• Robbert antwoordde op het onderwerp "20 kilo aardbeien"5 jaren, 1 maand geleden

    @hoevenier aardbeien hebben heel subtiel aroma . D,.w.z . Gebruik geen extra suiker en geef tijd om aroma af te geven dus gebruik geen turbo gist.  Dat geeft  zelf bijsmaak en vergist te snel om van de aardbeien smaak fatsoenlijk…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?