-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Recept Whisky" – 5 jaren, 1 maand geleden
@macjaapvoor whiskey’s heb je eigenlijk wel een Whiskey ketel nodig omdat die meer aroma pakt . Maar die Chinese keteltje zijn echt niet raar voor dat geld . Je kunt er met zo goed mee werken als met alle andere… Read more»