-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraagje over de diverse systemen." – 5 jaren, 1 maand geleden
Het cooling management systeem is in principe de simpelste vorm vrij makkelijk in opbouw . Nadeel is het in belanse krijgen van temperatuur . Moeilijk regelbaar door Temperatuur van koelwater , snelheid doorstroom . Kans op koude Bruggen of te… Read more»