-
Murmillo reageerde in het onderwerp copperdome +condensor vs alambiek vs alquitara in het forum Stookforum 5 jaren, 6 maanden geleden
JE heb volgens mij mijn tel nr Brutus .
Ik kan je misschien tips en truuks geven als je mij het weekend even belt .Ik zou rob indd even bellen. Daarnaast zijn filmpjes goed bekijken. Ik weet iig wel dat je vanaf 60 graden keteltemp direct vermogen van de warmtebron moet temperen. Goodluck.