Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Gist! Help…" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Fijne feestdagen." – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Nouw, system vindt m n filmpje te groot,
     
    Bij deze fijne feestdagen en een gezond 2023! 😎 🙂 
     
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robbert 
    Waarvoor mijn wel gemeende dank! 😎 🙂 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "(Duitstalig). Heeeeel veel lekkere Oostenrijkse likeur en andere drank recepten" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @daeno79 
    Ik volgde je linkje een stukje, als je er baat bij hebt, fijn toch, voor mij zegt me het niet zo veel, evengoed bedankt voor je linkje! 😎 🙂 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "(Duitstalig). Heeeeel veel lekkere Oostenrijkse likeur en andere drank recepten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "(Duitstalig). Heeeeel veel lekkere Oostenrijkse likeur en andere drank recepten" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @daeno79 
    Aha, dat zag er goed uit, schnaps=Jenever lag me bij, de likeurtjes zagen er ok uit, bedankt voor je linkje! 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Hoi allen,
    Ik meld me officieel aan voor deze workshop, wil wel eens rechtstreeks de benodigde  info halen, mits datum past? 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Nieuwe hobby vanaf vandaag, gelijk een koolzwarte keuken + vloer. Kraantje sprong eraf. Hoe kan dit?" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Nieuwe hobby vanaf vandaag, gelijk een koolzwarte keuken + vloer. Kraantje sprong eraf. Hoe kan dit?" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @poverino  Hoi, ik zag m n eigen gebruikte methode al voorbij komen, namelijk een aquarium verwarming, voor mezelf heb ik er 2 van 50 watt stuks instelbaar tussen 20<>30 graden? voor mogelijk een constante temperatuur, er bij vermeld dat ikzelf…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @alchemist bedankt voor je reply,
    1 plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden, onsanks dat het systeem het er zwaarder door krijgt?! 😎 
    Bedankt voor je plaatje, 😊 
     
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @marcel1966 
    Dat treft, wij hebben ook een lidl in het dorp, zal er nu eens op gaan letten, daarnaast hebben we ook een bakker, zal die meneer ook eens gaan vragen!
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens