-
Psycat posted a new topic "Vin de noix" – 1 week geleden
Zondag is het zonnewende en is (helaas) de helft van het jaar achter de rug. In het Noorden van Frankrijk maakt men op zonnewende, la St Jean, de notenwijn. Vin de noix. Dus op 21 juni plukt men : 21… Lees verder»