Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert 
    Jammer he, anders zou ik een kennis die bij de riolering werkt hadden kunnen vragen e.e.a af te tappen, om te leiden, met name bij kroegen, nahja, dan brouwen we zelf vrolijk verder!? 😎 😉 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    Mensen bedenken de vreemdste constructie om maar goedkoop te kunnen, tja ben NLers, zijn zuunig?! 😎 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @lemmy 
    Helemaal mee eens, beter genieten met mate! 😎 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Van een 4 L Airstill naar een vevor 30 L rvs ketel" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55 
    Aha, hier spreekt de doe het zelver  weer?! 😎 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    Ow, mn tyd  dit berichtje te bewerken was al verstreken, nou, dan app ik ikzelf even terug, of dit beter is voor je server is maar de vraag?
    .mhh, ondertussen men reply vergeten, goed gedaan stookforum!

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    Beste mensen, bij deze nog even de beste wensen voor 2024! 😎 😀  Ivm met kerstpakket maken voor close familie kocht ik 3 borreltjes  voor een 74  euro, belachelijk duur, na een chat kwamen we uit gekheid tot de volgende…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Van een 4 L Airstill naar een vevor 30 L rvs ketel" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @odevie 
    Ow, van de 30 L hou ik ik ongeveer 5 a 6 l bij 30% over, meer dan genoeg voor eigen gebruik, bij 50 L kom ik niet meer aan werken toe? 😎 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Van een 4 L Airstill naar een vevor 30 L rvs ketel" – 2 jaren, 7 maanden geleden

    Hoi elk,   Na een kortsluiting van  m n waterdestilleerder  de Aitstill hebben we een rvs 30L China ketel aangeschaft, ik vind dit wel een handig ding daar je hem niet alleen als destilleerder kunt gebruiken echter ook als vergistingsketel,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 2 jaren, 10 maanden geleden

    Update, mn ketel maakt kortsluiting, nieuwe besteld
    Vandaag kreeg ik mn nieuwe ketel binnen, daar de 1e kortsluiting maakte! 😥
    Hier is is wel prima wisky etc in te maken , ben benieuwd?
    check!
     vevor.png

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – leuk 2 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – leuk 2 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "project klimaatkast" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55 
    Nou, als jij daar 4 emmers onbeheerd in je kastje hebt staan, zou ik als ik jouw zou zijn graag willen weten wie ze geleend heeft? 🤭 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "project klimaatkast" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55  Heel technisch dus, ik doe meestal een aquarium warmingselement in de vergistingsemmer, staat op 25 graden nu, is verstel baar qua graden 20 tot 30 meende ik zo 123,? Ik heb nog een koelkast die ik niet meer gebruik…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55 
    Ow, ik kom uit Groningen zeg maar, ik heb hem vol water gedaan nu en op een keukenpapier gezet, als laatste nat wordt dan zou er ergens een lek zijn, hoe technisch ben je als ik vragen mag?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @murmillo 
    Helemaal mee eens! 😎 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55 
    Ik pb je even ivm waar je ergens woont,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55 
    Ik had hem al los gehad en bekeken, smd, te klein voor een soldeerbout,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Op sommige dagen is de wet van Murphy te aanwezig!" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    Jawel, in vraag en antwoord, vraag was wie er een schema van heeft, echter tegenwoordig maakt men het spul zo klein, smd, dat je weinig begint met een normale soldeerbout?
    😎

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Op sommige dagen is de wet van Murphy te aanwezig!" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rinus55  Als ik lees op Vevor over deze ketel wordt er vermeld dat deze een dikkere bodem heeft, er waren klachten dat de 12 L versie op inductie bol gaat staan, doet de 21 L versie dit ook of?  …   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Op sommige dagen is de wet van Murphy te aanwezig!" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    Hoi allen, Van de week is maar zo de waterkokerbodemplaat lek gegaan, die gebruik ik om mn suikerwash voor te verwarmen voor m’n Smartstill , zie andere topic, vraag en antwoord, hup kortsluiting, dus nieuwe besteld bij Bol, deze kun…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens