Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Houdbaarheid Stookwijn Barrel 674 Admin bedankt voor de tip heb de stookwijn in flessen overgegoten van 11/2 liter dus zit in principe lucht dicht. Zal vanavond in iedergeval de 1e liters weg te stoken. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
Houdbaarheid Stookwijn Barrel 674 Hallo mede stokers hierbij heb ik een vraag, als beginnende stoker ben ik gestart een standaard stookwijn te produceren van Barrel 674 nu heb ik daar bijna 23 liter stookwijn uit gehaald. Om deze hoev... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |