-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Hoeveel Still Spirits Essence moet er in de vaten?" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Een vat gebruik je voor rijping en smaak vorming . Voor alcoholet essance is dat niet noodzakelijk . Ook voor het vat zelf is het beter om een ambachtelijke drank eron op te slaan i.p.v. iets bestaande uit aftreksel als … Read more»