Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Eerste stook?? Nee droge bakkersgist |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Eerste stook?? Hoi munckerik, Heb gewone droge gist met amylase en maïsmeel en vijgen aan mash toegevoegd Ben nu 2e stook aan het doen smaakt al veel beter |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Graag advies of tips!!!!! En wat kan met de tail van de 2e stook thnx alvast |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Graag advies of tips!!!!! Eerste stook gedaan van mijn eerste mash van mais hart van 55% opbrengst 2,5 L wel sterke alcoholsmaak teruggebracht naar 40% en nu 2e stook hart 82 % smaakt al veel beter nu graag advies over smaken... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Eerste stook?? Hallo medestokers, Ik heb mijn eerste stook van mais gedaan en terug gebracht naar 40% opbrengst is ruim 2,5 L ben er trots op voor de allereerste stook dankzij alle tips van jullie bedankt hiervoor. ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Mash bewaren? Kan ik de mash die klaar en gezeefd is nog bewaren om later te stoken? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mash klaar?? ???? ga ik doen |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Mash klaar?? Heb de maismash nu 8 dagen en hij borreld niet meer wou alcoholpercentage meten en vond hem laag kwam er via forum achter dat je geen alcohol in je mash kan meten met dobber hoe weet ik nu of ie goed ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!!
|
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!! en bij de basterdsuiker rum gist toegevoegd |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!! Bij de maismash heb ik wel gewone droge gist gebruikt met amylase enzym gaat ook goed |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!! Heb nu een mash staan van mais, bruine basterdsuiker en een mash van whiskeymout met bovenstaande gist ze borrelen allemaal flink dus verwacht er veel van |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!! volgens mij wat ik gezien heb is mout al zoet van zichzelf door het proces en in deze gist zit ook een soort Amylaze enzym dat zetmeel in suikers omzet |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mout!!! Oke ben benieuwd naar je resultaat bedankt voor de tip, ik ga zeker nog caramelmout proberen gemixed met whiskeymout ???? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Mout!!! Goedemorgen allemaal, Vraagje kan je van alle mouten whiskey stoken of moet je whiskeymout gebruiken zag ook caramelmout staan vandaar mijn vraag |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |