-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe hobby" – 2 jaren, 10 maanden geleden
@gerardo Welkom en succes, ik zelf liep een kleine 10 jaar met het idee om zelf drankjes te gaan maken, toen ik op dit forum terecht kwam ermee begonnen, en heb er zeker geen spijt van gehad, ze zijn erg… Meer lezen»
-
Rino3.5 posted a new topic "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden
Onderste gedeelte maakt kortsluiting
Alvorens dank
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 2 jaren, 10 maanden geleden
@rumo
Ik vond het na de 1e ronde al prima, krijg er in elk geval geen koppijn van! 😀 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 1 maand geleden
@robbert
Bedankt voor je antwoord, dan destilleer ik niet verder, zo is het ook prima drinkbaar naast een koud biertje! 😎 🍻 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 1 maand geleden
Ik ben maar begonnen na 4 week met destileren echter kom niet uit het volgende!! Komt het: 1:na destileren heb ik ongeveer 3.2 liter bij 30 % 1e stook, 2:als ik deze 3.2 liter nogmaals ga destileren kom ik waarschijnlijk… Meer lezen»
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
Zo, de roggemash staat nu 4 week stil te zijn, destilleren nu?
-
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "We hebben een alcohol tester en net een PH tester besteld" – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@pulle
Bedankt voor je bericht, we gebruiken tegenwoordig na vele tips de bakkersgist, benieuwd naar de verbeteringen, 😎 🙂 -
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@rumo
Ok, voor een volgende vergisting gooi ik het er bij in, waarom mineraalpillen? -
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@rumo
Wanneer doe je die 2 thee lepeltjes in de brouwemmer, gelijk met de bakkersgist of daarvoor nog tydens het roeren van de suiker? -
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@rumo Bedankt voor je linkje, ik heb al een beetje info opgezocht betreft Marmite, schijnt nogal sterk en zout spul te zijn, Hoeveel doe je in een 21 L brouwemmer, ik las over theelepeltjes? De temperatuur zit rond de… Meer lezen»
-
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@robbert
Ik luister aan de emmer of ik bubbels hoor, de temperatuur zit rond de 23 graden dmv een aquariumverwarming die er in hangt -
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden
@rumo
21 L emmer met 3 bakjes roggebrood van Bolletje, 84 gram bakkersgist, 4.5 kilo suiker, staat na een week helemaal stil,
RuMo dat Marmite, heb je daar een plaatje van, er zijn veel verschillende soorten? - Meer laden