-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Krijg mijn stookwijn niet helder" – 4 jaren, 7 maanden geleden
@anton-van-veen als je het van de gist hebt afgegeheveld kun je het gewoon destilleren . In een normale goedwerkende ketel hoeft stookwijn niet geheel helder te zijn . Met destilatie wordt het kraakhelder . ( Je kunt immers ook wijnen… Read more»