Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tomatenwijn maar eerst de cave opruimen want het is een bende. Wat een foto van Suzie Quatro al niet teweeg brengt π |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn een streepje door het display Dat streepje is er bij mij ook vanzelf ingekomen. Gewoon op de app kijken, is veel duidelijker π |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Jan ik zou gewoon de boel een aantal dagen koelen naar 4ΒΊC, daar wordt hij toch wel helderder van. Heb je tussentijds ook gist afgetapt? Zo niet, om de dag 100ml gist aflaten, dan heb je straks een mo... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Het is nu ook de ideale temperatuur om hem te laten vergisten zonder koeling, in schuur of garage bijvoorbeeld. Zoals het Bo(c)bier van William. π |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Recept voor de "echte" Limoncello Hoeveel suiker en hoeveel water heb je bij hoeveel alcohol 80% gedaan? Heb je de hele schillen gebruikt of enkel de zestes (heel dun geschild zonder wit)? |
In forum Likeuren |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Daar heb je helemaal gelijk in Chris. Goed bezig! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Regenton wordt vandaag weer goed gevuld Chris π |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Vanaf vandaag leverbaar Pilsener Bio pakket...... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Hey Harry, Om eerlijk te zijn zegt mijn gevoel dat het niets uitmaakt. De smaak komt echt van het granenmengsel. Ruwe rietsuiker versterkt de moutsmaak. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookforum Juke Box God wat was ik verliefd. |
In forum Het CafΓ© (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum We gaan off topic zonder Lummel π |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Oh gelukkig, ik dacht dat ik iets van die dag kwijt was π |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Had ik deze ook op de barbecue geproefd? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Helemaal mee eens Chris maar een Unox worst...... die gaat bij mij zelfs de snert niet meer in. Rookworsten nog enkel de ambachtelijke. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: low budget simpele ketel in 3 uurtjes Lijkt wel de explosievenopruimingsdienst π |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |