Er is nog een optie die we kunnen overwegen , het Homedistillers forum heeft geopperd om samen met hun een grote bbq te organiseren, het wordt dan een iets groter evenement. De locatie zou dan in de buurt  van Putten zijn.  Dat kan dus eventueel ook nog.

Ik ben nu even gecrashed bij Van der Valk Schiphol, even lekker niks 😎 ik ga nadenken over de bbq opties!

Forum Lid
op 23 februari 2019

prima jan ik sta voor alles open  maar dit was een idee van mij  maar ik sta voor alles open

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
3 op 23 februari 2019

http://www.holtingerzand.nl/
Manege jongeren Camping in Uffelte.

Forum Lid
op 24 februari 2019

Robbert uit welke buurt kom jij uit nederland zodat er een locatie is gevonden ik een planning kan maken om u af te halen

Forum Lid
op 24 februari 2019

Ik woon In Vrouwenparochie .
dat ligt 15 km boven Leeuwarden

Forum Lid
op 25 februari 2019

ok robbert 520 km van hier

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
0 op 23 februari 2019

Hoi jan
Ik ben ook even een lijntje aan het uitgooien : omgeving amsterdam als ik iets weet app ik je wel

• Geliked door
Annuleren
12 op 24 februari 2019

zou dit een optie kunnen zijn?

Forum Lid
op 24 februari 2019

Van mij uit 185 km.en de Belgen moeten nog verder rijden.

Forum Lid
op 24 februari 2019

Chris , ik weet niet precies waar in de bush  je woont, maar vanaf hier , in België, is het voor mij via Turnhout “maar” 161 Km. Nu ben ik wel eens in Blierik (Blerick)  geweest, en ja dat was een trip , terug in de tijd, via paard en karrespoor. (meer is er niet)  Heb gehoord dat ze tegenwoordig een Telegraaflijn hebben. Rooksignalen ging niet meer omdat de plaatselijke moonshiner over gegaan is op gas. ipv takken. 😉 😉 😉

Forum Lid
op 24 februari 2019

voor mij 425 km

Forum Lid
op 24 februari 2019

en ik heb Robbert beloofd af te halen anders had ik iemand uit belgie of nederland kunnen op pikken zodat ik de ganse trip niet alleen moet rijden

Forum Lid
op 24 februari 2019

Wiliam dat je uit Blerick bent ontsnapt snap ik niet hier zitten ook nog koppen snellers😂😂😂 daarom ben ik met een Roemense getrouwd die Blerikse zijn mij veel te wild,die komen als een orkaan en als ze weg gaan is het huis en auto ook weg.😢

Forum Lid
op 24 februari 2019

amsterdam is voor mij  220 – 250 km, is te doen.

grts

Forum Lid
op 24 februari 2019

Beste Chris, ik heb geen huis of auto in Blierik gehad. Was op een door de weeks dag, en ik had wat dienstplichtige bij, de keer ervoor had ik een rasechte Blierikse bij. En die was bang van niemand. 

Forum Lid
op 24 februari 2019

Wiliam ,vreemd volk die Blierikse,die leven nog in de oertijd dat is ook de reden dat ik nog zo primitief stook😂😂😂😂

Forum Lid
op 24 februari 2019

Ach de dame in kwestie  heb ik ooit ontmoet op een vakantie, heb haar sindsdien 2 x in levende lijve nog gezien, maar met tussenpauzes schrijf en ‘tegenwoordig’ mail ik regelmatig met haar. Een vrouw die dus al 35 jaar deel van mijn leven uitmaakt, en het vol houd, dat zegt genoeg. Fantastisch vreemd volk dus, is de enigste ,buiten mijn moeder en zus, waar ik zolang contact mee heb kunnen gehouden. Moet dus wel een uitzonderlijk ras, of individueel persoon zijn.

Forum Lid
op 24 februari 2019

Jij bent nog modern Met stoken daar Chris . Jij gebruikt tenminste nog een ketel . Somige slaan met een knuppel de alcohol nog uit het suiker ..😅😅😅😅😅

Forum Lid
op 25 februari 2019

Dat moderne heb ik gekregen om dat ik soms uit de kooi mocht😂😂😂😂heb ik in het buitengebied nog wat kunnen leren.zal ook wel de reden zijn dat het mij in Roemenie zo goed bevalt in dat dorp.vele zijn nog net zo modern als toen ik 5 jr was.

