-
Rino3.5 vind forumbericht "Gist! Help…" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Fijne feestdagen." – 3 jaren, 6 maanden geleden
Nouw, system vindt m n filmpje te groot,
Bij deze fijne feestdagen en een gezond 2023! 😎 🙂
Grtx, -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 6 maanden geleden
@robbert
Waarvoor mijn wel gemeende dank! 😎 🙂 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "(Duitstalig). Heeeeel veel lekkere Oostenrijkse likeur en andere drank recepten" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@daeno79
Ik volgde je linkje een stukje, als je er baat bij hebt, fijn toch, voor mij zegt me het niet zo veel, evengoed bedankt voor je linkje! 😎 🙂 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "(Duitstalig). Heeeeel veel lekkere Oostenrijkse likeur en andere drank recepten" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@daeno79
Aha, dat zag er goed uit, schnaps=Jenever lag me bij, de likeurtjes zagen er ok uit, bedankt voor je linkje! 😎 😊 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 6 maanden geleden
Hoi allen,
Ik meld me officieel aan voor deze workshop, wil wel eens rechtstreeks de benodigde info halen, mits datum past? 😎 😊 -
Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@poverino Hoi, ik zag m n eigen gebruikte methode al voorbij komen, namelijk een aquarium verwarming, voor mezelf heb ik er 2 van 50 watt stuks instelbaar tussen 20<>30 graden? voor mogelijk een constante temperatuur, er bij vermeld dat ikzelf… Meer lezen»
-
Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@alchemist bedankt voor je reply,
1 plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden, onsanks dat het systeem het er zwaarder door krijgt?! 😎
Bedankt voor je plaatje, 😊
Grtx, -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@marcel1966
Dat treft, wij hebben ook een lidl in het dorp, zal er nu eens op gaan letten, daarnaast hebben we ook een bakker, zal die meneer ook eens gaan vragen!
Grtx, -
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
- Meer laden