Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 80L Daalderop bouwverslag De controller die je gemaakt hebt voor het geheel ben ik benieuwd naar. Heb je een boodschappenlijst en een schematekening ervan toevallig? Ik ben bezig om een zeer vergelijkbare ketel van 60liter te ... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodemdikte van ketel @RuMo: bedankt voor je antwoord. Ik heb even gekeken en ik heb twee moderne stoppen, van die schakelstoppen die je ook kunt testen met een oranje knopje. Die zijn voor het huis. De wasmachinestop is a... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodemdikte van ketel De bandelementen heb ik op een ander forum ervaringen over gevraagd en hier waren de meningen voornamelijk negatief met betrekking tot de bandelementen, waardoor ik gekozen heb niet met bandelementen ... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodemdikte van ketel Over die met vloeistof gevulde elementen heb ik vaker gelezen; Echter kan ik deze nergens vinden (middels zoekopdrachten). Ook niet op de link die je bijgeleverd hebt. Hebben deze elementen toevallig ... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodemdikte van ketel Zo! Dat zijn meer reacties dan ik had verwacht. Dank allen voor het meedenken. Voorop gesteld heb ik een aparte groep over voor dit verhaal dus ik was sowieso niet van plan om dit met andere apparaten... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodem dikte van ketel Ik heb overigens een verzoek in gediend om de titel aan te passen omdat het blijkbaar voor onduidelijkheid zorgt. Excuus voor het ongemak. |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodem dikte van ketel Ah dat is interessant. Die met vloeistof gevulde elementen heb ik gelezen maar ik kan ze niet gemakkelijk vinden als ik op internet zoek, of dien ik dit dan zelf te maken? Hiervoor huiver ik een beetj... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodem dikte van ketel Dank voor je reactie. Ik wil het element in de ketel maken. Een element onder de ketel zie ik geen eenvoudige oplossing voor (afgezien van een kookplaat eronder oid.) Hierboven heb ik bij een andere ... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraagje over bodem dikte van ketel Ter verduidelijking "Dus" uitgelegd: Omdat de boiler 'doormidden gaat" heb ik straks twee ketels zonder onderkant. Aangezien dit lastig is met stoken, wens ik aan de halve boilers onderkanten te make... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
Vraagje over bodemdikte van ketel Het geluk wil dat ik een 120 liter ketel op de kop heb weten te tikken. Deze wil ik doormidden zagen en 2 ketels van maken van zo'n 50 liter per ketel. Ik wil er dus een bodemplaat in zetten. Uiteinde... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Simpel veiligheids ventiel overdruk en onderdruk zelf maken Plaats je deze op/in je ketel of in je kolom? |
In forum Stooktips |
6 jaar geleden |
|
RE: Te Koop : wegens stopzetting hobby Heb je een pb gestuurd. |
In forum Vraag en aanbod |
6 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel van Joppe Er bestaan kitten die eventueel voor voedingsinstallaties gebruik kunnen worden maar is niet raadzaam omdat deze niet echt geschikt zijn voor dergelijke verbindingen. Mocht je hier wel op willen inzet... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ik ga onder de naam Daftman door mijn digitale leven dus daar hou ik het bij wat betreft mijn naam. Ik woon in het westen van het land. De hobby ben ik graag meer open over. Sinds zo'n 15 jaar ben ik ... |
In forum Stel je even voor... |
6 jaar geleden |