Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gisten en suikers flinke lijst, welke is goed voor op een whiskey mash? |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: op den goeden weg ..... aardbeien kun je beter in de alcohol macaren een week en dan de laatste smaakstoffen met suiker uit de aardbeien halen |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Bier uit blik mooi als dunder in de tum |
In forum Bieren en wijnen |
5 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects Ik denk een soort Beerenburg kruidenbitter |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Aankoop eerste materiaal Hai, Ik zit een beetje met de zelfde vraag.Heb nu een airstill maar wil er graag wat bij om whiskey en of likeur te maken. De Alquitara lijkt me een alleskunner... |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Workshop vanuit eigenhuis /forum mooi plan, is dat alleen voor de 1l of ook voor de 2,5l alquitara 😉 heb ook zeker intresse om mee te doen |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |