Forum antwoorden aangemaakt

RE: Gisten en suikers

flinke lijst, welke is goed voor op een whiskey mash?

In forum Gist vragen

5 jaar geleden
RE: op den goeden weg .....

aardbeien kun je beter in de alcohol macaren een week en dan de laatste smaakstoffen met suiker uit de aardbeien halen

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Bier uit blik

mooi als dunder in de tum

In forum Bieren en wijnen

5 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

Ik denk een soort Beerenburg kruidenbitter

In forum Recepten

6 jaar geleden
RE: Aankoop eerste materiaal

Hai, Ik zit een beetje met de zelfde vraag.Heb nu een airstill maar wil er graag wat bij om whiskey en of likeur te maken. De Alquitara lijkt me een alleskunner...

In forum Mijn installatie

6 jaar geleden
RE: Workshop vanuit eigenhuis /forum

mooi plan, is dat alleen voor de 1l of ook voor de 2,5l alquitara 😉 heb ook zeker intresse om mee te doen

In forum Het Café (praathuis)

6 jaar geleden