Forum Lid
op 26 februari 2019

Ik woon in dat dorp, maar ben op vakantie, helaas

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
3 op 24 februari 2019

Ziet er goed uit Bassien, zal vanavond even kijken als ik weer thuis ben. Chris, het scheelt voor jou 20 km met Loosdrecht, valt mee toch?

Forum Lid
op 24 februari 2019

jan er zullen altijd mensen zijn waar het te ver of te dicht is waar je het ook doet ! men kan niet voor iedereen goed doen dat gaat niet ! maar je moet iets vinden waar alles ok is dus voor mij 425 km en als ik robbert ophaal mss nog meer

Forum Lid
op 24 februari 2019

Ach ik rij ook 2200 km naar Roemenie.ben soms twee keer per dag met de taxi in Amsterdam geweest,maar ik dacht voor de mensen uit Belg.en DLD.

Forum Lid
op 24 februari 2019

chis ik had ook liever de locatie op de belse grens gehad maar het is niet zo dus iets anders zoeken ik kom zo wie zo en wil nog altijd robbert ophalen al zal dat  veel km zijn maar belofte is gemaakt

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
2 op 25 februari 2019

Bassien, ik heb ze gemaild hoor! Nu afwachten 😉

Forum Lid
op 25 februari 2019

jan ik heb jou zo even ook nog een mail gestuurd moest het met de blokhut niet lukken

Forum Lid
op 25 februari 2019

Top ! Meer opties is gegarandeerd succes!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
1 op 1 maart 2019

De locatie in Diemen is uiteindelijk afgewezen omdat we geen scouting club zijn. Jammer maar helaas.

Heike is nu bezig met Camping Zeumeren. Zijn zijn gewend aan groepen dus dat komt wel goed. De datum wordt echter vervroegd naar zaterdag 1 Juni. Er is plek voor tentjes en er zijn wat trekkershutten.

Uitgebreide info volgt zsm in een nieuw topic waar iedereen kan intekenen

Forum Lid
op 1 maart 2019

Wat jammer maar dat voorgevoel had ik al een beetje gekregen

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
2 op 1 maart 2019

Ik noteer direct de datum!

Admin
op 1 maart 2019

Als alles zeker is hebben wij nog even contact over het vlees he 😎

Forum Lid
op 1 maart 2019

Zeker dat komt wel goed!

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
19 op 1 maart 2019

Sorry, ik heb weer voor mijn beurt gesproken. Ook Zeumeren heeft besloten dat onze groep op dat moment in combinatie met andere groepen niet past.

Ik kkm weer met een update als het wel zeker is 🤐

Forum Lid
op 1 maart 2019

Haahaha we zijn outlaw’s

Forum Lid
op 1 maart 2019

@ponypark : ik ben er bang voor ja. Maar denk eerder dat het onbekendheid is en dat het ook komt door de slechte media aandacht.

Admin
op 1 maart 2019

Normaal zou het geen probleem zijn, ze ontvangen ook motorclubs enzo. Maar nu zijn er ook christelijke groepen en het leek ze beter dat niet naast elkaar te zetten. Maar we kijken even verder.

Forum Lid
op 1 maart 2019

Ik ben ook aan het zoeken maar heb nog even niks. Als ik iets weet hoor je het 😊

Forum Lid
op 4 maart 2019

Is er niet eens een voorstel geweest om het in Deventer te organiseren , ik meen dat te hebben gelezen . En dan kan er ook nog wat aan worden verdient . 😉😉

Forum Lid
op 4 maart 2019

B.v met een gezamenlijke inzet voor de gemaakte kosten voor de huur va een mob toilet en bbq huur en vlees , dan is de last voor de organisatie wat lichter.

Forum Lid
op 4 maart 2019

Jan , kun je dat van die christelijke groepen eens navragen. Er staat niet voor niets aan elk kerkplein minstens een kroeg. 🙂 Joden en Moslims,  drinken meestal niet, maar onder de riolen , zijn we katholiek en vieren we carnaval, met sloten drank. Kermis idem, eigenlijk bij elke gelegenheid, spugen we er niet in, en zoals bekend “met drank wordt niet gemorst”

Admin
op 4 maart 2019

Is er niet eens een voorstel geweest om het in Deventer te organiseren , ik meen dat te hebben gelezen . En dan kan er ook nog wat aan worden verdient . 😉😉

Van Troet

Het speelt bij mij ook door mijn hoofd, maar weet niet of ik dan weer toestemming nodig heb van de gemeente of de verhuurder. Er is hier plek zat om te blijven slapen, daar ligt het niet aan maar het is niet toegestaan.

