• Robbert antwoordde op het onderwerp "restant in de ketel …. ?"4 jaren, 9 maanden geleden

    Het beginsel was suiker en mout .  voor moonshine  of alcohol aardig maar geeft niet voor whiskey of iets dergelijks veel kwaliteit . De restanten in ketel zit vol met azijn zuur , carbon zuur , boterzuur bij opnieuw vergisten…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?