-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden
@anton-van-veen goed plannen is beter. Als je een stookwijn maakt weet je dat je na max 3 a 4 weken moet destilleren Stookwijn lang laten staan gaat de kwaliteit achter uit. Je zou het iets kunnen verlengen door het van… Read more»