Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel

Geupdate op 6 juli 2019 in Stookforum
24 op 4 juli 2019

Vrijdag 5 juli verstuur ik alleen in de ochtend pakketjes. Bestellingen die na 10.30 binnenkomen verstuur ik maandag. Alles wat voor die tijd besteld is gaat gewoon de deur uit voor levering op zaterdag.

Ik heb een uitstapje naar maastricht en dat is hiervandaan een aardig stukje karren. Dus het is even niet anders 😉

• Geliked door
Antwoord
1 op 4 juli 2019

Niks er van werken,waar moet je de volgende bbq voor ons van betalen? en anders ga je maar dat bier maken wat ik zo lekker vind.maar als het moet dan moet het,kom je ook eens onder de Limburgers.of ga je voor ontwikkeling hulp te bieden,kun je bij mij beginnen.😂

Admin
op 4 juli 2019

Haha limburgers zijn gezellig en ik kom graag in maastricht. Maar nu kom ik voor Andre Rieu. Zijn we vorig jaar ook geweest en dat was erg gaaf, dus gaan we nu weer.

Werken en brouwen doe ik al zo vaak, dus dit moet zo nu en dan wel eens kunnen 😜

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 4 juli 2019

Maart?🤔

Admin
op 4 juli 2019

Maart?🤔

Van ChrisV

Das een foutje in de titel, heb de rest al aangepast. Geen idee waarom dat er stond. Automatisch aangevuld ofzo haha

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 4 juli 2019
dat is hiervandaan een aardig stukje karren. Van Stookforum

Dat dachten wij ook allemaal toen we naar de BBQ wilden…
Jan niet lullen, brandstoftank vullen en gaan!
Limbo vlaaien eten is ook geen straf! 😉

Admin
op 4 juli 2019

Precies! Ik geloof iets van 200km, was het voor jou naar de bbq ook denk ik?

Crew member
op 4 juli 2019

220 km maar voor Tony vanuit Amsterdam naar mij en weer retour 2x 90km= 180 erbovenop! Reken maar uit!

Admin
op 4 juli 2019

Ja dat is een pittige trip, heeft hij toch maar mooi even voor je over gehad 😁

Nu ben ik ook ff weg, kleine jongen heeft een schaaktournooi 😁

Crew member
op 4 juli 2019

Zet hem op!!

Forum Lid
op 4 juli 2019

Succes

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 5 juli 2019

En even naar boven met dit topic 😉 ik verstuur vandaag dus tot 10.30

Forum Lid
op 5 juli 2019

Jan ,amuseer je.

Admin
op 5 juli 2019

Net lekker gelunched bij vd valk maastricht waar we slapen. Onderweg langs Venlo dacht ik wel meteen aan ChrisV 😁 straks taxi naar centrum en weer eten 🤣

Forum Lid
op 5 juli 2019

Enjoy. Veel plezier

Crew member
op 5 juli 2019
Net lekker gelunched bij vd valk maastricht waar we slapen. Onderweg langs Venlo dacht ik wel meteen aan ChrisV 😁 straks taxi naar centrum en weer eten 🤣Van Stookforum

En dan morgen zeker weer een ontbijt!?

Geniet ervan 😉

Admin
op 5 juli 2019

Haha ja, omdat de rest dat wil. Ik houd niet van ontbijt, eet er te veel van op een moment dat ik er eigenlijk geen behoefte aan heb….

Nu bij een ittaliaan, tas met bier en wijn mocht hier de koeling in voor straks 😁

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
1 op 5 juli 2019

Best mooie plek. Hier gaat het straks gebeuren. Ze wilde bijna de flessen wijn innemen bij de ingang maar Harry heeft ze uiteindelijk kunnen overtuigen 😂

Forum Lid
op 6 juli 2019

Was vandaag in Rotterdam en Utrecht,dus pas om 16 u thuis en toen naar bedrijfs bbq.dus ik was niet thuis,heb daar en dat geloof je niet sprite gedronken,moest zelf rijden,😢was keuze alc.vrij 🤮water🤮en klote limonade🤢stond ook een tap😭

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren
5 op 6 juli 2019

Hierbij een update van Jan.

Crew member
op 6 juli 2019

Crew member
op 6 juli 2019

Forum Lid
op 6 juli 2019

Hij heeft denk ik regen,want dat heb ik hier ook.da’s klote voor Jan😏maar mischien was Andre al klaar en zit Jan in de kroeg?

Admin
op 6 juli 2019

Wij zijn inmiddels weer thuis, wij zaten er gisteravond. Heerlijk weer 😉

Forum Lid
op 6 juli 2019

Gelukkig,was vandaag ook goed hier 24 gr.maar om 19.30 regen.ik hoop dat je je vermaakt hebt.

Toon meer reacties
  • Geliked door
Antwoord
Annuleren