Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @marcel1966 bedankt voor je reply,
    Waar haal jij die verse bakkersgist die zo goed bevalt voor een prima borreltje vandaan als ik zo vrij mag zijn je daar voor 5 minuten van je tyd gebruik te maken?
    Alvorens dank,
     
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @psycat Bedankt voor je reply, Dus bij “normale”gist, mag ik aan nemen dat bakkergist gehoord, gelezen hier op het forum daar ook onder valt, is dit als op onderstaand plaatje of? Ps:we hebben geen haast, we gaan ook liever voor…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @rumo Bedankt voor je reply, je bent de 3e 😎 🙂  I.d.d. echter niets moet alles mag, als ik begin te lezen dan wordt er wel eens afgedwaald door andere tips die we tegen komen, daarnaast  zit ik ook niet…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @pikketanus bedankt voor je reply,
    Blij te horen dat het toch nog oke is en bovenal nog werkt! 😀 
     
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robbert Bedankt voor je reply,
    Nou dan zal het nog wel lopen dan alhoewel ik geen aktie meer zie in het waterslot, heb de temperatuur nu op 26 graden gezet daar in de nacht deze zakte naar 19 a 22 graden,
     
    Grtx,

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Update Er waren 24 lezers hier en niemand verteld me of ik het goed of verkeerd doe,?!! Zeg me verder ook niet dat er al zoveel topics over te vinden zijn, dat is juist het probleem op dit moment, geef…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Hoi elk, Afgelopen donderdag 24-november m n 1e suikermash opgestart, de 21L vergisting emmer heb ik in de douce staan naast de centrale verwarming, Ik gebruik de douce zelf  om aan het warme water te komen, roer de 6 Kilo…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Vermogens regelaar te verkrijgen op aanvraag (pm)" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @watze 
    Ik weet niet zeker of m n fotootje hier binnen komt? zoja, deze vermogensregelaar kan tot 4000 watt, er zijn er nog zwaardere
     vermogen-4000watt.png

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Stookboeken PDF ( om te delen )" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Vermogens regelaar te verkrijgen op aanvraag (pm)" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @watze Op moment van schrijven is m n bestelde chinese vermogensregelaar onderweg, ik kreeg geen respons dus ga er vanuit dat topic niet echt actief meer is?
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @theresa  Dank voor je reply, Als ik je zo lees kom je op mij qua schrijven als een Belg over, echter weet dat je in Friesland woont nabij Robbert, las ik na het lezen waar Robbert zoal op bezoek kwam,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @robbert 
    Dankjewel voor je reply,
    Dus een suiker mash na 1 week vergisten niet overzetten naar een andere emmer ivm gist stress creeren, in de 1e emmer laten tot men begint met destilleren!

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @haak 
    Je 1e tip kon systeem niet vinden, ik handmatig ook niet echter  er stonden leuke themas te vinden onder recepten, top! 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist  Alweer bedankt voor je tips, Klopt  dat  bedoelde ik met smaakjes, essences heet het dus, en idd wilde ik alcohol maken om daarna  een smaakje toe te voegen, Ik had al 4 X Alcotec turbo  gist 24 aangeschaft, daarnaast…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens