-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@marcel1966 bedankt voor je reply,
Waar haal jij die verse bakkersgist die zo goed bevalt voor een prima borreltje vandaan als ik zo vrij mag zijn je daar voor 5 minuten van je tyd gebruik te maken?
Alvorens dank,
Grtx, -
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@psycat Bedankt voor je reply, Dus bij “normale”gist, mag ik aan nemen dat bakkergist gehoord, gelezen hier op het forum daar ook onder valt, is dit als op onderstaand plaatje of? Ps:we hebben geen haast, we gaan ook liever voor… Meer lezen»
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 vind forumbericht "Zure lucht in da house!" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@rumo Bedankt voor je reply, je bent de 3e 😎 🙂 I.d.d. echter niets moet alles mag, als ik begin te lezen dan wordt er wel eens afgedwaald door andere tips die we tegen komen, daarnaast zit ik ook niet… Meer lezen»
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@pikketanus bedankt voor je reply,
Blij te horen dat het toch nog oke is en bovenal nog werkt! 😀
Grtx, -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@robbert Bedankt voor je reply,
Nou dan zal het nog wel lopen dan alhoewel ik geen aktie meer zie in het waterslot, heb de temperatuur nu op 26 graden gezet daar in de nacht deze zakte naar 19 a 22 graden,
Grtx, -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 6 maanden geleden
Update Er waren 24 lezers hier en niemand verteld me of ik het goed of verkeerd doe,?!! Zeg me verder ook niet dat er al zoveel topics over te vinden zijn, dat is juist het probleem op dit moment, geef… Meer lezen»
-
Rino3.5 posted a new topic "Zure lucht in da house!" – 3 jaren, 7 maanden geleden
Hoi elk, Afgelopen donderdag 24-november m n 1e suikermash opgestart, de 21L vergisting emmer heb ik in de douce staan naast de centrale verwarming, Ik gebruik de douce zelf om aan het warme water te komen, roer de 6 Kilo… Meer lezen»
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Vermogens regelaar te verkrijgen op aanvraag (pm)" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@watze
Ik weet niet zeker of m n fotootje hier binnen komt? zoja, deze vermogensregelaar kan tot 4000 watt, er zijn er nog zwaardere
vermogen-4000watt.png -
Rino3.5 vind forumbericht "Stookboeken PDF ( om te delen )" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Vermogens regelaar te verkrijgen op aanvraag (pm)" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@watze Op moment van schrijven is m n bestelde chinese vermogensregelaar onderweg, ik kreeg geen respons dus ga er vanuit dat topic niet echt actief meer is?
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@theresa Dank voor je reply, Als ik je zo lees kom je op mij qua schrijven als een Belg over, echter weet dat je in Friesland woont nabij Robbert, las ik na het lezen waar Robbert zoal op bezoek kwam,… Meer lezen»
-
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@robbert
Dankjewel voor je reply,
Dus een suiker mash na 1 week vergisten niet overzetten naar een andere emmer ivm gist stress creeren, in de 1e emmer laten tot men begint met destilleren! -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@haak
Je 1e tip kon systeem niet vinden, ik handmatig ook niet echter er stonden leuke themas te vinden onder recepten, top! 😊 -
Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen als nieuw lid!" – 3 jaren, 7 maanden geleden
@alchemist Alweer bedankt voor je tips, Klopt dat bedoelde ik met smaakjes, essences heet het dus, en idd wilde ik alcohol maken om daarna een smaakje toe te voegen, Ik had al 4 X Alcotec turbo gist 24 aangeschaft, daarnaast… Meer lezen»
- Meer laden