-
RuMo reageerde op het onderwerp "vlugge whisky mash" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, vanaf nu noem ik mijzelf geen moonshiner meer maar “Thuisdistillateur” waar van akte en dit kan in de notulen opgenomen worden.
RuMo reageerde op het onderwerp "vlugge whisky mash" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, vanaf nu noem ik mijzelf geen moonshiner meer maar “Thuisdistillateur” waar van akte en dit kan in de notulen opgenomen worden.