-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden
Hier nu ook glaasjes absinth . Maar ik drink het nu met champagne . ,I.p.v. water en suiker .
Robbert antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden
Hier nu ook glaasjes absinth . Maar ik drink het nu met champagne . ,I.p.v. water en suiker .