-
RuMo reageerde op het onderwerp "Is dit wat … als je nu een 3,5 liter keteltje hebt? 99 eurotjes" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert. Alles is mogelijk, je kan bouwen of ombouwen wat je wil(ik heb zelfs iemand met een tajine zien stoken 😆 ). Mijn eerste ketel was ook een omgebouwde snelkookpan. Maar als je basis een weckketel is heb je nog… Lees meer»