Te Koop: 3″ Bubble cap kolom met condensor

Geupdate 4 dagen geleden in Vraag en aanbod
3 op 6 december 2018

Te Koop: 3″ Bubble cap kolom. Alleen de kolom en condensor. Het plaatje dient slechts als voorbeeld hoe je dit kunt opbouwen. De rest is op ali-express en stilldragon te koop. Het is een standaard 3″ tri-clamp kolom met een 2″ tri-clamp condensor. Met een verloop past dit zonder modificaties op een bier fust!

Met deze kolom kun je vrijwel alles stoken. Je bepaald zelf hoeveel smaak (en alc. percentage) er mee moet komen door gebruik te maken van meer of minder bubbel secties. Strippen van de wash kan ook, je gebruikt dan helemaal geen bubble secties. Het voordeel van bubble secties is dat je meerdere destillatie stappen kunt doen in 1 run, dus je wint er heel veel tijd mee. Je kunt ook zonder te strippen in een keer naar een eindproduct stoken. Deze kolom heeft een hogere opbrengst dan de baby dragon van stilldragon.

De condensor is van 316 RVS met koperen koel buizen. Deze zijn hardgesoldeerd met cadnium-vrije zilversoldeer. Koelwater aansluitingen 6mm (voor push fittingen).

Geheel schoon en klaar voor gebruik. Gaat weg omdat ik mij meer op bier brouwen heb gefocust.

Prijs voor kolom en condensor: 350 euro.

Voor info mail naar [email protected]

• Geliked door
Antwoord
1 op 6 december 2018

Jammer, ik heb net zoiets bij mijn chinese vliendjes besteld. De besteling druppeld nu langzaam binnen. Maar dit ziet er goed uit, ik denk geen verkeerde koop.

Forum Lid
op 6 december 2018

“vliendjes” LOL

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
0 4 dagen geleden

Verkocht.

• Geliked door
Antwoord
Annuleren