-
Anton van veen posted a new topic "Stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden
Kan ik stookwijn invriezen om het op een later tijdstip te kunnen stoken? Zo niet hoelang is stookwijn houdbaar.
Mvg
Anton van veen
Anton van veen posted a new topic "Stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden
Kan ik stookwijn invriezen om het op een later tijdstip te kunnen stoken? Zo niet hoelang is stookwijn houdbaar.
Mvg
Anton van veen