Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe hobby" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @gerardo  Welkom en succes, ik zelf liep een kleine 10 jaar met het idee om zelf drankjes te gaan maken, toen ik op dit forum terecht kwam ermee begonnen, en heb er zeker geen spijt van gehad, ze zijn erg…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Heeft er iemand een schema van deze water destilleerder?" – 2 jaren, 10 maanden geleden


    Onderste gedeelte maakt kortsluiting
    Alvorens dank
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rumo 
    Ik vond het na de 1e ronde al prima, krijg er in elk geval geen koppijn van! 😀 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 1 maand geleden

    @robbert 
     
    Bedankt voor je antwoord, dan destilleer ik niet verder, zo is het ook prima drinkbaar naast een koud biertje! 😎 🍻 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 1 maand geleden

    Ik ben maar begonnen na 4 week met destileren echter kom niet uit het volgende!! Komt het: 1:na destileren heb ik ongeveer 3.2 liter bij 30 % 1e stook, 2:als ik deze 3.2 liter nogmaals ga destileren kom ik waarschijnlijk…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    Zo, de roggemash staat nu 4 week stil te zijn, destilleren nu? 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "We hebben een alcohol tester en net een PH tester besteld" – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @pulle 
    Bedankt voor je bericht, we gebruiken tegenwoordig na vele tips de bakkersgist, benieuwd naar de verbeteringen, 😎 🙂 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo 
     
    Ok, voor een volgende vergisting gooi ik het er bij in, waarom mineraalpillen?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo 
    Wanneer doe je die 2 thee lepeltjes in de brouwemmer, gelijk met de bakkersgist of daarvoor nog tydens het roeren van de suiker?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo  Bedankt voor je linkje, ik heb al een beetje info opgezocht betreft Marmite, schijnt nogal sterk en zout spul te zijn,    Hoeveel doe je in een 21 L brouwemmer, ik las over theelepeltjes? De temperatuur zit rond de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert 
     
    Ik luister aan de emmer of ik bubbels hoor, de temperatuur zit rond de 23 graden dmv een aquariumverwarming die er in hangt

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo 
    21 L emmer met 3 bakjes roggebrood van Bolletje, 84 gram bakkersgist, 4.5 kilo suiker, staat na een week helemaal stil,
     
    RuMo dat Marmite, heb je daar een plaatje van, er zijn veel verschillende soorten?

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens