• RuMo reageerde op het onderwerp "Beetje bezinksel"5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert, en dan noem je het een natuur product, en je vertel er bij dat je het wel weg kan krijgen maar dat je dan smaak verlies. Bij mijn bruine rum had ik dit ook. Dan filterde ik het door…   Lees meer»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?