Dit topic is gesloten, u kunt alleen lezen

Stookwinkel is van 23 Juli tot 6 Augustus gesloten

Geupdate op 1 augustus 2018 in Stookforum
6 op 12 juli 2018

Maandag 23 Juli ga ik even op vakantie. Alle orders die vanaf die dag worden geplaatst op Stookwinkel.nl worden maandag 6 Augustus weer verzonden.

Heb je dus dringend iets nodig? Zorg dan dat je op tijd je bestelling plaatst. Voor vrijdag 20 juli 16.00 dus.

Uitverkochte producten worden pas na mijn vakantie weer aangevuld aangezien er geen pijl op te trekken is wanneer leveringen binnenkomen wil ik geen risico nemen dat ze tijdens mijn vakantie aankomen. 

Voor iedereen die ook nog lekker even weggaat of al weg is, een hele fijne vakantie toegewenst!

• Geliked door
2 op 19 juli 2018

Fijne vacantie Jan,kom gezond weer terug.

Admin
op 19 juli 2018

Bedankt Chris, 

Ik doe mijn best weer veilig terug te komen ? jij ook met je gezin he! Geniet van je tijd daar!

Forum Lid
op 19 juli 2018

Jan als ik terug ben moet ik eerst afciken,jullie hebben mooi weer hier bijna elke avond een hoosbui,maar ik krijg de tijd wel om elke dag bezoek of op bezoek,betekend drinken,vandaag tot nu niets gedronken,dus Chris is lief.gr.Adriana +Chris

Toon meer reacties
  • Geliked door
Annuleren
0 op 23 juli 2018

Voor eenieder die op vakantie gaat en iets laat vergisten voor thuiskomst; laat diegene die de plantjes water geeft ook het waterslot bijvullen want dat verdampt met deze temperaturen razendsnel.

• Geliked door
Annuleren
0 op 23 juli 2018

Prettige Vakantie Jan

• Geliked door
Annuleren