-
RuMo reageerde op het onderwerp "Beetje bezinksel" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert, een beetje zweem vind ik persoonlijk niet erg(koffiefilter en klaar), maar als je dat bij een gast voorzet vinden ze dit raar en worden ze argwanend. Met een koolstof filter heb ik met wodka wel goede ervaring, maar doe… Lees meer»