• Robbert antwoordde op het onderwerp "Recept Whisky"5 jaren, 1 maand geleden

    @macjaapvoor whiskey’s heb je eigenlijk wel een Whiskey ketel nodig omdat die meer aroma pakt . Maar die Chinese keteltje zijn echt niet raar voor dat geld . Je kunt er met zo goed mee werken als met alle andere…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?