Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55 
    Daar was ik al eens geweest, bedankt voor je linkje, echter ze rekenen alleen met vanaf 1 liter, o.7 liter geeft een foutmelding, vreemd eigenlijk, het script zou vlot aan te passen zijn lijkt me?

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @pikketanus 
    Zo, blij mee dat ik je rekenwijze begrijp, nu zou ik zelf elke som kunnen berekenen,! 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @pikketanus  “Ik heb 700ml bij 55% alcohol”, Volume=700 ml / 100 X percentage alcohol= 55% = 385  Waar staat  dat getal 385=?  voor?   Gewenst 40 % alcohol 385 / Percentage alcohol=40 % X 100 = 962,5 ml (volume) bij…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "aanlengen 80% alcohol" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Ik heb jouw tips aan gehouden, 50 ml, weg gegooid, wil ik er wel bij vermelden dat ik geen volle airstill had maar ongeveer 3 Liter, Jij hebt gelijk met het proeven, kwam 80% uit in het begin na…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @kees22  Elk heeft zo zijn sterke en of minder sterke kanten, niks mis mee, we zijn mensen en willen ook nog een beetje van het leven genieten lijkt mij, ikzelf ben gestopt  met roken lang geleden en ben eigenlijk niet…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55  Correct, het slaat helemaal uit, de graden weergave en de fan bovenop, Ow, dan doe ik het een volgende keer op jouw manier qua stoken, alles erdoor, is dan 60% alcohol wat ik over hou, dit versnijden naar bv…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    Update: 1e suiker wash verstookt!, M n vergiste suikerwash gaf 25% alcohol aan,  Dit heb ik op Nimrax voorbeeld in een hiervoor nieuw aangeschaft waterkoker naar pakweg 65 graden celcius verhit om daarna in de smartstiller te deponeren die ik…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Smartstill ervaringen en tips" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @nimrax 
    Een buurvrouwtje van me twee huisjes verderop vond het maar vreemd ruiken in de straat? 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Smartstill ervaringen en tips" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @twannie 
    water kookt pas bij 100 graden lag me bij, je hebt hem op 96 graden staan!? 🤭 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55 
    Misschien een beetje brutale vraag van me , komt ie?
    Als ieder zelf zo veel lekkere dingen stookt, zijn er dan ook veele lid van de AA? 😎 🤭 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55 
    Even bailys opgezocht, ik kende het niet, Irish likeur, en is het wat of? 😉 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @drankdier 
    Ja klopt, alcohol maken en afmixen naar iets drinkbaars,
    Ben nieuwsgierig geworden wat we met de bakkersgist krijgen, 
    Het lijkt een mooie hobby erbij te hebben,
    Thnx U2,
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @lambik  Ik had van leden hier al begrepen dat Turbo gist niet zo goed schijnt te werken dan bakkersgist, die heb ik ondertussen ook aangeschaft, Waarom zo lang gewacht, tja, dat was m n 1e beginnersfout ? 🙂  Er zullen…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "M n aller eerste keer suiker wash destilleren," – 3 jaren, 5 maanden geleden

    Hoi elk, Volgende week is  m n doel m n 1e suiker wash met turbo gist 24 te gaan distilleren, deze stond al vanaf 24 november -2022 te vergisten, ik begrijp dat voor de allrounders hier men denkt, so what?,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Nieuwe hobbyist" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens