-
RuMo reageerde op het onderwerp "Bouw ketel 80 liter daalderop boiler" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, ik gebruik de dubbele bodem (van Robbert) en deze zou standaard in de T500 moeten zitten.
RuMo reageerde op het onderwerp "Bouw ketel 80 liter daalderop boiler" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, ik gebruik de dubbele bodem (van Robbert) en deze zou standaard in de T500 moeten zitten.