-
Rino3.5 posted a new topic "Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!" – 3 dagen, 12 uren geleden
Wanneer ik een suikerwash destilleer, en anders doe ik ik niet ivm met veiligheid voor mn eigen prive borreltje, kijk ik ook niet eens meer naar de graden die op de Vevor 30 L staat, ik kijk alleen nog maar… Lees verder»