Daarbij ben ik bang dat ik de hele tijd winkeliertje moet gaan spelen in het magazijn, niet echt relaxed als je lekker wilt genieten van een borrel 🙂

Brouwmaat
op 4 maart 2019

Jan , kun je dat van die christelijke groepen eens navragen. Er staat niet voor niets aan elk kerkplein minstens een kroeg. 🙂 

Van william

Ik weet wel dat hier de scouting niet zo bekrompen is, ik heb menig feest met een overvloed aan drank meegemaakt in een scoutinggebouw.

Admin
op 4 maart 2019

Wil je niet eens vragen of ze nog een plekje hebben 😉 ?

Brouwmaat
op 4 maart 2019

Voor het weekend van 1 juni?

Admin
op 4 maart 2019

Ja, ergens in Juni, als het maar niet het laatste weekend is. Te veel festivals…

Brouwmaat
op 4 maart 2019

Ik heb ze een mailtje gestuurd. Het is hier vandaag de carnavals dag dus ik verwacht niet snel antwoord. Hierbij een link voor een indruk: http://www.scoutingdriesprong.nl/home/de-maalderij/

Brouwmaat
op 4 maart 2019

Soms gaat het sneller dan ik dacht zo ook met de beschikbaarheid. Ik kreeg net een mailtje terug dat alles al gereserveerd is tot half september. Dan kun je ook nog mooi weer hebben en bij slecht weer kan iedereen ook binnen terecht (ook slapen)

Forum Lid
op 4 maart 2019

mooie locatie erik

jan je kan anders mijn vriend in hoogstraten eens zelf kontacteren mss heeft hij vroeger wel iets vrij of de 23 junie was ook nog vrij in geval van nood

Admin
op 4 maart 2019

Thx, we hebben nu meerdere lijntjes uitliggen. Er komt vast wel iets op ons pad 🙂

Admin
op 4 maart 2019

mooie locatie erik

jan je kan anders mijn vriend in hoogstraten eens zelf kontacteren mss heeft hij vroeger wel iets vrij of de 23 junie was ook nog vrij in geval van nood

Van evds3

Hey Erik, ja ik zal hem ook nog bellen. Wordt wel morgen want ik ben veel onderweg vandaag. 

Admin
op 5 maart 2019

Dag Erik, ik heb gebeld met Kris, hij denkt dat de 22e nog vrij is, maar hij kan mij dat zondag pas definitief laten weten. We wachten het nog even af 🙂

Forum Lid
op 5 maart 2019

ja die datum had hij mij gezegd dat die vrij was dus even wachten tot het weekend en daar is alles mogenlijk maar hij is de ganse week weg ! hij is een zelfstandige trucker die ganse week weg is

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
3 op 5 maart 2019

Bedoel je den dalk gelijk ze hem noemen ? 😀

Forum Lid
op 5 maart 2019

ja krikke ken jij die en die locatie soms ?

Forum Lid
op 5 maart 2019

Ja in sint lenaarts , echt kennen niet echt alleen heb Ik daar vroeger een paar keer samen truckers voor kinderen mee gereden . Is hier wel vlakbij . Dat wel .

Forum Lid
op 5 maart 2019

ja dat is de kris en als het daar moest doorgaan dan weet ik zeker waar het de volgende jaren  verder gaat !!!! kris is ok de locatie ook en je kan met kris alles regelen

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
0 op 5 maart 2019

Inderdaad , goeie kerel die totaal niet moeilijk doet .

• Geliked door
Annuleren
0 6 dagen geleden

Ik weet niet goed hoe het ervoor staat, maar ik heb eens gevraagd en kreeg, van een medewerker van scouting of verkenners, de volgende gegevens:

“Jazeker, maar de verhuur loopt via iemand anders. Er staat al iets in de agenda, maar het hangt vooral af wanneer je wil huren, zaterdag of zondag. Het mail adres is
[email protected]
of telefoon 06-31246154
Website
http://andredethaye.nl/verhuur/
Succes groetjes wim”

• Geliked door
Annuleren
0 5 dagen geleden

Iedereen bedankt voor het meedenken! We hebben een locatie! Zie vanaf nu dit topic: https://www.stookforum.nl/thread/de-3e-stookforum-bbq-22-juni-hier-inschrijven/

Dit draadje gaat nu op slot, dus inschrijven doe je in bovengenoemde topic.

• Geliked door
Annuleren