• Robbert antwoordde op het onderwerp "Doe ik iets fout?"4 jaren, 9 maanden geleden

    Was het mout extract diastatisch ? Zonder enzym zal er van de mais weinig opbrengst zijn.  Het lijkt erop dat Voornamelijk en alleen de suiker voor de opbrengst heeft gezorgt .
     

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?