Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Geen idee ik heb er enkel problemen mee wanneer het meer dan 5 Mb is en dan verklein ik dat en is het probleem weer voorbij. Ik plaats nooit foto's via mijn mobiel overigens. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Yes Nimrax! Tijd om nu maar eens voor het echie te gaan 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Die zien er verschrikkelijk lekker uit Jack! En zo'n Rochefort 10, ook al zit ie in een Karmelietglas, is ook niet te versmaden. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Smakelijk eten! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Scheutje Pernod en een glaasje droge witte wijn erdoor? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Bedankt voor de inspiratie Lummel! Ik krijg vanavond een hoop aanschuivers waaronder visetende vegetariërs. Dit is een perfect gerecht voor vanavond. De boodschappendienst is er al op uitgestuurd. Dus... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor ....... ben namelijk een francofiel. Dat was al te zien aan je avatar 😉 Wat voor een eau de die ga je stoken? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Gekke probeersels Ik zou daar een lekkere cake mee bakken en wat in toetjes verwerken 😉 |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Het is net cold crashen 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Ik zou meteen voor the full monty gaan, 4 fermenters! |
8 jaar geleden |
|
RE: Gekke probeersels Ik ben bang dat je van dat zoete weinig meer terug gaat proeven. Whiskymout met niet te veel fenolen erbij en op een vers eiken vat. De vanille komt van het hout. Ik zou ook voor een mooie whisky gis... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ach kom op Lummel, je gaat ook pils maken, dan is dit ook zo leuk om te doen. Boemboe maken is veel werk dus veel maken en in porties invriezen. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Echte sajoer boontjes.... 😉 Ingrediënten: ? 250 gr verse sperziebonen ? 1 ui ? 2 tenen knoflook ? 2 schijfjes verse laos (galangal) ? 2 schijfjes verse gember (djahe) ? 2 el santen (kokoscrème) ? 2... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik zit nu aan mijn Abdijbier..... wat zou dat een mooie combinatie geweest zijn. Boemboe uit een pakje is leuk maar zo dadelijk mijn recept en dat toppie. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Gekke probeersels Het advies is om roggemout tot 30% van je beslag uit te laten maken. Maar verder roggemout geeft hele mooie smaaktonen en geeft je bier ook een hele mooie kleur. Infusie maisch op 1 temperatuur voor h... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |