Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "We hebben een alcohol tester en net een PH tester besteld" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    Hoi Elk, Zo als gesteld hebben we een alcohol tester tot 80 %  echter ik las ook vaak over een PH tester, die hebben we nu ook besteld en deze verwachten we deze week binnen te krijgen!   Via China…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Nu ik je reply, borrel ik aan m n aller eerste stook zeg maar, 40% naast een koud biertje, zo doen ze het in Ierland ook, niks de gehele avond nippen aan een duur wiskytje voor mensen met een…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @remon-veertje 
     
    Hoi Remon,
    Heb je deze topic al gezien?
    Vijgenwodka – Stookforum – Stookforum
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Tot nu toe vong ik de 50 ml voorloop op om weg te gooien, ik stook dan af tot 20% alcohol en de rest gooi ik weg, vaak een litertje of 2 nog, Nu was ik bij m n…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Zo, net jouw topic door genomen, nouw 29 paginas, was er wel even mee bezig zeg maar, — Ik heb  een vergistingsemmer van 21 Liter, 3 bakjes roggebrood a 500 gram=1,5 Kg 4.5 kg suiker Bakkersgist Ik las 1…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @murmillo 
    Ow, ik heb beide niet, ik gebruik  tot nu toe alleen maar een suiker wash, ben beginner zeg maar en dit lijkt  voor mij “veilig” te zijn,
    Dit in een 21 liter vergisting emmer, welke hoeveelheid bakkersgist mag daar in?
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Ow, dat zoeken we op tussen alle recepten, tenzij je een kortere linkje hebt, dan proberen we dat? 😎 😊  Jij bent er tevreden over lijkt me, reden genoeg voor me het ook eens te proberen, bedankt voor al…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @murmillo 
    Ik woon provincie Groningen en ga binnenkort naar Robbert in Friesland?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Heb de fles 2 X ondertussen achter me in de kast staan met de dop open geschroefd, ik ruik het dus zal er wel lucht bij komen! 2 maand is best wel een lange tyd! 😥    Van de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  En nu gaan we het iets moeilijker maken schijnt? 😎 😉  Heb m n 650 ml 55% alcohol verdunt naar 40% =893 ml Voor 1 liter kan men 10 a 15 ml  essence toevoegen, heb 13 ml bij de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @odevie 
    heb beide manieren geprobeerd en het kwam idd op hetzelfde uit, bedankt! 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    Mhhh, ik heb uit nieuwsgierigheid toch 1 kleintje borrelglaasje puur geprobeert en weg gespoeld met een koud biertje, toch iets te heavy,   De smaak is iets zoet beschuitachtig, niet verkeert, wel vreemd,verdunnen tot 35% zou beter zijn naar mijn…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

  • Bazz

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens