|
In de winkel leken ze veel kleiner....
Helaas bakten ze dit... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Dan ga ik dat ook maar eens doen 🙂 Het is wel een mooi syst... In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
Ja ik heb ze ook besteld via jouw linkjes Erik 🙂 Echter vin... In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
Haha ik wist dat het gezond was 😉 Maar ook zonder saffraan ... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Lams koteletjes zijn heerlijk, beetje olie en rozemarijn, ff... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Ik vond het erg leuk om je te ontmoeten! Altijd welkom als j... In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
Vandaag Saffraan van Lummel binnengekregen. Mooi spul!
Mete... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Mooi kleurtje! Jij hoeft ook niet zuinig te zijn met de saff... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Klopt, perfect vacuum, paketten zijn zo hard als steen, daar... In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
Ben benieuwd lummel! Goede ingredienten is het halve werk
... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
07.00 in de ochtend, en de buren kijken uit hun raam wat di... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Leuk dat je dit topic nog eens aanhaalt, met good old BW er ... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Ik ook, en altijd koelen met water Wally, anders alleen maar... In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
Gewoon genoeg maken zodat je het niet opkrijgt.
Ik ben nu e... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Erg lekker, ik heb 2 potten met kraangje naast elkaar. 1 met... In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |