• Psycat posted a new topic "Vin de noix"1 week geleden

    Zondag is het zonnewende en is (helaas) de helft van het jaar achter de rug. In het Noorden van Frankrijk maakt men op zonnewende, la St Jean, de notenwijn.  Vin de noix. Dus op 21 juni plukt men : 21…   Lees verder»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?