Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert  Ik  ben nog zoekende n deze materie en kreeg de tip deze roggerecept eens te proberen, en daar ben ik nu mee bezig echter na m n 84 gram bakkersgist staat het weer redelijk stil daar boven in de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert Ik heb er nu 12 X 7 gram=84 gram in gedaan, er komt meer roering, 3 a 4 week laten uitgisten?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 3 maanden geleden

    Zijn we weer even retour!,   Nah, we zijn onderweg met het roggerecept, er staat nu in de douce een 21 L brouwemmer te wachten totdat de gist besluit ook eens wat te gaan doen, tot nu vanaf gisteravond zijn…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Robberts workshop anno 2023" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @grensjager2 
    Ik weet niet op welk niveau grensjager1 is blijven steken, echter grensjager2 kon prima koken, vergelijkbaar met Robbert level van stoken, tja moet een beetje rijmen he!? 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Robberts workshop anno 2023" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 4 maanden geleden

    Mooi gesproken, helemaal mee eens, het was een goed verzorgde workshop, moet je eens mee maken! 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Robberts workshop anno 2023" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    Zo we zijn weer thuis na een dagje wiskye proeven, hips, 😊 Vanmiddag bij Robbert op bezoek geweest voor de workshop maichen,Onderweg 3 X verreden, de weg die ik normaal neem naar Drachten gaat via Valthe, Klijndijk links af rotonde, de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55 
    Gaan we doen, kijken hoe dat gaat, echter ik moet eerlijk bekennen nog niet te zijn begonnen met het roggerecept echter ga het zeker proberen in tyd, de ingredieenten zijn er wel al dus, 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert  Ik ga er gemakshalve wel vanuit wanneer ik steeds het hetzelfde recept gebruik en ik deze opschrijf (Rinus-55 tip) dat de data redelijk consistent kan zijn toch? Bij een volgende stook zal ik proberen e.e.a in een database te…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Bij mij kwam er ook helder waterachtig alcohol uit m n airstiller, heel schoon en doorzichtig, heb toen ik het op de fles deed er een smaakje toe gevoegd, eccenses?, dat spul stonk wel, 🤮  Ik vermoed dat ik…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @hilly 
    Dankjewel Hilly 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens